Strona 2 z 4

: 29.08.2013 15:10:45
autor: Spaced
Snabb pod 26'' ? Bo jak tak to troche dziwne

Re:

: 29.08.2013 15:12:47
autor: MUSZEL
Spaced pisze:Snabb pod 26'' ? Bo jak tak to troche dziwne
w sumie wygląda jak 650B

: 29.08.2013 15:14:05
autor: Jozan
wlasnie mowie o cenie tez jest lekko kosmiczna, choc wiem wiem NS to swiatowa marka etc etc etc. Lecz licze ze dla polski cena bedzie deko inna + moze jakies znizki to w miare w rozsadnej kasie da sie to kupic bez dampera. Tylko dalej pytanie jak ta rama sie zachowuje czy jest kanapowata czy skoczna i zwrotna :) No i odwieczna sprawa cena :D

Spaced Cos sie upral z tymi banszi. Powiedz mi co jest zlego w Transitionach, pekaja lamia sie ? Czemu sa wedlug ciebie gorzej zrobione obecnie teraz wszystko klepia chiny i temu podobne

Re:

: 29.08.2013 15:22:54
autor: miki_ck
Spaced pisze:Snabb pod 26'' ? Bo jak tak to troche dziwne
Wystarczyło doczytać news-a na Pinku :wink: 26 lub 27,5 zależnie od tego, jakie haki się przykręci.

Re: Re:

: 29.08.2013 15:25:09
autor: Spaced
miki_ck pisze:
Spaced pisze:Snabb pod 26'' ? Bo jak tak to troche dziwne
Wystarczyło doczytać news-a na Pinku :wink: 26 lub 27,5 zależnie od tego, jakie haki się przykręci.
W pracy jestem to lookam 1 okiem. Nie jestem zwolennikiem rozwiazania bo geo w 1 ustawieniu wychodzi zawsze takie sobie. Podobaja mi sie nowe banshee do am i en ale tlyko w ustawieniu 26'' w 27.5'' geo juz tak mnie nie jara w rune 2


@Jozan skoro wszystko klepia chiny to rower z marketu trzeba kupic, tez chiny ;) Liczy sie projekt

: 29.08.2013 15:38:58
autor: Jozan
Spaced ale sam pisales o taniosci wykonania wiec to do projektu ramy ma sie nijak rozumiem jakbysmy mowili o zawieszeniu ale dla mnie taniosc wykonania to np material czy wykonczenie. Dlatego liczylem ze wypowiesz sie bardziej :)

Re:

: 29.08.2013 15:46:24
autor: Spaced
Jozan pisze:Spaced ale sam pisales o taniosci wykonania wiec to do projektu ramy ma sie nijak rozumiem jakbysmy mowili o zawieszeniu ale dla mnie taniosc wykonania to np material czy wykonczenie. Dlatego liczylem ze wypowiesz sie bardziej :)
Zastosowane profile, odkuwki, cnc. Czy koszt produkcji roweru jest wysoki czy niski. TR nie jest drogi w produkcji

: 29.08.2013 15:48:41
autor: Jozan
A taki fuzz jest czy legend ? W kazdym razie uwazasz ze koszt produkcji odzwierciedla to czy rama jest wytrzymala czy nie ?

Re:

: 29.08.2013 16:00:48
autor: Spaced
Jozan pisze:A taki fuzz jest czy legend ? W kazdym razie uwazasz ze koszt produkcji odzwierciedla to czy rama jest wytrzymala czy nie ?
Nie, koszt produkcji nie odzwierciedla wytrzymałosci. Po prostu idąc w droższe technologie masz większe mozliwosci, jak je dobrze wykorzystasz mozesz miec sztywniejsza,mocniejsza,lżejsza rame zaleznie jak sobie ktos wymysli ;)

Na Fuzza nie patrzyłem ale raczej nic drogiego tu nie widze. W legendzie cene odkuwki + cnc windują + tytanowe ośki zawieszenia. Min ale jestem kapke nieprzytomny dzis wiec na profilach sie nie skupiam az tak bardzo ;)

: 29.08.2013 17:17:01
autor: Jozan
Wracajac do fuzza to jest idealna kopia Commencala Supreme ?
Obrazek

Obrazek
Obrazek

: 29.08.2013 17:28:11
autor: quake
Wizualnie sa podobne, tyle tylko, ze Commencal to jednozawias, a NS to czterozawias... a to juz dosc spora roznica ;-)

: 29.08.2013 17:31:50
autor: Jozan
No pomijajac rodzaj zawieszenia to ta sama rama ;)

: 29.08.2013 17:34:59
autor: miki_ck
Dlatego żeby nikt się nie połapał od razu to domieszali do Commencala trochę Norco Aurum i nowa rama gotowa ;)

Nigdy nie zrozumiem po co ludzie wytykają podobieństwa i jeszcze krytykują na tej podstawie jakąś ramę. Po co kombinować jak koń pod górę i na siłę udziwniać rower jeśli są prostsze, sprawdzone rozwiązania którymi można się inspirować. Rama jest ładna i już (choć może malowanie niezbyt szczęśliwe) :P

: 29.08.2013 17:44:27
autor: Jozan
No mam nadzieje ze ceny nie rzuca zaporowej i rama da rade w FR a nie stricte DH :P I teraz czlowiek ma dylemat co brac :<

Re:

: 29.08.2013 17:54:28
autor: quake
Jozan pisze:No pomijajac rodzaj zawieszenia to ta sama rama ;)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wygladaja identycznie, ale jesli juz cos pomijamy, to poza rodzajem zawieszenia musimy jeszcze pominac geometrie (nie liczac masy, wykonania itd.).

Innymi slowy, pomijamy dwa najwazniejsze czynniki w ramie DH - wyglad to, w lekkim cudzyslowie, nic nie znaczacy detal.

Oczywiscie, milo by bylo miec zupelnie nowy design - nawet dla samej roznorodnosci - ale to nie wyglad decyduje o prowadzeniu ramy. Tak samo jak Mercedes C-Class diesel jest podobny do C-Class DTM :wink:

: 29.08.2013 17:58:50
autor: Jozan
szkoda ze nie ma rozpiski geo tego fuzza przynajmniej mozna by bylo porownywac

: 29.08.2013 19:17:24
autor: nopainnogame
Mnie ciągle szokuje ta cena na Europę... Toć w najtańszej wersji Fuzz kosztuje trochę taniej niż tak samo biedne nowe GT Fury, gdzie po nią ustawiają się pewnie już kolejki przez sukcesy pewnej rodzinki :P

: 29.08.2013 20:01:42
autor: mysticar
Weekendowe zawody pokażą za czym się ludzie będą formować w kolejki :D

: 29.08.2013 20:52:30
autor: Jozan
Porownalem TR 250 i fuzz geometria glowki i chainstayem takie same katy mozna zrobic wiec mam nadzieje ze rama ogarnie FR :)