Strona 2 z 2

: 30.12.2013 11:11:50
autor: niziolek
Hmm drogo by to wyszło.Szczerze wole tego staruszka niż tego Krossa,a ten Giant z Suntour duro 130mm jakby pracował,byłaby dobra geometria??

: 30.12.2013 11:13:34
autor: Kwiat126p
nie prawda, proszę nie kłamać! :) Wszyscy mysla zę to chodzi glownie o przedni amor a jeszcze wiekszy wplyw na kąty w signie ma damper. Ja mam 210 damper i 180 amor i jest idealnie. Mialem amor 150 mm i czasem przy duzym ugięciu i pedalowaniu zdarzylo sie przychaczyc stopą o ziemie pelną nierownosci. Ogolnie glupole pchają za duze dampery a potem stwierdzaja ze do tego trzeba wielki amor wsadzic i bedzie ok a potem placzą że suport za wysoko. Trzeba miec odpowiednio duzy amor z przodu i odpowiednio maly damper z tylu i obejdzie sie bez jakiś zwyrodnialych adapterow, kół na 24, szimoiwania czegośtam i kilogramow przerobionych gratów :D

: 30.12.2013 11:49:18
autor: pixel991
W takim razie to nie opłaca ci się kupować full'a nawet w tak niskiej cenie. Dozbieraj trochę pieniądze i wtedy myśl o fullu, teraz proponuje zakup dobrego sztywniaka z dobrym amortyzatorem :D.
FRmaniak- to chyba najładniejszy sign jakiego widziałem, może praca też jest fajna :D

Edit: Kwiat muszę się z tobą zgodzić, nie dopisałem tego odpowiednio i myślałem że wszyscy zrozumieli, mój błąd. Co do amortyzatora to masz rację że powinien być dużo wyższy, ale praca cargo moim zdaniem jest średnia (pisałem to gdzieś) i dużo lepiej dozbierać pieniądze i kupić coś lepszego.

: 30.12.2013 16:28:11
autor: FRmaniak
Pracowało to nawet fajnie, brakowało mi tam tylko regulacji kompresji w damperze ale już niestety sprzedany ten rower.

Ale co ja się będę wypowiadał, kolega ma widzę bardzo obszerną wiedzę na temat rowerów zjazdowych, a "Szimowanie Czegośtam" umknęło jego uwadze bo to jest totalnie bezsensowny zabieg ;)

: 30.12.2013 22:26:21
autor: niziolek
Hej chłopaki jeszcze jedno pytanie !!!!! Opłaca się kupić Marzocchi z150 z 2004 roku za 400zl? Ma troche startą anode i standardowe ryski

: 30.12.2013 22:39:06
autor: pixel991
Jest to już zabytek, dokładasz 2 stówki i masz 66 VF2 2006 albo 2007.