Strona 2 z 2

: 29.03.2013 11:29:16
autor: hameti
Ok, no to przymierze się do kupna ramy i pożyczę jakiś niższy amorek od kogoś na test :mrgreen: Dzięki wielkie za pomoc :D

: 29.03.2013 12:02:07
autor: AdiFreerider
akurat lozyskowanie to juz drobiazg to robi minimalna roznice bo obstawiam ze kolega nie ma zajechanych lozysk w 3 dupy ktore sie krecic nie chca. nawet miedzy dobrymi kulkami a dobrymi maszynami nie ma wielkiej roznicy, moze ze 3km/h szybciej by jechal. opory toczenia to robia opony. sprobuj pieknie wyczyscic naped, nasmaruj na nowo dobrym olejem i zobaczysz jak bedziesz zapierdalal :)

: 29.03.2013 12:27:30
autor: galgan
Spróbuj załatwić sobie amortyzator z blokadą skoku i jakiś niski :)
Albo kup na alledrogo jakiś xcr za 80 zł, bo to głównie o to chodzi żeby nie pochłaniał energi przy pedałowaniu :)

: 13.04.2013 17:31:20
autor: hameti
Odnawiam temat, zmieniłem ramę na scott scale 40 :D zważyłem moje koła, razem z tarczami, oponami, detkami ważą 4,8kg okazało się, że kumpel ma koła 3,5kg (z oponami etc) czy 1,3kg na masie rotującej(w tym wypadku koła) faktycznie dużo daje na przyspieszeniu ? :D

: 13.04.2013 17:39:03
autor: typek99
1,3kg to bardzo duża różnica,a więc daje dużą różnice do przyśpieszenia.

: 14.04.2013 12:55:22
autor: Spaced
off_road pisze:Macie takie samo cisnienie w oponach?
Ja pierdole ile to ludziom zajeło zanim to napisałes. Przecież to najwazniejszy czynnik wpływajacy na toczenie sie roweru, potem mieszanka w oponach, potem bieznik, a dopiero potem inne sprzetowe rzeczy.