Strona 2 z 2
: 23.12.2004 13:15:30
autor: MaxDamageDA
Ja przeszedlem calego za 1 zamachem w kilkanascie godzin :]
: 23.12.2004 19:58:55
autor: Krzywy
koniec :) ale lipne zakonczenie mi sie nie podobalo, za malo powiedzieli :P
bedzie dodatek? :P czuje kurde niedosyt. teraz sciagnalem bullet time moda do niego, zobacze jak to z tym bedzie
: 25.12.2004 05:25:51
autor: Krzywy
hmm czy tylko ja gram w half life'a2?? :)
dla zainteresowanych, bullet time moda wgrywacie sobie poprzez wrzucenie do katalogu z cfg pliku "bullettime.cfg" (trzeba taki stworzyc) i wpisania do niego kodu
=====================
sv_cheats 1
bind b "+BT"
alias "+bt" "host_timescale 0.3;phys_pushscale 20;cl_phys_timescale 0.1;Physcannon_maxforce 10000;physcannon_minforce 3000;physcannon_tracelength 1000;physcannon_maxmass 8000;physcannon_pullforce 8000"
alias "-bt" "host_timescale 1;phys_pushscale 1;cl_phys_timescale 1;Physcannon_maxforce 1500;physcannon_minforce 700;physcannon_tracelength 250;physcannon_maxmass 250;physcannon_pullforce 4000;"
=======================
i zbindujcie ustawienie takie jakie bedzie wam odpowiadac, ja proponuje shift i wtedy ladnei dziala :) jedynym minusem moda jest to ze musisz trzymac ten klawisz caly czas przycisniety, ale to chyba nie jest problem a gra staje sie duuuuuzo ciekawsza ;D heh a jeszcze dzis matrixa ogladalem
=======================
pytanko, ma ktos inne mody, linki etc do halflife2? z gory thx za takowe, no bo chyba ktos w to jeszcze pyka oprocz mnei no nie?? :P
: 25.12.2004 05:27:25
autor: Krzywy
aaa zapomnialbym - jak juz sie gra i chce sie moda uruchomic wrzuca sie tylde (developers console :P) i nalezy urucomic go komenda "exec bullettime"
milego pykania, ja jutro przechodze gre od nowa na hardzie :D