Strona 14 z 121

: 04.06.2014 09:33:16
autor: Banan725135650
Skoro wolna dyskusja... Ktoś wie co z Pucharem Polski w Myślenicach za jakieś 1,5 tygodnia? :)

: 04.06.2014 14:45:13
autor: Yard
Już mam, jeśli ktoś by szukał dobrego, wydajnego andka na i9000, to polecam https://www.youtube.com/watch?v=FBFtVvbRGN0

Re:

: 04.06.2014 15:03:20
autor: ArthurGreen
Banan725135650 pisze:Skoro wolna dyskusja... Ktoś wie co z Pucharem Polski w Myślenicach za jakieś 1,5 tygodnia? :)
Banan, nie mam bladego pojecia gdzie chca to zorganizować, bo jedyna przejezdna trasa na Chełmie jest nasz Biotop Linie. Bedzie halo jak z Koninkami

: 04.06.2014 17:30:28
autor: Awaria
Da się z dhx'a rc4 zdjąć pokrętła botom out i lsc (czyli oba niebieskie)?
chciałbym je oddac do anodowania, nie robiąc narazie serwisu damperowi.
Innymi słowy czy można je w sposób bezinwazyjny zdjąć i potem z powrotem założyć?

: 04.06.2014 23:29:42
autor: brooce
Przy hamowaniu czuję pulsowanie siły: mocniej-słabiej-mocniej-słabiej. To kwestia brudnej czy krzywej tarczy? A może coś innego?

: 05.06.2014 08:57:58
autor: Sokół
Krzywa tarcza + ewentualnie zjechane klocki nierównomiernie

Re: Re:

: 05.06.2014 11:02:38
autor: Banan725135650
ArthurGreen pisze:
Banan725135650 pisze:Skoro wolna dyskusja... Ktoś wie co z Pucharem Polski w Myślenicach za jakieś 1,5 tygodnia? :)
Banan, nie mam bladego pojecia gdzie chca to zorganizować, bo jedyna przejezdna trasa na Chełmie jest nasz Biotop Linie. Bedzie halo jak z Koninkami
To już mamy odpowiedź: Obrazek :)

: 07.06.2014 11:22:36
autor: Awaria
Może się ktoś wypowiedzieć na temat platform sainta? Cena i wygląd mi bardzo odpowiada tylko waga (prawie 500g) to prawie 2x tyle ile miałem do tej pory (echo urban). Celowałem w coś o wadze 350-400g i zastanawiam się czy 500 to już nie przesada.
Z drugiej strony nie chcę już tak anorektycznych pedałów które połamały się ot tak... (no dobra o konar, ale nawet tego nie odczułem poza tym, że lewa noga już nie miała podłoża :D)

Chciałbym jeszcze ponownie zapytać o korki regulacji w dhx rc4 - czy da się je bezinwazyjnie odkręcić i oddać do anodowania tak aby w środku nic się nie zmieniło? Czy wiąże się to automatycznie z serwisem dampera?

: 09.06.2014 16:06:58
autor: komarek
Albo mi się wydaje, albo w Fort William zawodnicy od marzo lecieli na jakimś nowym amorze, o którym chyba wcześniej nie było mowy, przynajmniej tak widziałem oglądając live. http://www.pinkbike.com/photo/11044213/
Wcześniej w australii lecieli na 380 R2C2. http://www.pinkbike.com/photo/10815561/ http://www.pinkbike.com/photo/10871607/

: 09.06.2014 17:30:00
autor: Sokół
Ja mam Sainty, trzymają jak szatan

Re:

: 09.06.2014 17:39:40
autor: MUSZEL
Awaria pisze:Może się ktoś wypowiedzieć na temat platform sainta? Cena i wygląd mi bardzo odpowiada tylko waga (prawie 500g) to prawie 2x tyle ile miałem do tej pory (echo urban). Celowałem w coś o wadze 350-400g i zastanawiam się czy 500 to już nie przesada.
Z drugiej strony nie chcę już tak anorektycznych pedałów które połamały się ot tak... (no dobra o konar, ale nawet tego nie odczułem poza tym, że lewa noga już nie miała podłoża :D)

Chciałbym jeszcze ponownie zapytać o korki regulacji w dhx rc4 - czy da się je bezinwazyjnie odkręcić i oddać do anodowania tak aby w środku nic się nie zmieniło? Czy wiąże się to automatycznie z serwisem dampera?

co do korków, możesz bez problemu odkręcić i dać do anodowania, ale uważaj, bo nie wiem jak w RC4, ale w DHXie zaraz spod ProPedala wylatywały 2 kulki i sprężynki.

Re:

: 10.06.2014 12:41:08
autor: Awaria
Sokół pisze:Ja mam Sainty, trzymają jak szatan
Opinia osoby jeżdżącej na sztywniaku jest wyjątkowo cenna w przypadku platform :). Macałem je na żywo i zastanawiają mnie bardzo krókie piny - wystawały jakoś na milimetr lub dwa ponad polatformę, gdzie takie dartmoory fevery wystawały chyba z 5mm (ból). Wymieniałeś piny, czy pomimo tego trzymają?
MUSZEL pisze: co do korków, możesz bez problemu odkręcić i dać do anodowania, ale uważaj, bo nie wiem jak w RC4, ale w DHXie zaraz spod ProPedala wylatywały 2 kulki i sprężynki.
A można jeździć na rowerze bez tych korków - do czasu poanodowania?
Pytam, bo moje umiejętności obsługi dampera ograniczają się do włożenia go do ramy i skręcenia sprężyny, a nie chcę niczego zafajdać, bo wszystko (póki co) jest w naprawdę dobrym stanie.

Rozumiem, że sensownie jest wykręcić damper z ramy i wtedy dopiero na spokojnie wykręcać te korki?

Re: Re:

: 10.06.2014 13:02:48
autor: MUSZEL
Awaria pisze:
Sokół pisze:Ja mam Sainty, trzymają jak szatan
Opinia osoby jeżdżącej na sztywniaku jest wyjątkowo cenna w przypadku platform :). Macałem je na żywo i zastanawiają mnie bardzo krókie piny - wystawały jakoś na milimetr lub dwa ponad polatformę, gdzie takie dartmoory fevery wystawały chyba z 5mm (ból). Wymieniałeś piny, czy pomimo tego trzymają?
MUSZEL pisze: co do korków, możesz bez problemu odkręcić i dać do anodowania, ale uważaj, bo nie wiem jak w RC4, ale w DHXie zaraz spod ProPedala wylatywały 2 kulki i sprężynki.
A można jeździć na rowerze bez tych korków - do czasu poanodowania?
Pytam, bo moje umiejętności obsługi dampera ograniczają się do włożenia go do ramy i skręcenia sprężyny, a nie chcę niczego zafajdać, bo wszystko (póki co) jest w naprawdę dobrym stanie.

Rozumiem, że sensownie jest wykręcić damper z ramy i wtedy dopiero na spokojnie wykręcać te korki?
bez problemu dasz radę zdjąć korki nie wyciągając dampera z ramy, można również tak jeździć ;)

: 10.06.2014 23:03:10
autor: KubaLa

: 11.06.2014 04:58:14
autor: wojtasu
Jak to jest możliwe ?! :)

Re:

: 11.06.2014 08:21:48
autor: ArthurGreen
wojtasu pisze:Jak to jest możliwe ?! :)
Też mnie dziwi to :D

Btw: Wojtasu mój skośny Ruckus dotarł i pisze na nim made in Thailand

Foty kolesia z kierą:

http://policejnidenik.cz/foto-cyklista- ... niho-kola/

Obrazek

: 12.06.2014 20:59:01
autor: wojtasu
Taka ostatnio mnie naszła myśl...
Wiele osób od xc po enduro jeździ na canondale lefty. Duże grono tych osób jeździ na nich maratony, urywa setki kilometrów i zachwala ten sprzęt.
Teraz popatrzmy na dwa zdjęcia.
Jestem ciekaw kiedy do zjazdu zawita podobny, jednostronny stwór ;)
Na sztywność w lefty raczej narzekać nie idzie.
Teraz pytanie... kiedy przyjdzie moda na jednostronne amortyzatory do zjazdu ?! ;)

: 12.06.2014 21:10:40
autor: Sokół
Nie przyjdzie, nie ma to żadnych zalet a tylko wprowadza komplikacje do konstrukcji

Re:

: 12.06.2014 21:15:58
autor: ArthurGreen
Sokół pisze:Nie przyjdzie, nie ma to żadnych zalet a tylko wprowadza komplikacje do konstrukcji
Jak nie ma zalet?? Więc dlaczego ducatti od lat stosuje ?? Masa, masa, masa. Jaram się leftym - niestety cena zaporowa.