Strona 2 z 2
: 13.02.2014 20:52:16
autor: frango
Jest kilka momentów, by wprowadzić nowy produkt na rynek - Eurobike na początku września, miesiąc potem Interbike... albo każdy, inny dowolny termin

Re:
: 13.02.2014 21:57:18
autor: GgG
operator.ciagnika pisze:jeżeli by tam była jakaś taka dętka wąska wyciągalna w środku, to już widzę patenty na home made tego.. typu opona ust, i w środku jakaś wąska owinięta taśmą izolacyjną dętka xD ciekawe jak będzie wyglądała wersja finalna i kiedy to wejdzie do sprzedaży..
Dokładnie o tym samym pomyślałem, łatwe i tanie do sprawdzenia. najwyżej zostaniemy z obręczą z dodatkowym otworem

: 13.02.2014 23:00:53
autor: frango
Hola, hola... Panowie, a jak napompujecie zewnętrzny balon? ;>
: 13.02.2014 23:03:41
autor: operator.ciagnika
polak potrafi, przepuściło by się taki długi wentyl przez tą komorę, i okleiło konkretnie taśmą i jakim klejem, co by wszystko ciśnienie trzymalo

frango uwierz że polak potrafi i na to też się jakiś sprawny patent znajdzie xD
: 13.02.2014 23:04:58
autor: Auditore
Wywiercić drugi otwór w obręczy. Włożyć weń wentyl dętki owiniętej powertapem. Dokładnie uszczelnić otwór wraz z wentylem. Na to nałożyć oponę i zalać ją mlekiem, a wentyl UST włożyć do drugiego otworu w obręczy. Napompować najpierw oponę i ją uszczelnić. Później nabić dętkę do preferowanego ciśnienia.
: 13.02.2014 23:16:43
autor: frango
No ale właśnie cały "myk" polega na tym, by nie używać mleczka :P
Pożyjemy, zobaczymy

: 27.06.2014 10:24:31
autor: frango
Więcej info nt. Schwalbe Procore
http://enduro-mtb.com/en/exclusive-look ... re-system/
Wąska dętka ma być pompowana do 6 BARów. Sugerowana min. szerokość wew. obręczy to 23mm. Kompatybilność, teoretyczna, z obręczami i oponami różnych producentów.
Cena na razie powala z nóg

150eur na oba koła! :O
Nasuwają mi się dwa pytania:
1. Czy nadal będzie trzeba używać opon bezdętkowych?
2. Czy tanie, chińskie karbonowe obręcze dadzą radę wytrzymać 6 atmosfer

Bo jeśli tak, bo szykuje się idealny set kół

: 27.08.2014 11:35:29
autor: frango
Jest co raz więcej info i precyzyjnych informacji nt. Schwalbe Procore.
Okazuje się, że system najlepiej/tylko działa z obręczami o szer. wew. 23mm. Mam nadzieję, że Schwalbe szybko zrozumie, że trzeba zrobić wersje i do szerszych felg. Chociażby dlatego, że Syntace, przy współpracy z którym Procore zostało stworzone, promuje lekkie, szerokie obręcze.
http://www.vitalmtb.com/photos/features ... turman,109
PS1. Okazuje się, że Schwalbe sugeruje użycie mleczka uszczelniającego

PS2. W tekście jest jednak zdanie "though it does require a minimum internal rim width of 23mm", więc może z szerszymi też działa. Bo mam na oku obręcz o szer. wew. 30mm
