: 24.03.2013 09:58:06
Lets the shitstorm begin!
Nie no, żartuję i nikogo nie obrażam
Rama za tyle kasy ma swoje minusy jak i plusy. Geo faktycznie pozostawia sobie wiele do życzenia, chyba, że chcesz też dajmy na to użytkować do AM/Enduro, to już wydaje mi się, że nie przeszkadza.
Luzy na wahaczu mogą się pojawiać, łożyska kosztują grosze
W wyższej wersji 2010+ masz inny wahacz, który nie ma szans się giąć
Jest naprawę gruby i wzmocniony w porównaniu z poprzednimi, które w łapie się gięły. Nie są może tak tanie jak te starsze, ale ja np. wyszedłem z mojego założenia, nikomu go nie narzucam, że bałbym się dołożyć do big-hita 9-10 letniego takiego (bo mogła dużo więcej przejść niż rama 1 roczna oczywiście..
) no i kross mi się podoba, tyle.
Główny plus to niska cena zakupu, niska cena eksploatacji, i oszczędność pieniędzy- nie kupujesz nowego suportu/korb, piast (no chyba, że weźmiesz tą nową wersję krossa, to już trzeba.) 3x kasa. Na pierwszy full, by zapoznać się, jak to się podoba i popełnić na nim ważniejsze błędy, zajechać 100xtak.

Nie no, żartuję i nikogo nie obrażam

Rama za tyle kasy ma swoje minusy jak i plusy. Geo faktycznie pozostawia sobie wiele do życzenia, chyba, że chcesz też dajmy na to użytkować do AM/Enduro, to już wydaje mi się, że nie przeszkadza.
Luzy na wahaczu mogą się pojawiać, łożyska kosztują grosze

W wyższej wersji 2010+ masz inny wahacz, który nie ma szans się giąć


Główny plus to niska cena zakupu, niska cena eksploatacji, i oszczędność pieniędzy- nie kupujesz nowego suportu/korb, piast (no chyba, że weźmiesz tą nową wersję krossa, to już trzeba.) 3x kasa. Na pierwszy full, by zapoznać się, jak to się podoba i popełnić na nim ważniejsze błędy, zajechać 100xtak.