Strona 3 z 3
: 20.10.2005 17:57:37
autor: _Maras_
Jak czytam wasze wypowiedzi to mi się płakać chce, widzę, że niektórzy nie mają pojęcia o temacie tylko przypuszczają jaka może być przyczyna tego "zjawiska" :-).
Większość ramek L.F. Drag. ma krzywy trójkąt, tylko ludzie o tym nie wiedzą ... Tego na oko raczej nie widać. Tak jak ktoś napisał - trójkąt przestawiony o 3 mm. Normalka w Dragstarach, ja i kumple też tak mamy. Trzeba tylko koło zapleść „pod” ramę.
(Nie jestem pewien, ale z moich „obserwacji” wynika, iż tą „wadę” ma tylko rocznik 2004 :-) ).
: 20.10.2005 18:01:55
autor: benq
fajnie :) ! znam duzo osob ktore maja dragi i nigdy sie z czyms takim nie spotkale :)
_________________
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=552446
: 20.10.2005 18:03:50
autor: benq
ej mam prosbe jesli mozezz to zrob foty tego trojkaty i daj na dh-zone !
z gory thx :)
: 20.10.2005 18:12:32
autor: _Maras_
Sądzę, ze jeśli ktoś zrobi foto to i tak skrzywienia nie będzie widać... Ale jak tam chcecie :-) .
: 20.10.2005 18:18:41
autor: Dareko
ee tam ja mam idealnie prosty:] wiem bo mam z tyłu gazze 2,6 i jest juz malo miejsca:]i z kazdej strony jest rowno:)
: 20.10.2005 18:34:15
autor: PawianBiker
_Maras_ no nie wiem mam rocznik 2004 i jest dobrze bo sie przyglądąłem teraz
a nie wiem dopóki nie pęknie to mam to w dupie:D
: 20.10.2005 20:01:43
autor: redrock
Mówicie że nie da sie pogiąć tylnich widłów podczas jazdy? Ja mam teoretycznie (w praktyce pewnie tesh) rame sporo bardziej niezniszczalną niż drag i na początku była prosta. Mój koshmar jeżdżony we wszelakich zawodach jakich sie da i nie oszczędzany za mocno po szklarskiej zostawia 2 ślady. Wcześniej był prościutki. Po glebie na dh musiał sie gdzieś jakoś nie tak poturlać i do mety dojechałem z oponą włażącą na widełki (ostateczna pozycja 21 i po drodze wyprzedzałem qmpla jeszcze <lol>). Qłko zostało idealnie proste (atomlab robi swoje :D), hak cały, przeżutka cała natomiast od razu było widać że haki ramy są krzywe. Twierdzicie też że nie można prostować. Otóż wqrwiony wróciłem do ośrodka, wziąłem klucz francuski i wyprostowałem haki na tyle żę owszem zostawiam 2 ślady ale opona sie mieści w widły i dalej można śmigać. Owszem częściowo jest to tłumaczone dosyć miękkim alu z którego sąrobione koshmary. Ale generalnie na ramce dalej śmigam i nic sie z nią nie dzieje, mimo że zalicza całkiem spore opcje i kolejne katowanie w 4x i DH.
Generalnie nie załamuj sie. Przelookaj czy nie ma gdzieś min pęknięć czy nadwyrężenia lakieru. Jeśli nie to jest to wada fabryczna, ale generalnie wszystko powinno działać, no po za grubymi oponkami :/
Pozdro
: 20.10.2005 21:52:29
autor: NETREX
a tam gadanie :P ide ponapieprzać młotkiem :D stary hutnik zaraz sie coś wymyśli :] tak go ztuninguje że opona od malucha do tyłu wejdzie :P
: 20.10.2005 21:58:08
autor: sun.
A ja mam krzywy a rama od poczatku byla krzywo zespawana na tylnym trojkacie,model 2005 14 cali,ale *** wazne ze robi jeden slad taki w miare prosty i ze jest wytrzymala i sie fajnie jezdzi,nie prostuj bo i po co.
: 21.10.2005 06:59:29
autor: KURA
powiem tobie tak, że to jest niemożliwe żebyś rame pogiął. chyba że w drzewo zajebałeś, albo wada fabryczna. ja miałem też taki problem i okazało sie że mam źle koło zaplecione i w dodatku krzywą ośkę.niełam sie, przełam sie. załóż mniejsza oponke i jazda
zapodaj jakieś fotki,
: 21.10.2005 08:38:54
autor: Sulring
Nie martwcie sie :P
Tez mam daga i jest prosty :D
Ale za to pekla mi wczoraj krba deore, zacisk, klamka zlapala luz jak skurwysyn a ma 2 tygodnie a z mojej piasty wysypal osie lozysko. A wy sie kruwa przejmujecie jakims zgieciem lekkim ;]