Strona 2 z 2

: 11.08.2013 16:10:59
autor: FRmaniak
No napewno będzie jakiś przełom z tego powodu że 888 zostały zastąpione przez 380, damper Roco został zastąpiony jakimś innym, nie pamiętam nazwy. A na dodatek wycofali z produkcji 66 i zastąpili je 55.
A dla przykładu konstrukcja 888 czy Roco nie ma nic wspólnego z tymi nowymi modelami.

Re:

: 11.08.2013 16:43:44
autor: nhp890
FRmaniak pisze:A na dodatek wycofali z produkcji 66 i zastąpili je 55.
To było rok temu

Re: Re:

: 11.08.2013 16:56:18
autor: motomysz
nhp890 pisze:
FRmaniak pisze:A na dodatek wycofali z produkcji 66 i zastąpili je 55.
To było rok temu

Oj no kolega jest troszkę nie na czasie noooo :)
Ja po przerwie w jeździe też nie ogarniam co się wokół mnie ze sprzętem dzieje :)

Re:

: 12.08.2013 08:51:34
autor: Spaced
GgG pisze:Zawsze można coś nagrzebać z shimami i powinno być ok pod tą ramę ale to tylko teoretyzowanie. Serwis ogarnie Ci spider suspension (na fb są, na forum też jest kolega od tego).
Nie do konca. Damper jest bardzo liniowy i wymaga progresywnej rame (DB air jest odpowiedzia na potrzeby liniowych ram). Looknij do linkage ( w demo jest nowa glorka) i zobacz. Jak przełozenie idzie w dol w drugiej połowie skoku to nie ma zmartwień i bym brał. Pisze z pracy z maca wiec niestety nie pomoge ;)

: 12.08.2013 09:05:34
autor: motomysz
Glorka jest ramą, która z początku jest progresywna a mniej więcej po 60% ugięcia zaczyna być degresywna. Nie wiem, chyba wezme tego CCDB bo na bank będzie o niebo, albo i o dwa nieba, lepiej niż na DHXie.

: 12.08.2013 11:26:17
autor: Spaced
Jak w sundayu? Bo jak tak to latwiej niz na dhxie dobić będzie

: 12.08.2013 11:27:57
autor: motomysz
Glorka to niemal kopia Sundaya jeśli chodzi o zawieche.
Było kiedyś na forum ze Giant dostał pozwem od Weagle'a.

Re:

: 12.08.2013 13:13:32
autor: Spaced
motomysz pisze:Glorka to niemal kopia Sundaya jeśli chodzi o zawieche.
Było kiedyś na forum ze Giant dostał pozwem od Weagle'a.
Tak ale nie ze względu na przełożenie, zadaniem DW linka było głownie kontrolowanie ruchu osi koła i o to była draka.

: 21.08.2013 07:23:38
autor: EDDIE
Kupiłem wydaje się być CCDB o którym jest mowa w tym temacie.
motomysz - jeśli się przymierzałeś do niego, to chyba nie ma czego żałować :)
Niestety damper jest zapowietrzony, tłok nie wraca po wciśnieciu i słychać "bulgotanie".
Sprzedający 'cipio' nie przyznaje się do tego, że sprzedał nie sprawny damper, który wg opisu aukcji miał być w idealnym stanie... Więc dobre 200pln w dupe za serwis.
Ktoś kojarzy tego sprzedającego z Krakowa ?

: 22.08.2013 05:14:42
autor: Ron2013
Moim zdaniem ten CCDB wcale nie był serwisowany, bo nawet jeśli się przesadzi mocno i zrobi się serwis dużo później niż trzeba wg. dokumentacji, to Cane Creek to wytrzymuje i nigdy się nie zdarzyło aby się zapowietrzył tak sam z siebie?

: 22.08.2013 10:15:47
autor: motomysz
A to już wiem kto mnie podkupił :) Edek z Rzeszowa :)

Nie znam gościa osobiście, ale znam kogoś kto go zna. Tylko, że nawet jak się do niego zagada, to wiadomo jak będzie, kumpel kumpla krył będzie.

Ja do niego pisałem pytania mailowo odnośnie serwisu i stanu technicznego dampera to mi odpisywał tylko, że pogadamy o tym później.... Tak wiec nie za wiele pomogę.

Z ciekawości: ile za niego dałeś? Bo mówił, że jakiś koleś ze Śląska miał wpaść przymierzyć do ramy czy pasuje i dać 800 zł.

: 26.08.2013 10:18:57
autor: EDDIE
motomysz - pisałem PW do Ciebie, ale nie wiem czy przez nowe forum teraza ta opcja działa.