Epicon

KMtown
Posty: 183
Rejestracja: 28.01.2013 15:00:02
Kontakt:

Post autor: KMtown »

Czemu do cargo wchodzi tylko tarcza 203mm ?

A co do amora to przemyślałem sprawę i jakoż przejeżdżę ten sezon na epiconie i kupie coś lepszej klasy niż cargo :)
pixel991
Posty: 252
Rejestracja: 29.12.2012 20:20:50
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Post autor: pixel991 »

Pomyśl nad z1 czy czymś innym od marzocchi, albo dozbieraj do rs domain. Kumpel ma spinner'a cargo i wydaje mi się że to masakra, z miejsca można go wbić ponad 80%. Ogólnie jest bardzo miękki i dziwnie to chodzi.
KMtown
Posty: 183
Rejestracja: 28.01.2013 15:00:02
Kontakt:

Post autor: KMtown »

Właśnie dlatego chce , dozbierać i kupić coś wyższej półki niż cargo :)
Kwiat126p
Posty: 423
Rejestracja: 22.12.2012 15:01:46
Kontakt:

Post autor: Kwiat126p »

haha to nieźle...z miejsca 80% wbic Cargo :D A potem sie obudzili! Moze o innej wersji mowisz bo są 130/150 mogą być nieco inne. My tu mowimy o 178. Mam go nowego i wbilem do na 14 cm w czasie jazdy a ma 18 cm skoku(nie dobijesz go nawet jak skoczysz z Giewontu na plasko, chyba ze elastomer wyjmiesz :D ). 76 kg wagi mam. Niestety nie jest bardzo miekki, miekki to jest Ammo ktorego mialem wczesniej i dzieki ktoremu zaufalem tej marce i kupilem Cargo potem. Zero luzów, bardzo sztywny, dosyc progresywny, nieco twardszy wlasnie w przeciwienstwie do liniowego Ammo. Cargo ma wysoko umiejscowione mocowanie hamulca i dla tego tylko 203 wchodzi w gre. Na budżet do 400zl kazda inna opcja do FR to glupota wg mnie. Do niedawna jeszcze w tym roku byl po 700-900pln. Jak masz milion zl to wiadomo kupuj co dusza zapragnie, ja mowie o tym przedziale cenowym.
KMtown
Posty: 183
Rejestracja: 28.01.2013 15:00:02
Kontakt:

Post autor: KMtown »

A ile na jeździsz już na cargo ? zdarła się anoda ?
pixel991
Posty: 252
Rejestracja: 29.12.2012 20:20:50
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Post autor: pixel991 »

Może 178 mm jest inne, ja miałem styczność z wersją 150 mm (nie rozbierałem tego). Praca jest na średnim poziomie, przynajmniej takie jest moje zdanie. Jeśli musisz mieć amortyzator nowy w tej cenie to może i jest to dobra opcja, ale dużo lepiej kupić używane z1 (nie dawno kumpel za podobną cenę sprzedawał) i cieszyć się amortyzatorem z znanej i szanowanej marki. Kolega może nigdy w rękach nie miał niczego z marzocchi czy rs'a i nie wie jak powinna wyglądać praca amortyzatora z wyższej półki. To dziwne że nowy amortyzator z ceny 900 zł spadł na 400 zł. Nie potrzeba mieć miliona na to aby kupić coś dużo lepszego, wystarczy szukać dobrych okazji cenowych. Do autora tematu: tak ja Ci proponowałem, kup sobie coś lepszego i miej spokój na długie lata niż kupić coś z czym mogą być problemy albo nie będzie Ci praca pasować.
KMtown
Posty: 183
Rejestracja: 28.01.2013 15:00:02
Kontakt:

Post autor: KMtown »

Jeśli chodzi o moje pytanie o anodę to byłem ciekawy ile wytrzyma :) A amor kupię dopiero w zimie 2014, przemyślałem i kupię coś o wiele lepszego i tak jak mówisz będę mieć "spokój na długie lata" :)
jacko16
Posty: 2
Rejestracja: 24.02.2014 19:23:37
Kontakt:

Post autor: jacko16 »

możecie coś więcej napisać o amorku spinner cargo 178mm bo nwm jaki wybrać, a byłbym właśnie zainteresowany nim,
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości