Strona 2 z 3
: 16.02.2014 18:15:03
autor: Bomba Kapitan
Ale mi mostek nie pękł :]
: 16.02.2014 18:26:04
autor: Bomba Kapitan
Więc jeszcze raz powtarzam pytanie czym można sprawdzić na zasadzie bąbelków mam na myśli przy pęknięciu będą się robiły bąbelki czy coś w tym stylu, jak można tym to sprawdzić? Zapomniałem dopisać ze jest to dragstar leader fox 2005rok
: 16.02.2014 21:18:59
autor: xprot
pietrek, peka mu rama nie mostek
co do tematu:
pęka ci rama przy spawie, chocbys sie zesral, to musisz to spawac lub wymienic
: 16.02.2014 21:43:17
autor: Bomba Kapitan
Przy 50kg chyba nic się nie stanie? (nie powinno się powiększać)
: 16.02.2014 23:20:25
autor: Soulforged
Nikt Ci tego przecież nie zagwarantuje, loteria...
: 17.02.2014 00:35:18
autor: =Pietr3k=
Żadna inna część oprócz tego na kierownicy nie nazywa się mostek
Strzelam więc, że to poprzeczne wzmocnienie na tylnym trójkącie od strony tarczówki... niezależnie co to jest, zastosuj metodę z WD-40. W każdej rurce ramy powinny być małe otworki gdzie psikniesz odrobinę lub wprowadzisz go cienkim wężykiem. Przyczep do podejrzanego miejsca jakąś cienką bibułkę.
Jeśli nie tak, to zwykła woda nawet przesiąknie przy spękaniu na wylot - ale po dłuższym czasie. U mnie w miejscu pęknięcia nałożyłem, a nawet zalepiłem żywicą epoksydową Epoxy Metal miejsce domniemanego pęknięcia i zmatowiłem pilnikiem (na zmatowionej powierzchni lepiej widać. Wlałem wodę w podejrzaną rurkę i na drugi dzień dopiero zmatowiona powierzchnia przyciemniła się od przeciekającej wody.
Pokombinuj jakoś.
PS: każde pęknięcie się powiększa w postępie geometrycznym. Nawet wtedy, gdy przyłożone obciążenie/siła nie są większe niż wcześniej. Poczytaj o zjawisku karbu w necie.
Re:
: 17.02.2014 01:05:37
autor: neejm
=Pietr3k= pisze:Żadna inna część oprócz tego na kierownicy nie nazywa się mostek
Strzelam więc, że to poprzeczne wzmocnienie na tylnym trójkącie od strony tarczówki...
Bomba Kapitan pisze:Własnie nie chce ścierać papierem bo to jest pod mostkiem, nie pod głowką! Tylko pod mostkiem na tej wysokości
Z mojego punktu widzenia autor mial na mysli laczenie gornej rury z glowka ramy, gdzie metode z wd mozna zastosowac wyjmujac widelki.
: 17.02.2014 12:58:08
autor: Bomba Kapitan
A od czego ona wgl mogła pęknąć?
: 17.02.2014 14:05:23
autor: neejm
Od jazdy w stylu ,,sack of potatoes" ??
: 17.02.2014 14:21:38
autor: Bomba Kapitan
Staram się jezdzić nie jak worek ziemniaków

: 17.02.2014 16:52:53
autor: GgG
jak zetrzesz papierem ściernym to zatrzesz rysę i gówno będzie widać. jak już to kup jakiś środek do rozpuszczania lakieru i tym potraktuj, ale jest to nie opłacalne, bo ten specyfik będzie kosztować tyle co sprawny mostek.
: 17.02.2014 17:17:32
autor: enigma
Ludzie, czytajcie! Chodzi o ramę na główce pod mostkiem.
Najlepsze wyjście to jak pisali Ci wyżej zalanie tego. Dragstar to mocna rama, więc sama z siebie nie mogła tak pęknąć. Latałeś coś wielkiego, miałeś niedoloty? 50 kg to nie jest dużo i powinna jeszcze wytrzymać, ale jak długo tego nie wie nikt.
: 17.02.2014 17:38:31
autor: Bomba Kapitan
Panowie wygląda to wszystko tak, wzialem nóż i delikatnie starłem lakier i raz mi sie wydaje ze widze a tysiąc razy ze nie, potem lekko poprawilem papierem ściernym i to samo ze widze albo nie widze. Sprawa druga ja normalnie dolatuje u mnie jest taka miejscówka typu dirty

Raz zdażyło mi sie ze walnąłem dzioba ale dolecialem do lądowania przednim:). Koldga chcial wyprobować moją nową maszynke więc dalem mu skoczyc, chopa ogolnie nie jest duza i ze 2 razy wleciał na stolik, potem przednim juz dolatywał do lądowania. Więc mysle ze chyba nie od tego? Jak wy sądzicie?
: 17.02.2014 23:59:05
autor: Bomba Kapitan
: 18.02.2014 01:27:44
autor: easy_rider_1
Sami wróżbici, daj lepsze zdjęcie ale przed pstrykaniem przestaw aparat z automatu

: 18.02.2014 01:31:29
autor: wasall
Jak dla mnie pęknięcie, a Ty poprostu nie możesz się z tym pogodzić i kombinujesz...

: 18.02.2014 19:15:49
autor: Bomba Kapitan
Sprawa wygląda tak dziś dojrzałem ze spaw jest leciuteńko wyżej a nie na równi z ramą jak reszta, czuć to delikatnie palcem. Na to wychodzi ze trzasnął lakier koło spawu. Wyjąłem amor bo mam dużą lupe i nie miałem dokładnego dojścia i na żywo jak i na lupie 5 razy wydaje mi się ze nie ma a kilka razy ze jest.... Lekko zamalowałem lakierem do paznokci czarnym i widać tą kreskę a jak dam 2 warstwę to już nic nie pokazuje. Na wasze oko może dalej być to pęknięcie?
: 18.02.2014 19:39:41
autor: enigma
Moja szklana kula mówi, że to nie jest pęknięcie. Może niech wypowiedzą się jeszcze inni magowie. Umie ktoś wróżyć z fusów?
: 18.02.2014 19:46:56
autor: Soulforged
Zedrzyj ten lakier, zrób lepsze zdjęcia itd. Chyba nie oczekujesz jakiejkolwiek sensownej odpowiedzi w sytuacji gdy na zdjęciu nie widać nic, lakieru zedrzeć nie chcesz i codziennie pytasz jedynie czy to może czy nie może być pęknięcie.
Naprawdę chyba tylko jasnowidz Ci pomoże.