Ooo sr suntur TRIPPLE
te amory sa jus jakis czas na rynku tylko polska jest z tylu bardzo z tego co pamietam to jakos przed zima byl temat w bike action o nich ale to jest jak dla mnie gowno wielkie jus wole kupic monstera t z 99roku jak mam kupic to duro
przeciesz peknie dolna golen od hebla na bank a nie muwiac o gorze albo golenie pekna ten amor to wielka kupa chodzi gorzej od rst jak sie zrobi je to nadal tak chodzi
stogi a co do twojego kumpla to amor mial ladna sztywnosc na tej wysokosci z tego co wiem to on nie mial bardzo dlugich lagow zeby tak go podniesc a po 2 jak te lagi czarne wygladaly jak sie starly gorzej od tance flow jus jak bym mial to bym tego stance flow kupil to ma 150 a sa wersje w stanach co maja 170 ale to na 1.5 gowke a ten santur to wogule jestem ciekaw kiedy podrobi monstera
przeciesz peknie dolna golen od hebla na bank a nie muwiac o gorze albo golenie pekna ten amor to wielka kupa chodzi gorzej od rst jak sie zrobi je to nadal tak chodzi
stogi a co do twojego kumpla to amor mial ladna sztywnosc na tej wysokosci z tego co wiem to on nie mial bardzo dlugich lagow zeby tak go podniesc a po 2 jak te lagi czarne wygladaly jak sie starly gorzej od tance flow jus jak bym mial to bym tego stance flow kupil to ma 150 a sa wersje w stanach co maja 170 ale to na 1.5 gowke a ten santur to wogule jestem ciekaw kiedy podrobi monstera
http://www.pinkbike.com/photo/1036946/ SKRADZIONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jeszcze co do tego podrabiana to nie wiem czy zauwarzyliscie ale na alegro stoja podrubki dun con'a podrobiona rama cock i pibull to jestem ciekaw keidy na ulicach bede widac cock z duro triple do slownie maszyna miud malina do lansu
P(][)Z[|[)R(][)\/\/ER
P(][)Z[|[)R(][)\/\/ER
http://www.pinkbike.com/photo/1036946/ SKRADZIONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- Posty: 6082
- Rejestracja: 19.04.2004 08:21:44
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Kurna Ludzie co tak jebiecie tego duro. Amor jest tani, działa jak działa i na pewno dużo ludzi go kupi. Jest sztywniejszy od jednpółkowego duro. :D Nie bardzo wiem co wam przeszkadza że "za 3 miechy bede tego w h** na ulicach " - no i co - żal dupe ściska że wywaliło sie kase na jednoólkowego marzocha a kumpel ma dwupółkę za 300 stówy ;D
Pozdro zioomy - dajcie se juz siana z jebaniem na duro.
Pozdro zioomy - dajcie se juz siana z jebaniem na duro.
http://tapety1920x1200.blogspot.com
Górna półka w tym duro triplu faktycznie nie budzi zaufania ale.... można przecież sobie dorobić nowa górną półkę - o wiele mocniejsza od fabrycznej. Może nawet ktos takie półki będzie na allegro sprzedawał - przypuszczam że zbiłby na tym niezłą kasę. Jeżeli zrobimy temu duro jeszcze mały tuning to juz będziemy mieć w miare przyzwoity amor.
http://tapety1920x1200.blogspot.com
Moim zdaniem to będzie kolejny chicior. Jeśli praca będzie taka sama jak w duro d to ja pewnie go kupię. Wytrzymałość na pewno wzrośnie.
Tak nawiazem mówiąc to ja widziałem w katologu w sklepie u mnie w mieście że on rzeczywiście ma tylko sprężyne i nawet nie ma elatomera.
pzdr
Tak nawiazem mówiąc to ja widziałem w katologu w sklepie u mnie w mieście że on rzeczywiście ma tylko sprężyne i nawet nie ma elatomera.
pzdr
team www.CYKLOTUR.com
ku*wa czytam te wasze posty i na prawde takich debili dawno nie widzialem. Zobaczą fotke, posluchają kolegów i juz oceniają. Jak dla mnie super sprawa takie duro, tak samo jak duro jedno półkowe. Duro ma ciekawą sztywność, najczesciej pęka na koronie lub podkowie (bosterze) bo jest zrobiony ze slabego materialu i rusza sie na pieście na boki, co powoduje pękanie materiału.
Aby z duro zrobic porządny amorek wcale nie trzeba sie bawić w jakiś szalony tuning!
Po pierwsze, odpadają ośki na szybkozamykacz, nie wiem czy ktos z was miał do czynienia z duro z kołem na pieście z ośką na śrube, na takiej pieście duro znaaacznie zyskuje na sztywności.
Ponadto zeby dolne golenie przy skrecaniu koła nie 'ściskały sie' tworząc dodatkowe naprężenia wklada sie malutkie podkladki na ośke, tak zeby amorek na styk wchodził na oś, wtedy skrecamy śruby i mamy duro sztywniejszego o jakies 50%.
W kwestii pracy duro to jak juz mowilem wcale nie trzeba kombinowac, wystarczy zdjąć opaske z tłumika, ewentualnie wymienić olej czy troszke sie pobawic w jego wnętrzu i praca jest na prawdę bardzo dobra (nie zapominajmy ze to amorek za niecale 400zl!)
Co do tłumienia to niewiem co wy ludzie tak sie upieracie na te tłumienie. 80% ludzi którzy biorą pod uwagę zakup duro jeżdżą dirt/street czyli chopy schody i murki wiec niewiem po kiego ch**a wam te tłumienie.
Nie wierze ze ktokolwiek z was mający pięknie chodzącego duro, uginającego sie na malych nierównościach i wybierającego dość spore chopy nażekałby na jego prace. Duro po niewielkich zmianach chodzi plynnie (rowniez na mrozie) wybiera kostke brukową a jednoczesnie nie dobija (chyba ze ktos nacina nadmiernie elastomery) tak więc myśle ze kwestia tłumienia została wyjaśniona (pozatym jesli sie postaramy to mozna osiagnąć miękką prace oraz tlumienie w duro, równoczesnie)
Jeśli chodzi o duro triple, to po wykonaniu tych kilku udogodnień mamy sztywny, atrakcyjnie wyglądający amorek (naklejki bombera to dobry pomysł) w dodatku o ciekawej pracy i przedewszystkim w po prostu śmiesznej cenie. Jeśli komus te 130 skoku psuje wygląd to dajemy podkładki i wyciagamy go optymalnie, o jeden cm - niewiele bardziej tworzą sie luzy a wygląd ciekawszy.
Tak wiec duro triple - zajebisty amorek w zajebistej cenie, polecam wszystkim.
Aby z duro zrobic porządny amorek wcale nie trzeba sie bawić w jakiś szalony tuning!
Po pierwsze, odpadają ośki na szybkozamykacz, nie wiem czy ktos z was miał do czynienia z duro z kołem na pieście z ośką na śrube, na takiej pieście duro znaaacznie zyskuje na sztywności.
Ponadto zeby dolne golenie przy skrecaniu koła nie 'ściskały sie' tworząc dodatkowe naprężenia wklada sie malutkie podkladki na ośke, tak zeby amorek na styk wchodził na oś, wtedy skrecamy śruby i mamy duro sztywniejszego o jakies 50%.
W kwestii pracy duro to jak juz mowilem wcale nie trzeba kombinowac, wystarczy zdjąć opaske z tłumika, ewentualnie wymienić olej czy troszke sie pobawic w jego wnętrzu i praca jest na prawdę bardzo dobra (nie zapominajmy ze to amorek za niecale 400zl!)
Co do tłumienia to niewiem co wy ludzie tak sie upieracie na te tłumienie. 80% ludzi którzy biorą pod uwagę zakup duro jeżdżą dirt/street czyli chopy schody i murki wiec niewiem po kiego ch**a wam te tłumienie.
Nie wierze ze ktokolwiek z was mający pięknie chodzącego duro, uginającego sie na malych nierównościach i wybierającego dość spore chopy nażekałby na jego prace. Duro po niewielkich zmianach chodzi plynnie (rowniez na mrozie) wybiera kostke brukową a jednoczesnie nie dobija (chyba ze ktos nacina nadmiernie elastomery) tak więc myśle ze kwestia tłumienia została wyjaśniona (pozatym jesli sie postaramy to mozna osiagnąć miękką prace oraz tlumienie w duro, równoczesnie)
Jeśli chodzi o duro triple, to po wykonaniu tych kilku udogodnień mamy sztywny, atrakcyjnie wyglądający amorek (naklejki bombera to dobry pomysł) w dodatku o ciekawej pracy i przedewszystkim w po prostu śmiesznej cenie. Jeśli komus te 130 skoku psuje wygląd to dajemy podkładki i wyciagamy go optymalnie, o jeden cm - niewiele bardziej tworzą sie luzy a wygląd ciekawszy.
Tak wiec duro triple - zajebisty amorek w zajebistej cenie, polecam wszystkim.
Tassadar - taa porownaj dwupolke marcoka 170mm na sztywna oske, badz co badz amor dobry z suntourem za 350 zeta majacym 130mm i miekka os - a jak praca bedzie taka jak starego duro to wogole, porownanie takie ze ohohoh
balrog - jakby moj kumpel kupil dwopolke (ooo ale lans) za 300 zeta i mowil ze jestem ***** bo np za 450 kupilem tylko jednopolke marcoka (powiedzmy dja) i to jeszcze uzywke - to bym go po prostu wysmial :)
balrog - jakby moj kumpel kupil dwopolke (ooo ale lans) za 300 zeta i mowil ze jestem ***** bo np za 450 kupilem tylko jednopolke marcoka (powiedzmy dja) i to jeszcze uzywke - to bym go po prostu wysmial :)
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
Ajz => Ci, co totalnie zjezdzaja Duro mocno przesadzaja, ale Ty z kolei przeginasz w druga strone. Wyciagnie dla poprawy wygladu? Naklejki z Bombera?? Tlumienie niepotrzebne w dircie i streecie??? Czlowieku, wez sie zastanow nad soba, bo wyzywasz innych od debili, a sam dajesz taki popis, ze szkoda gadac... :/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość