Strona 2 z 2

: 22.04.2013 07:23:11
autor: pietryna
Pompka samochodowa nie ma prawa napompować tego dobrze... Nawet jeśli nabijesz dość powietrza to upuścisz je przy ściąganiu końcówki. Nikogo nie obchodzi, że z opony samochodowej czy rowerowej ucieknie trochę powietrza. Tylko dla dampera to trochę to jest już całe...

: 25.04.2013 17:37:59
autor: sokol3miasto
No zdaje sobie juz z tego sprawę.. ale spod iglicy cieknie niemilosiernie.. nie mam 120zł żeby dac na serwis.. Może byłaby chętna osoba z 3miasta do której moglbym podjechać i by mi pokazała jak mniej wiecej rozebrac i wymienic ta uszczelke.. jestem w stanie zaplacic ale mniej...

: 26.04.2013 11:15:49
autor: ari4
sokol3miasto pisze:No zdaje sobie juz z tego sprawę.. ale spod iglicy cieknie niemilosiernie.. nie mam 120zł żeby dac na serwis.. Może byłaby chętna osoba z 3miasta do której moglbym podjechać i by mi pokazała jak mniej wiecej rozebrac i wymienic ta uszczelke.. jestem w stanie zaplacic ale mniej...
Gdzie mieszkasz? Blisko Wrzeszcza? Jak tak, to wpadłbym do Ciebie. Bo kilka Foxów zrobiłem. Masz narzędzia i olej?

: 26.04.2013 16:55:18
autor: sokol3miasto
ja w wejherowie :) jestem w stanie zalatwic olej a narzedzia na 100% jakies sa. (imadło też ;) ) A jaki olej bedzie odpowiedni?

: 06.05.2013 08:33:45
autor: ari4
sokol3miasto pisze:A jaki olej bedzie odpowiedni?
Prawdopodobnie 7,5W, ale ręki nie dam sobie uciąć ;) .

: 07.05.2013 11:50:30
autor: sokol3miasto
Serwis Zrobiony ;) Myślałem, że jest to trudniejsze ale poszlo szybko i sprawnie. Z dopasowaniem oringów nie było problemów :) 4 rolnicze w okolicy odwiedzone i dopasowane wszystko idealnie. olejem zalane i niezbyt zrozumialem to na ile wcisnac ten płaski tłoczek w zbiorniku powietrznym. dla mojego dampera 222mm podobno trzeba wcisnac na (okolo nie pamietam dokladnie) 45mm.

: 07.05.2013 12:15:09
autor: ari4
sokol3miasto pisze:niezbyt zrozumialem to na ile wcisnac ten płaski tłoczek w zbiorniku powietrznym. dla mojego dampera 222mm podobno trzeba wcisnac na (okolo nie pamietam dokladnie) 45mm.
Najlepiej sprawdzić tak:
(Oczywiście robisz to po zalaniu dampera olejem i go odpowietrzeniu ;) ).
Montujesz tłok z tłoczyskiem w damperze. Zbiornik IFP zostawiasz otwarty. I całkowicie ściskasz damper. W zbiorniku powinno być miejsce na śrubę zamykającą denko IFP. Jak nie będzie miejsca w IFP, to dobijając damper, możesz uszkodzić go.