Strona 2 z 2

: 15.07.2013 15:43:15
autor: Da__FreaK
Manitou nixon rtwd 115-145 elite tpc

: 15.07.2013 16:24:00
autor: kubuspunxdh
oryginalnie masz springa 170-190 lbs Firm ride kit :> wiec nie dziwne ze nie pracuje praktycznie :)

: 15.07.2013 16:26:18
autor: Da__FreaK
A jaki powinien byc w przedziale wagowym 55-65 kg ?:) Sa jakies kolory okreslajace to ?:)

: 16.07.2013 09:29:49
autor: kubuspunxdh
Ride Kit Soft tak sa kolory niestety nie znam ;) określa sie je gł po kodzie którego niestety nie mogę udostępnić :)

: 16.07.2013 15:52:53
autor: Da__FreaK
Czyli dowiedzialem sie tyle ze mam za twarda sprezyne ;]..Ciekawe co powiedza mi w wigwamie ...

: 17.07.2013 09:22:56
autor: kubuspunxdh
czemu wigwam ? dystrybutorem od jakiegoś czasu jest Velo :)

: 17.07.2013 15:39:48
autor: Da__FreaK
Do velo nie ma telefonu nawet na stronie ;]..

: 17.07.2013 22:22:59
autor: rafal.zwdh
jak byś chciał żeby przy sagu 30% lepiej wykorzystywał skok musiał byś zwiększyć komorę powietrzną, szkoda że większość przednich amortyzatorów tego nie ma.

: 18.07.2013 04:22:31
autor: Da__FreaK
Szkoda ze producenci od poczatku o tym nie mysla ...

: 18.07.2013 07:44:28
autor: rafal.zwdh
O ile ze zmniejszeniem komory nie ma wielkiego problemu (wystarczy wrzucić do lagi coś co się nie ściska) to ze zwiększeniem jest większy problem.

Mam boxxera WC, jeżdżę na minimalnym ciśnieniu podanym przez producenta 100psi, sag 30%, tłumienie kompresji całkiem rozkręcone na -, a wykorzystuję 170mm skoku.
Podejrzewam że pod kimś bardzo ciężkim kto by pompował go na max komora była by pewnie za duża.

Chce zrobić jakiś dodatkowy zbiorniczek który zwiększył by komorę o jakieś 20% i podwiesić go gdzieś na kierownicy, podłączyć na stałe pod wentyl i wtedy zobaczę jak to będzie się zachowywać.
Jak by nie patrzeć, zastosowanie tej samej wielkości komory powietrznej pod różnymi wagami ridera i różnymi ciśnieniami nie da identycznej pracy

: 18.07.2013 09:23:56
autor: KubaLa
Wigwam jeszcze istnieje? :O