Strona 13 z 13

: 25.08.2013 16:12:06
autor: troyo
Chyba jeden z najbrzydszych, doinwestowanych rowerow jakie w zyciu widzialem.

: 25.08.2013 16:56:06
autor: nopainnogame
No ja też dodam małego offtopa nt gwarancji dampera.
Cult Bikes nie robi napraw gwarancyjnych, więc jedyną opcją jest wysyłka zagranicę. U Niemców są dwa punkty. Ja oddałem do FloutOut i nie polecam. Kiepski kontakt mailowy (czytają maile tylko raz między 15-16 naszego czasu i 2 dni im zajęło napisanie ile kosztuje przesyłka...) i damper po 3 tyg. (łącznie z wysyłkami, które trzeba samemu pokryć) przyszedł mi z rysą na tłoczku. Mail do CC i po 3 tyg. dostałem nowy damper. Kontakt z producentem pierwsza klasa, ale pewien niesmak pozostaje. W 100% naprawiony damper dostałem ostatecznie po 6 tyg. płacąc łącznie za to 160zł, ponieważ poszła jakaś uszczelka ...

: 25.08.2013 19:13:26
autor: mysticar
Tak to jest z wynalazkami :P

Re:

: 25.08.2013 23:10:04
autor: off_road
troyo pisze:Chyba jeden z najbrzydszych, doinwestowanych rowerow jakie w zyciu widzialem.

Smutne


Serwis uszczelkowy można zawsze wykonać w Ohlins Polska czyli PTM.pl

Tu problemu nie ma, gorzej z AIR ale... doszły mnie słuchy, że nie długo będziemy bez dystrybutora CC na Polskę.

: 26.08.2013 19:01:19
autor: Soulforged
Osobiście uważam wygląd sprzętu za jedną z najmniej ważnych rzeczy lecz przyznam że rama mocno nie komponuje się z amorem - lekka (również wizualnie) i nowoczesna rama w połączeniu z "czołgowym" anachronicznym zawieszeniem.

Nie myślałeś w sumie nad zmianą na jakiś lżejszy amor? Strzelam że urwał byś z wagi w porywach do 1kg;)

: 12.09.2013 15:40:42
autor: off_road
Połowicznie na post powyżej ;)

Wywalone 2 oryginalne sprężyny, docisk i prowadnica -625g
Włożona pojedyncza sprężyna tytanowa +210g
Kolory -> powrót do oryginału

Ubyło na przodzie 415g ;)