Strona 19 z 44
: 05.09.2015 22:02:11
autor: Nieznajomy1596
Jak się przypatrzyłem to jest pogięta tak jak by symetrycznie i jest sprężysta.
Teraz opis z dedykacją dla Punca:
Bez tego czegoś tamto czarne coś ma minimalne luzy i lata góra dół, więc może to coś nie jest uszkodzone.

: 06.09.2015 00:04:36
autor: Zalas
To może to coś powinieneś włożyć w tamto coś i nałożyć na to z powrotem to czarne coś i poskręcać to coś do kupy i może się coś uda z tym zrobić, żeby chodziarz coś pracowało i coś jeździło a jak coś to pozbieraj trochę kasy i oddaj to coś na serwis to może coś z tym zrobią i będzie wyciosane w kosmos

Re: Drobne pytania rowerowe
: 06.09.2015 08:01:48
autor: Puncu
Coś kręcisz xD
Wysłane z Commodore 64
: 06.09.2015 09:24:01
autor: Nieznajomy1596
I tak właśnie zrobię.

: 06.09.2015 13:21:59
autor: Zalas
Ale przecież ty nie masz tak zrobić tylko masz coś zrobić xd
: 06.09.2015 19:50:51
autor: Nieznajomy1596
To coś zrobiłem i działa

: 08.09.2015 10:14:13
autor: gosc
Siema, dostałem w ''spadku'' 888 rcx2 z 2007 lecz brakuje mi pokretła tłumienia na prawej goleni u dołu, mam tylko złota nakrętke, taką jak na goleni lewej ...jest to faktycznie rocznik 2007 czy starszy? Albo może po prostu ktos to tak przerobił i zostawił. Dodam jeszcze ze nie pracuje na pelnym skoku, golenie wsuwaja sie jakies 70%, normalne to jest?
: 08.09.2015 11:15:56
autor: Zalas
Wiesz tym że starszy się nie przejmuj bo z marcokiem prawie jak z winem, im starszy tym lepszy

Z naciskiem na prawie :P A nie czasem RC2X? A tak wgl nikt oprócz Punca tu z fusów nie wróży więc nie wiemy czy go ktoś przerobił :P 888 chyba 2007 i złota nakrętka nie wiele mówią :P
: 08.09.2015 11:39:22
autor: gosc
Mam na myśli czy w każdym 888 jest pokrętło tłumienia u dołu prawej goleni czy były roczniki które go po prostu nie miały, dlatego pytam o ewentualny rocznik i wspominam o zwykłych nakrętkach.
Coś jak tutaj, na prawej goleni mam tą samą nakrętke jak na lewej.
http://www.pinkbike.com/photo/12522855/
: 08.09.2015 12:20:31
autor: Puncu
A nie prościej zrobić zdjęcie?
Nie każde 888 ma regulacje tłumienia powrotu na dole, a w której ladze to już zależy w którą włożysz. Faktycznie oryginalnej jest w prawej.
Jeżeli masz dwie złote nakrętki na dole to może masz zwykłe 888RC?
: 08.09.2015 12:41:23
autor: gosc
Zdjęcie, jak mi czas pozwoli to wrzucę.
Wyglądają jak RC2X, górne pokrętła czerwone, regulacja czarna...tylko na dole mam dwie ''zaślepki'' nakręcane dlatego na 888RC mi to nie wygląda. Jest w ogóle taka możliwość żeby wyciągnąć to tłumienie i nakręcić zwykłą nakrętkę?
: 08.09.2015 18:06:39
autor: Puncu
To może średnica górnych lag? Albo kształt boostera? Bo może to być 888RC3.
Edit. Czy on wygląda tak?

: 08.09.2015 22:52:10
autor: gosc
Puncu, górne lagi maja 35 mm, górne pokrętła takie same jak na dodanym obrazku przez Ciebie, booster układa się w M, u Ciebie jest prosty, znalazłem jakieś zdjęcie, tylko takie póki co, innego nie jestem w stanie dać.
http://zapodaj.net/3e26264de368a.jpg.html
Re:
: 08.09.2015 22:55:45
autor: Zalas
gosc pisze:Zdjęcie, jak mi czas pozwoli to wrzucę.
Jest w ogóle taka możliwość żeby wyciągnąć to tłumienie i nakręcić zwykłą nakrętkę?
Ej stary ale to jest główne zadanie amortyzacji. Ona ma tłumić. Dla czego chcesz wyciągać tłumik?

: 08.09.2015 23:23:34
autor: gosc
Nie wiem..napisałem co miałem w głowie, miałem na myśli to czy ktoś np. złamał pokrętło i wstawił nakrętkę.
: 09.09.2015 00:52:39
autor: Puncu
Jest możliwe zastąpienie oryginalnej nakrętki pod regulacje zwykłą złotą. Patrząc na zdjęcie i czytając to co napisałeś wnioskuje, że albo masz racje i jest to 888RC2X ale 2006r. albo jest to jakiś składak i co jest w środku okaże się po rozbiórce.
: 09.09.2015 10:34:31
autor: gosc
Nigdy nie rozbierałem amorów, no chyba ze jakieś cuda typu duro...jeśli rozkręcę prawą nakrętkę żeby zobaczyć co jest pod nią to mogę coś rozregulować? Albo coś w środku może ''puścić'' i będę musiał całego rozbierać żeby go złożyć? Tego wolałbym uniknąć póki co.
: 09.09.2015 11:06:21
autor: Puncu
Odstaw go pod ścianę na parę minut ośką do góry i spokojnie możesz odkręcać. Tam powinien być tłumik z gwintem i uszczelka w nakrętce.
: 09.09.2015 13:48:47
autor: gosc
Dzięki, dziś się pobawię, później zdam relację.