Już wszystko mam ustawione. Sprężyna odkręcona na max. tłumienie na najszybsze no i jakoś jest.
A jak usunąłem shimma (innego,ale z tej samej strony) to tłumienie znikło, więc jeszcze raz musiałem zalewać iść do serwisu, żeby mi napompowali.
Ja mam takie pytanie
Czy producenci amortyzatorów podają skok jako długość goleni górnych np 888 ma 200mm skoku i 2 cm "zapasu" czy tak naprawde 180mm i 2 ccenty zapasu co daje 200 ?
Może 88 to zły przykład,w takim 66 w którym producent podaje 180 skoku ile mają górne golenie 180? i amor sklada sie na 100% czy 200mm i zostaje te 2 centy ?
Inaczej
Mam 66rcv z 2011 które powinno miec 180 skoku, a ma 160 skoku i nie chce wejsc wiecej nawet bez spreżyny.Golenie maja 180 czy tak powinno byc ? czy cos jest nie tak
Opór nie opór - mają one coś zwanego 'servo-wave' czyli mechanizm zmiany przełożenia klamki na tłoczek. Jeśli na początku jest 'trudniej' wcisnąć klamkę, później coraz łatwiej - jest ok. Jeśli natomiast opór jest skokowy, czy w jakikolwiek sposób przycina klamkę - wtedy jest problem.
Sam początek skoku jest trudny. Widzę czym to jest spowodowane, ten taki "kanał" prowadzący sworzeń popychacza tłoczka ma dość ostre załamanie.
Od dołu klamki to widać. Kupiłem ten hamulec używany. Możliwe, że się to trochę wyrobiło czy coś takiego?
Acha, póki co hamulec nie jest zalany, ale to nie powinno mieć żadnego (chyba) wpływu?
Jeśli po zalaniu to dalej tak będzie działać, to lekko załamanie tego kanału ogładzę...
Serwisuję repliki ASG. DOBRZE serwisuję ;-) .
GG:8899894
mam 2 dampery jeden roco Wc drugi na jako dawca roco R bez zbiorniczka. No i czy mogę tłumik(to okrągłe sitko przez ktore olej przeplywa) zamienić? Czyli z roco R do Roco WC wsadzić? To są te same cześci czy nie? Zauważyłem że w Roco Wc mam starty bok tego tłumika(taki rdzawy troche, brązowy) a w roco R jest bialutki i nietknięty.
i drugie pytanie gdzie dostane w Polsce uszczelki do santy v10 2006 prócz sklepow firmowych Santy? Te co wchodzą miedzy łożska a link? Albo jaki mają dokładny wymiar?
Jak rozebrałem boxxera (chyba prawą górną goleń) to zdjąłem ten taki pierścień co go trzeba rozcisnąć by go zdjąć, wyciągnąłem takie czarne coś ze sprężynom ,a pod tym były takie dwa metalowe pierścienie z czego jeden był pogięty. Tak jak by się dostał do tej sprężyny. Czy mogę jeździć z jednym?