Strona 2 z 2
: 27.02.2015 15:37:08
autor: ZEfiR
Cóż mogę powiedzieć, bardzo ładna i na bardzo podobnym osprzęcie co moja

Jak przy zmianie dampera na dłuższy

: 01.03.2015 17:48:54
autor: Kwiat126p
Kąty trochę inne, wyżej suport odczuwalnie, reszta geo jak na zdjęciach ale kąt glówki jest teraz bardziej fabryczny. Tak jak normalnie tam masz drop offa 170 mm i damper 216 ze skokiem 180 tak teraz masz 888 z 200 mm i tył damper 222 i 200 mm skoku. Z tym że siedzisz już nieco wyżej jak mowilem

888 to dosyć wysoki amor więc damper 222 tam jeszcze podpasuje bez wielkiego psucia geo. Ale jak coś zawsze można odwrócić mosty ja na razie pozostaje przy takim ustawieniu bo nie jest źle i lubie mieć wyżej suport żeby nie ryż korbą ani nie chaczyć stopą co mi się zdarzyło pare razy. A odpowiedniej korby na 170 mm to też mi trudno znaleźć więc tak niechaj zostanie i korba 175 mm. Długo szukałem fotek kon z damperem 222, przygladalem sie, przymierzalem az sie zdecydowalem na taki i nie żałuję. Z resztą po cześci też powód tego że trudno znaleźć coś fajnego na 216 mm w dobrej cenie i używkę a 222 owszem.
: 17.05.2015 21:33:56
autor: Kwiat126p
korba XT doszła. Nowa, lepsza waga.
: 18.05.2015 00:22:30
autor: Puncu
Trochę dziwna kolejność w spisie części. Przyzwyczajony jestem do forumowego wzorca, więc się ich naszukałem xD
Korby już testowane?
: 18.05.2015 09:44:07
autor: Kwiat126p
testowane juz dawno, po prostu teraz dopiero wstawilem to na forum. Waga mniejsza i tyle różnic

: 03.06.2015 13:42:14
autor: Kwiat126p
Zmiany. Tarcze XT RT 76 na aluzajebistym pająku. 203 mm i 180 mm. Jade teraz na Czarna Górę to popalę je trochę. Fotki bedą kiedyś. Tera to wygląda...stara Kona ale osprzęt 21 wieku.