Częsci do rower cycletool Proszę o pomoc

Wolan
Posty: 165
Rejestracja: 08.01.2012 14:34:15
Kontakt:

Post autor: Wolan »

no niby tak ale narazie nie będe zmieniał a jeździł w tym co mam może zmienię z czasem no dokładnie i moge na motor go i na rower, a co do wagi to w sumie nigdy mi nie przeszkadzała, kurde stoje z robotą czekając cały czas na ten suport...
AveFreeride
Posty: 695
Rejestracja: 09.11.2011 20:21:58
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: AveFreeride »

Wolan kupiłeś te pedały już?
PB: http://tnij.org/s49y
Rwr: http://tnij.org/p6pm
TO JEST KROSS NA TYM JEŹDZI KAŻDY PROS
Wolan
Posty: 165
Rejestracja: 08.01.2012 14:34:15
Kontakt:

Post autor: Wolan »

nie jeszcze, pedały mogę w sumie na koncu wiec czekam na jakąs okazje. A co ?
AveFreeride
Posty: 695
Rejestracja: 09.11.2011 20:21:58
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: AveFreeride »

A tak się pytam bo niepowiedziałeś które wybrałeś. A co z tym amorkiem? Zmieniasz czy zostaje? Jak pracuje? ;)
PB: http://tnij.org/s49y
Rwr: http://tnij.org/p6pm
TO JEST KROSS NA TYM JEŹDZI KAŻDY PROS
Sert93
Posty: 778
Rejestracja: 01.10.2010 23:23:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sert93 »

AveFreeride pisze:Jak pracuje? ;)
Jak wyobrażasz sobie, że to sprawdzi, jak dopiero co pospawał ramę, nie ma nawet suportu? Uginanie w garażu dużo mu nie powie.
AveFreeride
Posty: 695
Rejestracja: 09.11.2011 20:21:58
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: AveFreeride »

Sert93 może źle się wyraźiłem. Biorąc pod uwagę, że to ZOOM to on niebędzie nigdy pracował. Jeśli nawet w garażu kilka razy ugnie i powie, że jakoś pracuje to już dobry znak. :)
PB: http://tnij.org/s49y
Rwr: http://tnij.org/p6pm
TO JEST KROSS NA TYM JEŹDZI KAŻDY PROS
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

AveFreeride o ile sie ugnie w ogole :D
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
AveFreeride
Posty: 695
Rejestracja: 09.11.2011 20:21:58
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: AveFreeride »

off_road no dokładnie. Pewnie waży od groma a nie paracuje wogóle ;)
PB: http://tnij.org/s49y
Rwr: http://tnij.org/p6pm
TO JEST KROSS NA TYM JEŹDZI KAŻDY PROS
Wolan
Posty: 165
Rejestracja: 08.01.2012 14:34:15
Kontakt:

Post autor: Wolan »

drodzy koledzy moze nie wiem jak to w rowerach ale za to wiem jak ma pracować w motocyklach bo prowadze serwis. Według mnie pracuje dobrze ładnie się ugina bez oporów pracuje. Jak na moje doswiadczenie jest dobrze nikt z was nie miał zooma a z góry zakładacie ze gówniany i nie działa . jak zloze się okaze będzie zły kupie coś innego. Tyle odemnie:)
KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

Dałbyś nagrać filmik jakiś z tym jak to pracuje?
Z gówna bata nie ukręcisz.
AveFreeride
Posty: 695
Rejestracja: 09.11.2011 20:21:58
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: AveFreeride »

Wolan akurat miałem zooma (dawno temu) i więcej nie chce tego nawet dotykać! Jeżeli ten jakoś będzie na trasie pracował to zostaw ale nie jestem pewien ile wytrzyma i czy nie pęknie.
PB: http://tnij.org/s49y
Rwr: http://tnij.org/p6pm
TO JEST KROSS NA TYM JEŹDZI KAŻDY PROS
Wolan
Posty: 165
Rejestracja: 08.01.2012 14:34:15
Kontakt:

Post autor: Wolan »

no ok, na poczatku moja jazda bedzie mocno amatorska bo tak jak na crossie sobie radze to nie wiem jak to bedzie na rowerze, jak będzie słabo pracował to wywale albo jak naprawde się wciągne dh to złożę coś lepszego. powiedzcie mi czy w rowerach przednie amorki tez zalewa się olejem tak jak w motocyklach ?
KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

No to nie jest taka prosta sprawa, bo jest bardzo wiele różnych rodzajów tłumienia w amorach rowerowych. Prawdopodobnie w Zoomie jest tylko sprężyna+elastomer a to wszystko zapaćkane stałym smarem. Nie potrzeba zalewać tego olejem.
Z gówna bata nie ukręcisz.
Wolan
Posty: 165
Rejestracja: 08.01.2012 14:34:15
Kontakt:

Post autor: Wolan »

z tego co zauwazylem to zaiwesznie jest tak rozwiązane jak miałem w jednym zmoich motocykli ze jedna laga działa w jedną stronę a druga laga w drugą strone. dzięki czemu jest zapewniony efekt tlumienia. Dość ładnie jak na moje oko pracują może nie będzie tak złe.
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

AveFreeride pisze:To i tak dużo. Sixsixone compy ważą po 950 gramów. Mój 661 new wave waży 1050 gramów ale 1300 to jednak trochę dużo.
Ohohohhohoho. Rozkoszne. We łbach się wam poprzewracało.
Mój 661 DH304 waży 1100g. Uważam że jest lekki, ani trochę mi nie przeszkadza. Z ciekawości dokleiłem do niego zeszyt którego użyłem jako tacka na wagę żeby kask nie spadł. Raptem 450g więcej. I wiesz co? Po włożeniu niewiele się zmieniło. Przy gwałtownym kręceniu odrobinę było czuć większą bezwładność ale pewnie dlatego że cała masa zeszytu była dodana na czubku głowy a nie równo rozłożona na kasku. Dwa trzy dni jazdy w nim i przestałbym zwracać uwagę.

Poza tym nie bardzo widzę różnicę między motorem a rowerem w tej kwestii. I tu, i tu kask jest na głowie i trzymają go w pionie mięśnie karku. I tu, i tu podczas jazdy reszta ciężaru trzymana jest na nogach i rękach. Czy to że pod dupą masz silnik znaczy że możesz więcej mieć na sobie założone bo jesteś silniejszy?
Wolan pisze:z tego co zauwazylem to zaiwesznie jest tak rozwiązane jak miałem w jednym zmoich motocykli ze jedna laga działa w jedną stronę a druga laga w drugą strone. dzięki czemu jest zapewniony efekt tlumienia. Dość ładnie jak na moje oko pracują może nie będzie tak złe.
Normalne.

W ogóle czy elastomerowe tłumienie powrotu to można zrobić? Niby tak ale nie widziałem jeszcze tego nigdy.
KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

pietryna pisze:W ogóle czy elastomerowe tłumienie powrotu to można zrobić? Niby tak ale nie widziałem jeszcze tego nigdy.
Gumka recepturka x1000 zawiązana o ośkę i górną półkę :mrgreen:
Jedyna różnica miedzy rowerowym a motocyklowym to to, że ten pierwszy ma trochę lepszą wentylację, waga ma znikomą różnicę jak to ładnie pietryna napisał :)
Z gówna bata nie ukręcisz.
Wolan
Posty: 165
Rejestracja: 08.01.2012 14:34:15
Kontakt:

Post autor: Wolan »

czyli kask mam to wiemy. A teraz co z tym moim zawiasem ? jest jak w motocyklach niektórych rozwiazane ale czy to dobrze ?
KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

Wątpię, by było to rozwiązane tak jak w moto :shock: podaj jakiś model tego sprzęta to może się jakiegoś manualna znajdzie.
Z gówna bata nie ukręcisz.
AveFreeride
Posty: 695
Rejestracja: 09.11.2011 20:21:58
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: AveFreeride »

pietryna ja sobie porónywałem kilka kasków i zauważałem różnice tych "gramów", sam się dźiwiłem jak można czuć taką wagę. Nosiłem 661 compa ll shifted, Giro remedy i TLD i uwierz, że w każdym się trochęj inaczej czuło w czasie jazdy ;)
PB: http://tnij.org/s49y
Rwr: http://tnij.org/p6pm
TO JEST KROSS NA TYM JEŹDZI KAŻDY PROS
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości