Strona 2 z 2
: 14.12.2013 15:13:34
autor: wasall
Ja robie serwis w domu mojego dhx i nie ma śladów takich jak na zdjęciach jakie dodałeś, a serwis zrobiony przeze mnie jest na moje potrzeby wystarczający, więc po co przepłacać ?
: 14.12.2013 19:05:23
autor: xKaNiOnx
Drogi Piotrze,
Nadal nie zgadzam się z Twoją definicją "tajemnicy serwisowej" oraz z Twoim podejściem do pewnej grupy tematów, ale wyjaśniłeś mi swój punkt widzenia (wg. mnie średnio logiczny (lub jeśli logiczny to średnio uargumentowany)), a tym byłem zainteresowany (w końcu forum to również miejsce do wymiany poglądów).
Dalsze prowadzenie polemiki w tym temacie uznaje za bezcelowe m. in. z powodu jak wyżej.
Dodatkowo gotów jesteś mi dać "bana" za prowadzenie dyskusji już nie związanej z DHXem kolegi.
Wg mnie Wlodzmin bardzo zwięźle podsumował temat bez wdawania się w ideologiczne dysputy (w przeciwieństwie do mnie

).
BTW:
Za życzenia szczerze dziękuję i Twojemu tacie również życzę jak najlepiej

: 14.12.2013 20:41:54
autor: kubuspunxdh
xKaNiOnx: też jestem z mocnej braży... bardziej od Piotra w foxach siedzę.... nie wiem jakim zapleczem dysponuje właściciel ale zapytam o podstawy.. ma imbusy calowe ? ja z mojej strony Piotrkowi przekazałem rekomendacje mojego serwisu wiec to coś znaczy jak nie znasz możne poznasz :)temat ... panowie temat

domowa robota z DHX 5.0 air

da se nawet bez pompy

jak masz 5L oleju

damper wymaga konkretnego odpowietrzenia, znam go jak malo kto ma sie gdzie powietrze zatrzymać

czekam na test Piotra zastanówcie sie !.
: 15.12.2013 12:05:22
autor: 00tomek00
: 15.12.2013 12:41:19
autor: off_road
xKaNiOnx
Odpowiedź masz na priv.
Faerie pisze:
Jak zamykasz przedni widelec, to w komorze azotowej w jakimś kosmicznym skafandrze?
Nie ma potrzeby, przednie mają specjalny port do pompowania azotu.

: 15.12.2013 22:55:07
autor: ravfr
Zaliczyłem kilka szkoleń, lat praktyki tez mi nie brakuje, w temacie topika : w warunkach domowych nie da się zrobić tego porządnie, z drugiej strony nie jest to wiedza tajemna ani budowanie promów kosmicznych. Ogarnięta technicznie rozsądna, solidna osoba, mająca warunki "lokalowe" jest w stanie sprostać tematowi i oczekiwaniu klientów .
Dziwi mnie bezkarność w kwestii reklamowania swoich usług na tym forum.
: 16.12.2013 12:30:30
autor: off_road
Więc po kolei:
RAVFR:
Mój post został edytowany w celu usunięcia "reklamy" świadomej lub nie.
Gdyby ktoś coś jeszcze gdzieś widział proszę o priv.
Do reszty:
Gwoli wyjaśnienia dla czego nie podałem głębokości IFP. Na wszystkich dokumentach szkoleniowych mam zapis:
"Nie udostępniać osobom trzecim bez zgody właściciela pod groźbą utraty certyfikatu."
Zdałem sobie sprawę, że moje posty mogły zostać źle odebrane i dlatego zamieszczam to sprostowanie.
: 17.12.2013 08:57:36
autor: freed
Powiem wam szczerze,że nie mam zaufania do serwisów...
Raz chcąc zaoszczędzić trochę i dając dhx-a 5.0 do serwisu goodbike bodajże, za 200zł dostałem : świeży olej, parę oringów za kilkanaście groszy i główną uszczelkę która zamiast dwuwargowa była jednowargowa... Później jeszcze sporo czasu bujałem się z tym damperem aż sam po 3-4 próbie złożenia go zmontowałem i było spoko ( składanie w pojemniku z duża ilością oleju )
Więc generalnie czasami jak się chce mieć coś zrobione dobrze to trzeba to zrobić samemu. Akurat mój problem dotyczył 5-ki ale coila, nie wiem jak sprawa wygląda z airem, ja robiłem tylko sobie rp23 i działał
