Strona 3 z 3

: 13.10.2005 16:32:47
autor: zegarek
komiecznie zobacz jakie ma luzy i czy w sodku nie ma oleju (taka mała podkładeczka czy nie jest pękięta) i sprawdz rure sterową czy nie jes t obluzowana z korony

: 13.10.2005 19:25:29
autor: EVANGELION
Ja mu to sprzedaje kazdy na kazurach w wawie mnie zna takze wie jak amor wyglada i pracuje.Zadnych luzów na koronie nie ma to nie rst zyby tam jakies luzy byly.uszczelki tez są w dobrym stanie zadnych wyciekow i innych cudów na kiju ,dbalem o niego bo sporo zaplacilem 1250 zl swego czasu w plusie.


POZDRO DLA BIKERÓW Z KAZURKI :P

: 13.10.2005 19:43:58
autor: dziulo88
moze sie to pytanie wydac smieszne ale czy black comp z 2004 ma regulacje tlumienia : 0o??

: 13.10.2005 19:46:30
autor: pala666
Dobicia, czy powrotu?
...a zresztą i tak nie wiem :P
Polacam stronkę Manitou :)

: 13.10.2005 21:35:46
autor: zegarek
nie comp z 2004 nie ma reg tłumienia.

: 13.10.2005 21:47:41
autor: pala666
A więc sprawdziło się to, co mówiłem...

Manitou Black Comp 2003 jest lepszy od jego następców :D

Jeśli ktoś zainteresowany, zapraszam na PM albo GaduGadu.

: 14.10.2005 10:11:39
autor: zegarek
tak blacki były lepsze w 2003

: 24.10.2005 19:37:41
autor: Mateo666
Nabyłem Blacka i jak na razie jestem zadowolony, ale nie w tym rzecz. Zastanaiwam się nad tłumieniem, to jest mój pierwszy amor olejowy, i tutaj moje pytanie: Jak ustawiacie tlumienie w swoich amorach?? Tak mulasto czy raczej szybkie odbijanie?? Mnie się wydaje, że lepsze jest chyba to szybkie. Co wy na to?? Dzięki za info i wszelkie rady!
pzdr

: 24.10.2005 20:53:13
autor: Mateo666
Żadnych propozycji ani refleksji?? :]

: 24.10.2005 21:15:58
autor: GÓRNIK
wydaje mi się że o tym amorku znalazł byś w opcji szukaj!

: 24.10.2005 21:55:25
autor: Inur
amor moze i fajny ale mnie nie przekonuje jego praca. poza tym miej na uwadze to ze prawdopodobnie dostaniesz widelec z wada fabryczna i bedziesz go musial odeslac do serwisu (chyba ponad polowa manit tak ma).

: 24.10.2005 22:21:25
autor: zegarek
ja ustawiam do dropów duze tłumienie a do jazdy po 4x i fr małe i sednie...

: 25.10.2005 05:39:41
autor: Satyr
inur, jaka wada fabryczna ?

: 25.10.2005 07:42:15
autor: sudi
Witam!
Temat dot. zakupu już jak widze nieaktualny, ale uważam, że komuś może się jeszcze przydać. Black jaki jest każdy widzi- To naprawde extra maszyna do xc jak i do troche ostrzejszej jazdy (ale nadal w xc). Chodzi ładnie, płynny skok (mimo braku otwartej kąpieli olejowej i tym samym ciągłego smarowania)... Wg. mnie amorek naprawde warty uwagi -modele z blokadą (patent podobny do eta w marcochach) są naprawde super w xc . Osobiście myślę, że najlepszą alternatywą dla Blacków w xc są : Rock Shox-y z serii PILOT i Bombery począwszy od mx compa aira, przec coila (owego posiadam -zaraz o nim powiem)

O ile na pilocie i mx airu raczej nie poskaczemy, to już na mx compie coilu spokojnie można szaleć- odpowiednia regulacja i banan na ustach sie rysuje :] Prawda, że nie będzie on mega marzeniem do szaleństw, ale myślę, że wystarczy na dłuższy czas. Mx Comp Coil to w sumie amor zbudowany na podstawie bombera z1/2, co powinno być także dobrym świadectwem . W xc amorek jest bdb, ja osobiscie katuje swojego poczawszy od dirtu/dualu, aż po fr i czasami lekkie dh . Myślę, że to dobry wybór , a tymbardziej obecne ceny nówek ... no cóż- już nic nie mówie. Ja generalnie swojego Bombowca planuje zmienić na z1 (130/150) , lub może jak sie do owych przekonam- dwu półkę... ale myślę, że cały nastepny rok spokojnie na nim pośmigam ,a dopiero gdzieś w przyszłym grudniu bede się zapatrywał na nową zabawkę. Kolejną zaletą bombowców jest napewno ich sztywność boczna- mialem kilka amorów w rękach i naprawdę produkty marcocha (no moze poza djp, exr i mz -ale to inne bajka ) sa sztywne bocznie. No dobra, ale nie bede bronił co swoje :] wady owy amor też ma : troche pompuje na podjazdach (jeździć "normalnie" też mi się zdarza hehe, jak i na maratony sie szykuje -wkońc amstaff to wszechstronna rama]:-> )-tutaj zbawieniem byłaby eta, ale to droga zabawka, jak i myslę, że dosyć sporą wadą jest umieszczenie regulacji tłumienia powrotu wewnątrz...

To było by na tyle...

Pozdrawiam!

sudi

: 25.10.2005 08:49:22
autor: Inur
Satyr - najbardziej popularne w manitou to dziury w goleniach, przekrecajace sie rury sterowe (zle osadzone) tudziez wybrakowane widelce. kumpel 3 razy odsylal stance'a bo mu uchodzilo od nowosci powietrze.

: 25.10.2005 15:23:42
autor: Mateo666
Dzięki za odp.
Inur Wada fabryczna?? Ten widelec jest używany rocznik `04 i wydaje mi się, że wszystko <ok> pzdr

: 25.10.2005 17:58:20
autor: Satyr
JAK TO DZIURY W GOLENIACH ?!