Strona 2 z 4
: 29.08.2013 15:10:45
autor: Spaced
Snabb pod 26'' ? Bo jak tak to troche dziwne
Re:
: 29.08.2013 15:12:47
autor: MUSZEL
Spaced pisze:Snabb pod 26'' ? Bo jak tak to troche dziwne
w sumie wygląda jak 650B
: 29.08.2013 15:14:05
autor: Jozan
wlasnie mowie o cenie tez jest lekko kosmiczna, choc wiem wiem NS to swiatowa marka etc etc etc. Lecz licze ze dla polski cena bedzie deko inna + moze jakies znizki to w miare w rozsadnej kasie da sie to kupic bez dampera. Tylko dalej pytanie jak ta rama sie zachowuje czy jest kanapowata czy skoczna i zwrotna

No i odwieczna sprawa cena
Spaced Cos sie upral z tymi banszi. Powiedz mi co jest zlego w Transitionach, pekaja lamia sie ? Czemu sa wedlug ciebie gorzej zrobione obecnie teraz wszystko klepia chiny i temu podobne
Re:
: 29.08.2013 15:22:54
autor: miki_ck
Spaced pisze:Snabb pod 26'' ? Bo jak tak to troche dziwne
Wystarczyło doczytać news-a na Pinku

26 lub 27,5 zależnie od tego, jakie haki się przykręci.
Re: Re:
: 29.08.2013 15:25:09
autor: Spaced
miki_ck pisze:Spaced pisze:Snabb pod 26'' ? Bo jak tak to troche dziwne
Wystarczyło doczytać news-a na Pinku

26 lub 27,5 zależnie od tego, jakie haki się przykręci.
W pracy jestem to lookam 1 okiem. Nie jestem zwolennikiem rozwiazania bo geo w 1 ustawieniu wychodzi zawsze takie sobie. Podobaja mi sie nowe banshee do am i en ale tlyko w ustawieniu 26'' w 27.5'' geo juz tak mnie nie jara w rune 2
@Jozan skoro wszystko klepia chiny to rower z marketu trzeba kupic, tez chiny

Liczy sie projekt
: 29.08.2013 15:38:58
autor: Jozan
Spaced ale sam pisales o taniosci wykonania wiec to do projektu ramy ma sie nijak rozumiem jakbysmy mowili o zawieszeniu ale dla mnie taniosc wykonania to np material czy wykonczenie. Dlatego liczylem ze wypowiesz sie bardziej

Re:
: 29.08.2013 15:46:24
autor: Spaced
Jozan pisze:Spaced ale sam pisales o taniosci wykonania wiec to do projektu ramy ma sie nijak rozumiem jakbysmy mowili o zawieszeniu ale dla mnie taniosc wykonania to np material czy wykonczenie. Dlatego liczylem ze wypowiesz sie bardziej

Zastosowane profile, odkuwki, cnc. Czy koszt produkcji roweru jest wysoki czy niski. TR nie jest drogi w produkcji
: 29.08.2013 15:48:41
autor: Jozan
A taki fuzz jest czy legend ? W kazdym razie uwazasz ze koszt produkcji odzwierciedla to czy rama jest wytrzymala czy nie ?
Re:
: 29.08.2013 16:00:48
autor: Spaced
Jozan pisze:A taki fuzz jest czy legend ? W kazdym razie uwazasz ze koszt produkcji odzwierciedla to czy rama jest wytrzymala czy nie ?
Nie, koszt produkcji nie odzwierciedla wytrzymałosci. Po prostu idąc w droższe technologie masz większe mozliwosci, jak je dobrze wykorzystasz mozesz miec sztywniejsza,mocniejsza,lżejsza rame zaleznie jak sobie ktos wymysli
Na Fuzza nie patrzyłem ale raczej nic drogiego tu nie widze. W legendzie cene odkuwki + cnc windują + tytanowe ośki zawieszenia. Min ale jestem kapke nieprzytomny dzis wiec na profilach sie nie skupiam az tak bardzo

: 29.08.2013 17:17:01
autor: Jozan
: 29.08.2013 17:28:11
autor: quake
Wizualnie sa podobne, tyle tylko, ze Commencal to jednozawias, a NS to czterozawias... a to juz dosc spora roznica

: 29.08.2013 17:31:50
autor: Jozan
No pomijajac rodzaj zawieszenia to ta sama rama

: 29.08.2013 17:34:59
autor: miki_ck
Dlatego żeby nikt się nie połapał od razu to domieszali do Commencala trochę Norco Aurum i nowa rama gotowa
Nigdy nie zrozumiem po co ludzie wytykają podobieństwa i jeszcze krytykują na tej podstawie jakąś ramę. Po co kombinować jak koń pod górę i na siłę udziwniać rower jeśli są prostsze, sprawdzone rozwiązania którymi można się inspirować. Rama jest ładna i już (choć może malowanie niezbyt szczęśliwe) :P
: 29.08.2013 17:44:27
autor: Jozan
No mam nadzieje ze ceny nie rzuca zaporowej i rama da rade w FR a nie stricte DH :P I teraz czlowiek ma dylemat co brac :<
Re:
: 29.08.2013 17:54:28
autor: quake
Jozan pisze:No pomijajac rodzaj zawieszenia to ta sama rama

Wygladaja identycznie, ale jesli juz cos pomijamy, to poza rodzajem zawieszenia musimy jeszcze pominac geometrie (nie liczac masy, wykonania itd.).
Innymi slowy, pomijamy dwa najwazniejsze czynniki w ramie DH - wyglad to, w lekkim cudzyslowie, nic nie znaczacy detal.
Oczywiscie, milo by bylo miec zupelnie nowy design - nawet dla samej roznorodnosci - ale to nie wyglad decyduje o prowadzeniu ramy. Tak samo jak Mercedes C-Class diesel jest podobny do C-Class DTM

: 29.08.2013 17:58:50
autor: Jozan
szkoda ze nie ma rozpiski geo tego fuzza przynajmniej mozna by bylo porownywac
: 29.08.2013 19:17:24
autor: nopainnogame
Mnie ciągle szokuje ta cena na Europę... Toć w najtańszej wersji Fuzz kosztuje trochę taniej niż tak samo biedne nowe GT Fury, gdzie po nią ustawiają się pewnie już kolejki przez sukcesy pewnej rodzinki :P
: 29.08.2013 20:01:42
autor: mysticar
Weekendowe zawody pokażą za czym się ludzie będą formować w kolejki

: 29.08.2013 20:52:30
autor: Jozan
Porownalem TR 250 i fuzz geometria glowki i chainstayem takie same katy mozna zrobic wiec mam nadzieje ze rama ogarnie FR
