Strona 3 z 3
: 24.06.2006 11:06:00
autor: szakal
kamil_dhwlasnie problem tkwi w tym ze jesli obnizy cene to bedzie mial duzo klientow i ramy bedzie robil niedbale zeby wyrobic sie z wszystkim ;/ tez chcialbym zeby karpiele byly tanie ale wtedy nie bedzie juz to taka sama jakosc wyrobow ;/ mam nadzieje ze sie myle ;D
: 24.06.2006 11:06:09
autor: ElTorro
ALe gupoty gadacie. Nie znam sie na rowerkach do DH tak bardzo, ale sądze, ze Karpiel jak robił zajebiste ramy do DH to nagle nie zrobi "mega ultra dualówke" dla dzieci zamiast Dragstara, tylko dalej bedzie robił to co robił wcześniej i tyle.Nie ważne czy w USA czy Polce.
A temat prestżu to mnie rozwalił na maxa, nic nie bede dalej pisał bo powiecie, ze sie nie znam i jestem brzydki itp., popieram zdanie
Tassadar i vasylbiker.
pozdr
: 24.06.2006 11:28:46
autor: vasylbiker
Jedynie mozna miec nadzieje ze koszty wyprodukowania takiej ramy w Polsce beda nizsze niz w USA, co rowna sie temu ze u nas moglaby byc tansza, no nic, zobaczymy jak to bedzie ;)
pozdrawiam
: 24.06.2006 12:36:29
autor: dhcyc
Dobra nic tak naprawde konkretnego nie wiemy, bo nic takiego w tym artykule nie zostało ujawnione i na 100% potwierdzone... Ale ja też bym wolał żeby Karpiel pozostał takim rarytasem, moze łatwiej dostępnym, ale dalej jednak drogim, nie masówką (a to nam raczej nie grozi, bo tam jest przecież napisane, ze to mają być DWIE konstrukcje do FR i enduro, nie 10 jak inni producenci), poczekamy- zobaczymy.
Mnie najbardziej cieszy wiadomość o tych bikeparkach :D
: 24.06.2006 19:04:58
autor: Zychu-wawa
dhcyc ile ram do fr i DH ma kona?? tak sie skała ma dwie.. wiec nie czaje tego ze inni producenci maja 10..
: 24.06.2006 19:44:11
autor: specjalized
sądze że karpirl nie zmieni polityki produkcji i nadal to będzie legendarny raryras, i tak powinno zostać...krpiel powinien zostać legendą a nie popularną ramką do dh
wątpie że kona ma 2 ramki do DH...policz sobie na ile ramkach tej firmy można uprawiać zjazd albo FR (Staby śmierdziuchy coilery)
: 24.06.2006 20:39:24
autor: KIEŁ16
no to zajebiscie :) juz wiem na czym bede jezdzil w przyszlym sezonie :D:D:D:D jeszcze niech cena tej ramy niebedzie z kosmosu - watpie ze ceny beda takie jak w USA bo napewno patrza na zarobki, mamy przyklad np Santa Cruza model vpfree w niemchech kosztuje 12tysiecy a u nas 4,5tys !
CZEKAMY NA MŁODE KARPIELKI :d MAM NADZIEJE ZE TA PLOTA KTORA JEST NAPISANA W BB NIEJEST BLEFEM
: 24.06.2006 23:01:22
autor: dhcyc
Kurde, jak zwyklle napisałęm coś nie jasno :P Miałem na myśli, ze Karpiel chce wprowadzić 2 do Fr i enduro, a nie jeszcze do niewiadomo jakiego dirtu, streetu, czy co sie jeszcze jeżdzi oprócz dh.
: 27.06.2006 21:04:11
autor: Szerszu
znam synka co jedzi na karpielu i jakbybyl tani to bym kupił bo jezdzi sie zajebisie (wersja Armagedon)
: 28.06.2006 16:47:26
autor: kondzik16
miło słyszec, ze taki polak wrócil do Polski, zapewne Polska bedzi teraz bardziej rozpamietywana za granicą i cos w koncu ruszy!!
: 28.06.2006 20:43:32
autor: Michal_KRK
ElTorro masz cos do Dragstara? Zajebista ramka 14", super sie trzyma i ma fajne geo więj nie wiem o co ci chodzi z tą ramą "dla dzieci".
: 28.06.2006 20:53:57
autor: Nemero
Fajnie jakby coś się zaagnażował w Polską marną scene DH :)
Ale i sami od siebie tego wymagajmy....
: 28.06.2006 21:07:16
autor: Szerszu
no bylo by superrrr
: 28.06.2006 21:22:25
autor: BikerJG
co wy kurwa mac pierdolicie?? pomyslcie czy lepiej zaplacic 3000zl i miec karpiela czy 6000zl :/ jezeli cena znacznie nie spadnie to karpiel splajtuje bo w polsce nie ma za duzo ludzi ktorych stac na prestiz :D jak mozna powiedziec ze "karpiel powinien byc drogi i prestizowy" jezeli srednie zarobki w polsce pokryly by 1/2 wartosci ramy :] a gdzie mieszkanie itp hehe :P w takim razie niech zostanie prestizowa firmo i skonczy kariere w polsce po miesiacu :] pozdro
: 28.06.2006 21:27:48
autor: kadargo
BikerJG
hmmm... ciekawe rzeczy piszesz :)rotfl
wydaje mi sie ze giant,trek,merida itd... jakos nie bankrutuja a ludzi w chinach tez nie stac na ich rowery :)
gdzie jest napisane ze karpiel robiony w polsce bedzie tylko dla polakow ??
a co do cen to faktycznie mogloby byc na rynek polski troche taniej i jezeli beda to ramy tej klasy co kiedys to mysle ze ich prestizowi to nie zaszkodzi.
pozdrawiam