Strona 3 z 3

: 16.01.2006 19:57:02
autor: -Przemooo-
hahahaha co za gosc ... w nwd jezdza na shermanach jumperach :) a zmiana skoku czasem przeszkadza ( wedlug legendy kopacza) jezdzil na 110 chyba i mu sie skok przestawil przed ladowaniem hopy tak ze sie o malo nie wywali ... przestraszyl sie i od tej pory jezdzi na 130 :P a elwis ma przerobionego shermana na 90 i nie ma zadnej regulacji w nim

: 16.01.2006 21:55:06
autor: Czarnuch
drucik hmm?? może sciągnij sobie user manuala wooyek, a poztym ten element jest wymieniany na gwarncji, a conajmniej był.

A na MTBR to przecierz są opinie ludzi, wiec mogł to napisać taki ty, więc raczej należy na to patrzeć, tak pośrednio,

Bo elvisa sherman, to długa historia.

: 16.01.2006 22:48:12
autor: K@M!L
czyli jak podczas serwisu amora upierdoli*** ten drucik to mi go zmienią:> a wie ktos ile ten drucik kosztuje:> bo on mi jest potrzebny... a z tego co zauwazylem to on jest razem z "tą dolną rurką" co skręcasz ja z dolnymi goleniami! dzieki za odpowiedz pozdro

: 16.01.2006 22:50:35
autor: Wooyek
Czarnuch => mam manuala. A na MTBR pisza przede wszystkim ludzie, ktorych redukcja skoku poszla sie... kochac. Poza tym kazdy element jest teoretycznie wymienny na gwarancji, a w praktyce czesto okazuje sie, ze "sprzet byl uzytkowany niezgodnie z przeznaczeniem", lub ze "uszkodzenie powstalo w wyniku upadku lub zderzenia z przeszkoda".

Zreszta mi to wisi, czy rozwalicie sobie te redukcje, czy nie... Tylko ostrzegam, przekazujac to, co przeczytalem na MTBR i uslyszalem od znajomego, ktory Shermana katowal dluuugo.

: 17.01.2006 12:06:50
autor: :Marzocchi:
K@M!L a dlaczego ten drcuik Ci sie uj**bał??

: 17.01.2006 14:50:50
autor: K@M!L
:Marzocchi: bo krzywo wsadziłem sprężyne na drucik podczas serwisu

: 17.01.2006 14:52:03
autor: K@M!L
:Marzocchi: sherman jest pod każdym względem wg. mnie zajebisty ale jak przyjdzie do seriwsu to potrzeba jest pomoć sił wyższych i wola Boga :D
P.S wie ktos ile ten drucik kosztuje:>

: 17.01.2006 15:36:18
autor: :Marzocchi:
a Pike Team Dual Air nadaje sie do sreetu?? Moge miec za 1300zł ale slyszalem ze powietrze tylko psuje pracę amorka czyli slabo wybiera mniejsze przeszkody.... a poza tym w nim nie da rady smiejszyc skoku to chyba lepiej brac shermana....

: 17.01.2006 15:38:36
autor: Wooyek
:Marzocchi: => to o powietrzu to generalnie prawda, ale nie w przypadku nowych Rock Shox'ow.

: 17.01.2006 15:41:39
autor: kondzik16
:Marzocchi: dzieki powietrzu widelec idealnie ustawisz pod sibie. twardosc robisz az do zablokowania. ale czy w streecie powietrze? tego nie wiem. zalezy jak bardfzo katujeszs..

: 17.01.2006 16:22:09
autor: :Marzocchi:
ale jednak stwierdzilem ze mi zalezy na zmianie skoku bo do streetu to 140mm jest za duzo a bedzie 110 jak w sam raz...

: 17.01.2006 16:24:48
autor: cynamon
Wooyek ma rację. Reba i Pike działają tak, jak gdyby miały sprężynę stalową. Jeżdżę na Pike Race Dual Air i mam porównanie m.in. z DJ '04 130mm, Pike U-turn, Psylo U-turn i parę innych.

: 19.01.2006 17:41:39
autor: :Marzocchi:
Topic mozemy uznac za zakonczony:)

Wybralem Pike Sl U-Turn (ma uzebrowanie na pokowie)

zaplacilem za niego 1350 i dostalem jeszcze manetke PopLoc:D

: 19.01.2006 17:52:32
autor: Wooyek
:Marzocchi: => napisz do admina, zeby Ci zmienil nicka :P

: 19.01.2006 17:56:35
autor: :Marzocchi:
tez o tym myslalem:D

: 19.01.2006 19:35:26
autor: Olek_Drag
K@M!L u mnie tam serwis przebiegl pomyslnie :) wszystko poskladalem do kupy i nawet wszystko dziala zreszta wczoraj wrzucilem serwosowke jak co robic :) wiec raczej nie jest to trudne albo ja zdolny jestem :D

Co do tematu to ja rowniesz polecam shermana mam uzywamjestem zadowolony :) pike tez fajny moze wiecej regulacji ale polecam shermana bo jak to mowia kazdy chwali to co ma :)

: 19.01.2006 19:50:57
autor: GunloK__
Niestety nie mam porownania do pika, ale kolega ma shermana. Wady ?
1. Po kiego on wystaje ustawiony na 150mm z 17-18cm ?
2. Slaba regulacja.
3. Moglem go dobic z miejsca na 150 jak i na 110 (waze 80kg)
4. Amor ustawiony na 110 pokaleczy ci nadgarstki i w ogole ma zjebana prace w tym ustawieniu

Jak sie bedzie sprawowal przy prawdziwej jezdzie to sie dopiero okaze, ale z tych pierwszych doswiadczen bylbym na nie.

: 19.01.2006 19:57:14
autor: Wooyek
Gunlok =>

Ad. 1. M. in. po takiego, zeby Ci przy maksymalnym ugieciu podkowa nie zrobila dziury w ramie.
Ad. 2. No coz, moze nie da sie tlumieniem kompresji zablokowac amora, ale generalnie uwazam, ze regulacja jest zdecydowanie odczuwalna.
Ad. 3. To mozliwe, Manitou seryjnie montuje miekkie sprezyny.
Ad. 1. Po pierwsze przesadzasz, a po drugie to ustawienie sluzy do podjezdzania, a na podjazdach ciezko sobie pokaleczyc nadgarstki ;)