Strona 17 z 22

: 20.05.2007 22:12:39
autor: tinkki
rozwiazałem problem uszczelek- wsadziłem dodatkowe sprężynki z zimerów pochodzących z wału korbowego rometa i zapowiada sie całkiem obiecujacą- mam po dwie spręzynki na każdej uszczelce (jedna orginalna+dodatkowa) jak komuś cieknie niech spróbuje mnie po pierwszym dniu testów jeszcze trzymie ;)
pozdro

: 21.05.2007 16:09:00
autor: xTasior
wyjalem opaske z amora i stał sie bardzo miekki.
jak jade na stojaco (nie "leze" na kierownicy) to amorka wchodzi tak z 4-5 cm ,czy to normalne ze staje sie tak miekki po wyjeciu opaski?
dodam ze przy wylewaniu oleju stracilem jakies 10ml nie wiecej.

nie ukrywam ze chetnie bym opaske zalozyl bo jest zamiekki teraz...

: 21.05.2007 20:18:00
autor: dlaczego
zalezy ile wazysz.

: 29.05.2007 07:10:04
autor: Francuzzz
jednego nie rozumiem co to simeringi moze to smieszne ale nie wiem co to jest a bez tego nie zabiore sie za tuning no wiec co to sa simeringi gdzie one sa i jak wygladaja :> moze jakies inne rady przy robieniu tuningu

: 29.05.2007 09:09:56
autor: Maciek 89
simeringi to są takie drobniutkie sprężynki w kaształcie koła które opasają uszczelki kurzowe żeby uszczelka dobrze przylegała do lagów

: 29.05.2007 12:30:31
autor: ak47
Maciek 89 nie!
simeringi to uszczelki kurzowe, w których skład wchodzą także sprężynki. Założenie mocniejszych sprężynek tylko troche poprawia szczelność. Za to amor słabiutko wybiera małe nierówności,.

: 29.05.2007 15:27:41
autor: Francuzzz
dobra dobra a gdzie one sie znajduja moze ma ktos zdjecie? :>

: 29.05.2007 15:28:23
autor: tinkki
co do wybiernia małych dziur to przy podnoszeniu skoku 1 cm dołozyłem zamiast podkładek nad tłuczek w tłumiku gumy które daja ok 1cm ugięcia - dość dobrze zredukowało to drgania odczuwalne na kierownicy i ładnie go utwardziły- Amor w początkowejfazie ugięcia działa bardzo szybko (chodźby bez tłumika) ;) mnie to to pasi

: 30.05.2007 16:37:58
autor: Francuzzz
ihhha zrobilem tuning duro :) chodzi wysmienicie :) ale do teraz nie wiem co to sa te simeringi ;p wszystko poszlo bardzo latwo az sie boje ze za latwo ;)

: 02.06.2007 11:35:42
autor: reparil
a w jaki sosób mozna obnizyc duro, jezli sie wogule da??

: 04.06.2007 12:48:05
autor: reparil
jak zmniejszyc skok w duro?? słyszałem ze trzeba obciąc golenia górne o tyle ile chce sie zmniejszyc, ale wole sie tutaj zapytac bo nie che zepuc amora, prosze o odpowiedz

: 13.06.2007 12:37:04
autor: 4339504
Bombell mówiłes ze mozesz wyslac ten poradnik na e-maila,wiec jak bys mógl to wyslij na daw014@o2.pl (bo te linki juz nie działają)
z góry thx

: 22.06.2007 12:25:47
autor: uczak16
Moglby mi ktos zmierzyc srednice tego o ringa ktory wchodzi do tlumika? chodzi o ta uszczelke jakby ktos niewiedzial ;)

: 14.07.2007 22:46:11
autor: bajo
witam
czy mógłby ktoś mi wysłać poradnik autorstwa ak47 lub motomyszy na meila: blapis@wp.pl
Byłbym bardzo wdzięczny

: 15.07.2007 07:33:56
autor: Lucek140
Jak juz ktoś odswieżył temat to też prosze tomekwator@autograf.pl

: 15.07.2007 15:30:38
autor: ahap4wQ
będe bardzo wdzięczny jesli mi też ktoś go podeśle na pawciu22@onet.eu albo niech wstawi na server i poda link tutaj .

: 16.07.2007 09:40:08
autor: Bombell
Następnym razem biore 2 zika za poradnik :D

: 16.07.2007 15:57:01
autor: Gangreniak21
cos mi nie dziala ten link na poczatku

: 16.07.2007 15:58:58
autor: Bombell
No bo ten link ma juz poltorej roku i jest stary.