Strona 2 z 2
: 29.12.2013 09:39:40
autor: Vertus
Mógłby któryś z was zrobić zdjęcie tłumika od tego epicona ? Może ten sam shit siedzi i w Cargo? I też da się to pieroństwo rozebrać, zalać czymś normalnym albo ew przewiercić by chodziło lepiej? Sorki za taki minimalny offtop ^^
: 29.12.2013 10:13:01
autor: KMtown
Mówimy o epiconie, nie o porównywaniu go z amorami lepszej klasy...
: 29.12.2013 11:34:34
autor: off_road
Czy mi się wydaje czy padła właśnie propozycja rozwierania ODWRÓCONEGO tłumika w celu poprawy pracy? o.O
Taki mały tip, odwrócony tłumik ma olej zamknięty w środku całość znajduje się w górnej części goleni... zrobisz dziurę amor wywali olej więc niby jak do jasnej ciasnej z dna goleni znajdzie się znów w tłumiku?
A już wiem antygrawitacja ;D
: 29.12.2013 12:14:15
autor: KMtown
Mówię o epiconie i jego pracy a nie porównywaniu go z amorami wyższej klasy...
Re:
: 29.12.2013 12:37:43
autor: KubaLa
MUSZEL pisze:czyżby to ten sam tłumik co w 55R? Jak tak, to można go rozwiercić i cieszyć się czymś na wzór ssv od Marzocchi
off, tak jak pisaliśmy z MUSZELem, o ile to ten sam tłumik co w 55R. Ale wygląda na to, że jednak nie.
: 29.12.2013 13:51:11
autor: KMtown
Po schemacie podanym w temacie można się domyślić ,że epicon ma inny tłumik niż 55...
: 29.12.2013 20:04:59
autor: off_road
Przecie wystarczy na fotkę popatrzeć i od razu wiadomo, że invert

: 29.12.2013 22:01:11
autor: KubaLa
Oj tam oj tam, na telefonie nie widać ;d
: 29.12.2013 23:24:12
autor: Kwiat126p
rozumiem ze tlumik sie rozwierca w miejscach zaznaczonych wkleslymi kolkami, wymienia sie w nim olej stary na nowy i wsadza sie do srodka i zalewa LAGI olejem na poziomie tych dziurek tak?
Aha ktos pytal o Cargo. Vertus. W Cargo tez jest tlumik nierozbieralny raczej(sprawdź jeszcze jak odkręcisz z niego ten czarny korek czy faktycznie nie ma dalej ujścia jakiego). Ja korka nie odkrecalem z tlumika, wyciagnalem jedynie tlumik z napisem "dont open"

Ale ma pozaznaczane dziurki na wiercenie i wszelkie korki i śrubki są uszczelnione jakby przygotowane na późniejszą kąpiel.
Tu masz serwis ktory dotyczy wszelkich wersji Cargo:
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 102&type=3
chyba nierozbieralny
aha! offroad. Jezeli tłok i olej w tlumiku znajduje sie w gornej goleni to trza nalać tyle oleju by i on znalazl sie w gornej goleni(wszak jest szpara miedzy tlumikiem a dziurą na dnie gornych lagow przez ktore przejdzie olej do gornych z dolnych) Dobrze mysle?

Po prostu nalac tyle by znalazl sie na poziomie gornych.
: 30.12.2013 00:48:58
autor: FRmaniak
A jak wypełnisz cały amor, aż po górne lagi olejem to jak go ugniesz?

: 30.12.2013 11:09:18
autor: Kwiat126p
normalnie. Jeżeli nie będzie zalany cały to ugnę. Tak już miałem w poprzednim amorze że był tak zalany że siegał olej trochę w górne lagi i działał pełnym skokiem. Ja mam tlumik tak jak tutaj w Epiconie czyli grubsza czesc znajduje ise w gornych lagach wiec pytam sie jak tutaj mam postąpic?
: 30.12.2013 17:30:54
autor: KMtown
I po co tak kombinować ? Epicon jest prostym amorem i nie ma sensu rozwiercać tłumika a potem jeszcze zalewaniem go dodatkowym olejem.
: 05.01.2014 10:20:06
autor: KMtown
Z nudów rozebrałem epicona , dla tych co się boja go rozebrać to nie ma czego , jest prosty w budowie,
http://ep1.pinkbike.org/p4pb10473827/p4pb10473827.jpg 
: 06.01.2014 10:55:35
autor: ruwenzori
Taaa zalejta go wiadrem oleju, a potem narzekajta, że ciężki ;D