Częsci do rower cycletool Proszę o pomoc
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 09.11.2011 20:21:58
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 09.11.2011 20:21:58
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 09.11.2011 20:21:58
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 09.11.2011 20:21:58
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
drodzy koledzy moze nie wiem jak to w rowerach ale za to wiem jak ma pracować w motocyklach bo prowadze serwis. Według mnie pracuje dobrze ładnie się ugina bez oporów pracuje. Jak na moje doswiadczenie jest dobrze nikt z was nie miał zooma a z góry zakładacie ze gówniany i nie działa . jak zloze się okaze będzie zły kupie coś innego. Tyle odemnie:)
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 09.11.2011 20:21:58
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
no ok, na poczatku moja jazda bedzie mocno amatorska bo tak jak na crossie sobie radze to nie wiem jak to bedzie na rowerze, jak będzie słabo pracował to wywale albo jak naprawde się wciągne dh to złożę coś lepszego. powiedzcie mi czy w rowerach przednie amorki tez zalewa się olejem tak jak w motocyklach ?
Ohohohhohoho. Rozkoszne. We łbach się wam poprzewracało.AveFreeride pisze:To i tak dużo. Sixsixone compy ważą po 950 gramów. Mój 661 new wave waży 1050 gramów ale 1300 to jednak trochę dużo.
Mój 661 DH304 waży 1100g. Uważam że jest lekki, ani trochę mi nie przeszkadza. Z ciekawości dokleiłem do niego zeszyt którego użyłem jako tacka na wagę żeby kask nie spadł. Raptem 450g więcej. I wiesz co? Po włożeniu niewiele się zmieniło. Przy gwałtownym kręceniu odrobinę było czuć większą bezwładność ale pewnie dlatego że cała masa zeszytu była dodana na czubku głowy a nie równo rozłożona na kasku. Dwa trzy dni jazdy w nim i przestałbym zwracać uwagę.
Poza tym nie bardzo widzę różnicę między motorem a rowerem w tej kwestii. I tu, i tu kask jest na głowie i trzymają go w pionie mięśnie karku. I tu, i tu podczas jazdy reszta ciężaru trzymana jest na nogach i rękach. Czy to że pod dupą masz silnik znaczy że możesz więcej mieć na sobie założone bo jesteś silniejszy?
Normalne.Wolan pisze:z tego co zauwazylem to zaiwesznie jest tak rozwiązane jak miałem w jednym zmoich motocykli ze jedna laga działa w jedną stronę a druga laga w drugą strone. dzięki czemu jest zapewniony efekt tlumienia. Dość ładnie jak na moje oko pracują może nie będzie tak złe.
W ogóle czy elastomerowe tłumienie powrotu to można zrobić? Niby tak ale nie widziałem jeszcze tego nigdy.
Gumka recepturka x1000 zawiązana o ośkę i górną półkępietryna pisze:W ogóle czy elastomerowe tłumienie powrotu to można zrobić? Niby tak ale nie widziałem jeszcze tego nigdy.

Jedyna różnica miedzy rowerowym a motocyklowym to to, że ten pierwszy ma trochę lepszą wentylację, waga ma znikomą różnicę jak to ładnie pietryna napisał

Z gówna bata nie ukręcisz.
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 09.11.2011 20:21:58
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości