Strona 2 z 2

: 14.12.2013 15:13:34
autor: wasall
Ja robie serwis w domu mojego dhx i nie ma śladów takich jak na zdjęciach jakie dodałeś, a serwis zrobiony przeze mnie jest na moje potrzeby wystarczający, więc po co przepłacać ?

: 14.12.2013 19:05:23
autor: xKaNiOnx
Drogi Piotrze,

Nadal nie zgadzam się z Twoją definicją "tajemnicy serwisowej" oraz z Twoim podejściem do pewnej grupy tematów, ale wyjaśniłeś mi swój punkt widzenia (wg. mnie średnio logiczny (lub jeśli logiczny to średnio uargumentowany)), a tym byłem zainteresowany (w końcu forum to również miejsce do wymiany poglądów).

Dalsze prowadzenie polemiki w tym temacie uznaje za bezcelowe m. in. z powodu jak wyżej.
Dodatkowo gotów jesteś mi dać "bana" za prowadzenie dyskusji już nie związanej z DHXem kolegi.
Wg mnie Wlodzmin bardzo zwięźle podsumował temat bez wdawania się w ideologiczne dysputy (w przeciwieństwie do mnie ;)).

BTW:
Za życzenia szczerze dziękuję i Twojemu tacie również życzę jak najlepiej ;)

: 14.12.2013 20:41:54
autor: kubuspunxdh
xKaNiOnx: też jestem z mocnej braży... bardziej od Piotra w foxach siedzę.... nie wiem jakim zapleczem dysponuje właściciel ale zapytam o podstawy.. ma imbusy calowe ? ja z mojej strony Piotrkowi przekazałem rekomendacje mojego serwisu wiec to coś znaczy jak nie znasz możne poznasz :)temat ... panowie temat :) domowa robota z DHX 5.0 air :) da se nawet bez pompy :) jak masz 5L oleju :) damper wymaga konkretnego odpowietrzenia, znam go jak malo kto ma sie gdzie powietrze zatrzymać :) czekam na test Piotra zastanówcie sie !.

: 15.12.2013 12:05:22
autor: 00tomek00

: 15.12.2013 12:41:19
autor: off_road
xKaNiOnx

Odpowiedź masz na priv.
Faerie pisze: Jak zamykasz przedni widelec, to w komorze azotowej w jakimś kosmicznym skafandrze?
Nie ma potrzeby, przednie mają specjalny port do pompowania azotu. ;)
Obrazek

: 15.12.2013 22:55:07
autor: ravfr
Zaliczyłem kilka szkoleń, lat praktyki tez mi nie brakuje, w temacie topika : w warunkach domowych nie da się zrobić tego porządnie, z drugiej strony nie jest to wiedza tajemna ani budowanie promów kosmicznych. Ogarnięta technicznie rozsądna, solidna osoba, mająca warunki "lokalowe" jest w stanie sprostać tematowi i oczekiwaniu klientów .
Dziwi mnie bezkarność w kwestii reklamowania swoich usług na tym forum.

: 16.12.2013 12:30:30
autor: off_road
Więc po kolei:

RAVFR:
Mój post został edytowany w celu usunięcia "reklamy" świadomej lub nie.
Gdyby ktoś coś jeszcze gdzieś widział proszę o priv.

Do reszty:
Gwoli wyjaśnienia dla czego nie podałem głębokości IFP. Na wszystkich dokumentach szkoleniowych mam zapis:
"Nie udostępniać osobom trzecim bez zgody właściciela pod groźbą utraty certyfikatu."
Zdałem sobie sprawę, że moje posty mogły zostać źle odebrane i dlatego zamieszczam to sprostowanie.

: 17.12.2013 08:57:36
autor: freed
Powiem wam szczerze,że nie mam zaufania do serwisów...

Raz chcąc zaoszczędzić trochę i dając dhx-a 5.0 do serwisu goodbike bodajże, za 200zł dostałem : świeży olej, parę oringów za kilkanaście groszy i główną uszczelkę która zamiast dwuwargowa była jednowargowa... Później jeszcze sporo czasu bujałem się z tym damperem aż sam po 3-4 próbie złożenia go zmontowałem i było spoko ( składanie w pojemniku z duża ilością oleju )

Więc generalnie czasami jak się chce mieć coś zrobione dobrze to trzeba to zrobić samemu. Akurat mój problem dotyczył 5-ki ale coila, nie wiem jak sprawa wygląda z airem, ja robiłem tylko sobie rp23 i działał :)