problem z u-turnem w piku

xxxxxx
Posty: 2058
Rejestracja: 23.05.2005 02:21:45
Kontakt:

Post autor: xxxxxx »

tech szkoda mi cie bardzo :-)))))) Fajne porownanie 66 = BoxxerWC

Wymiatasz, sam se kup widełki i na nich siedz jak czytasz i piszesz na dhzone.


prosty dokladnie to prawda ze trzeba, no ale w takim amorku jak np. z1 fr3 ktore jest na tej samej półce cenowej co Pike 409 , pike bije z1 na maxa, w z1 trzeba amorka rozbierac zeby tlumienie wlączyć <rotfl> a w pike wystarczy 15 sek i gotowe.

Ja osobiście mam 3 kuleczki w tym pokrętełku , i samo mi sie nie rusza.
mczuszu
Posty: 784
Rejestracja: 22.09.2006 08:50:43
Lokalizacja: żagań
Kontakt:

Post autor: mczuszu »

nie no "tech" nie rozpierdalaj mnie porównałeś 66=boxxerwc to nie ta półka cenowa człowieku i 66 to pewnie jakiś oem bo w polsce są same oemy i dlatego marcoki są takie tanie i zajebiście chodzą oemy to sobie można w **** wsadzić manitou żądza rs'y zresztą też pozdro
Zbigi666
Posty: 209
Rejestracja: 17.07.2006 21:07:57
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

Post autor: Zbigi666 »

[tech] moze jeszcze taki karbonowy od szosowki?;)kurde czlowieku no comment.
Swistak1989
Posty: 1744
Rejestracja: 21.04.2004 14:42:40
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Swistak1989 »

xxxxxx pisze:z1 fr3 ktore jest na tej samej półce cenowej co Pike 409 , pike bije z1 na maxa,
Zgadzam sie calkowicie i to jest prawda. Pike jest o wiele bardziej zaawansowanym widelcem od Z1fr3.
dexter pisze:nie mam pojęcia ale moze trzeba miec manetke poplock zalożoną?? moze to cos da..
Nic nie da bo manetka nie jes od regulacji skoku tylko motion control :]
http://www.pinkbike.com/photo/1101108/
http://www.pinkbike.com/photo/971071/
Sulring
Posty: 3681
Rejestracja: 12.07.2005 03:36:52
Kontakt:

Post autor: Sulring »

A probowal ktos z was odkrecic pokretlo??
Ssij pento
ExIsT
Posty: 658
Rejestracja: 02.09.2004 18:06:16
Lokalizacja: Krakow--->NH
Kontakt:

Post autor: ExIsT »

mczuszu manitou wezmy za przyklad shermany ich praca pozostawia wiele do zyczenia serwis tym bardziej nie serwisujesz to sie zaciera wlasnym syfem rs np boxxer czeste przypadki ggnie sie golen dolna od hamulca wiec nie ******* ze sa takie zajebiste i ze marzocchi to jakas lipa bo ma mniej regulacji normalnie jka dziecko jestes regulacje nie sa po to zeby sie bawic nimi co 5 min regulujesz pod siebie i nie zmieniasz tego co 5min wiec marzocchi nie ma wielu regulacji w niekturych widelcach bo nie jest tam potrzebna ...
http://www.pinkbike.com/photo/893261/
gg:1442499
mczuszu
Posty: 784
Rejestracja: 22.09.2006 08:50:43
Lokalizacja: żagań
Kontakt:

Post autor: mczuszu »

exist dlaczego nie piszesz że w dj'ach korona pęka(i to wszystkich niezależnie jak jeździsz) a co do regulacji to masz racje nie sa do zabawy ale niestety są przydatne bo nie musisz dolewać do amora olej o odpowiedniej gęstości żeby amor ustawił pod własną wage tylko pare razy kręcisz i masz dobrze ustawionego amora to są plusy regulacji
ExIsT
Posty: 658
Rejestracja: 02.09.2004 18:06:16
Lokalizacja: Krakow--->NH
Kontakt:

Post autor: ExIsT »

no 2003 pekaja 2004 juz nie
http://www.pinkbike.com/photo/893261/
gg:1442499
ExIsT
Posty: 658
Rejestracja: 02.09.2004 18:06:16
Lokalizacja: Krakow--->NH
Kontakt:

Post autor: ExIsT »

a swoja droga to dj dlaczego nie ma regulacji??
bo to amor do dirtu wg producenta tam nie potrzebne sa regulacje ja mam z150fr i mam tylko tlumienie powrotu. jezdze duzo i jeszcze nie odczuwalem braku regulacji szybkiej i wolnej kompresii czy tez nie uzywalem jeszcze nigdy tego systemu eta
http://www.pinkbike.com/photo/893261/
gg:1442499
Zbigi666
Posty: 209
Rejestracja: 17.07.2006 21:07:57
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

Post autor: Zbigi666 »

taa..sherman to nie jest znowu taki nowy amorek.jesgo konstrukcja nie zmienila sie chyba od roku 2003.porownoj lepiej do nixona albo travisa.to nie jest prawda ze pekaja dj tylko z roku 2003.pekaja wszystkie,nie wiem jak z rocznikiem 2006 lub 2007.regulacje sa po to aby ulatwiac zycie,latwosc dostepnosci tych regulacji rowniez ,jedziesz na dirt chcesz miec twardy amor,to wieziesz ze soba pol litra oleju i szybko zmieniasz,potem jedziesz na dh.chcesz amora miekszego,to szybko zmienisz olej aby amor byl miekszy:P,czy tak ma to wygladac ?prawda ze regulacje niesa po to aby sie ciagle z nimi bawic ,ale sa tez po to aby nie meczyc sie za kazdym razem z nimi,bo co z tego ze sa jak trzeba sie upaprac w oleju i bawic przez pol godziny
pozdro
mczuszu
Posty: 784
Rejestracja: 22.09.2006 08:50:43
Lokalizacja: żagań
Kontakt:

Post autor: mczuszu »

święta racja półlitra oleju to ja moge mieć w romecie a nie w plecaku żeby sobie amora dostosować do własnej wagi;)
pozdro
Swistak1989
Posty: 1744
Rejestracja: 21.04.2004 14:42:40
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Swistak1989 »

.... a wracajac do tematu....
http://www.pinkbike.com/photo/1101108/
http://www.pinkbike.com/photo/971071/
froger34
Posty: 4095
Rejestracja: 30.03.2006 04:41:59
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: froger34 »

mczuszujak sie umie to dostosuje sie pod siebie amorka na kazde warunki.. ja tam woel sobie pogrzebac w amorku i pobawić sie nim.. chrzanie jakies pokretła które czesto sie psują!
mczuszu
Posty: 784
Rejestracja: 22.09.2006 08:50:43
Lokalizacja: żagań
Kontakt:

Post autor: mczuszu »

pokrętła które często sie psują hmmm jak je używasz co 5 minut to sie nie dziw się że sie psują! pogrzebać w amorku i pobawić sie nim a ja myślałem że amor ma wybierać dziury a tu ludzie się nim bawią jak jakimś pluszowym misiem;)hehe jak sie umie to sie ....można co najwyżej się jakieś pół godziny babrać w oleju nie dzięki ja nie lubie grzebać w amorku i nie chce bo chce mi sie jeździć a nie grzebać w amorku ;)

pozdro
Krzywy
Posty: 6655
Rejestracja: 19.04.2004 15:58:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Krzywy »

stary,ale z zalozniea nie masz amorow do dirtu oraz dh! masz amor to ustawiasz go pod sieie pod konkretna dyscypline... ewentualnie street/dirt to mozna laczyc
manitou? sa zwolennicy, ja nie lubie ,widzialem rozpieprzone blacki, shemany sa o'objjezdzane' za padajace bebechy...

PLUS marcoka? olej wlewasz raz na pol roku-rok, zapominasz i jezdzisz. mialem dj3 03, ktory jezdzil TRZY lata u krencika - z tego co wiem olej nie byl zmieniany, a nadal chodzil plynnie. owszem, jebnela korona ;p

korona w KAZDYM dju peka do 05, z1 takze ale mniej. ale coz, sadze ze pike tak samo jebnie na boosterze jak marcok jak bedzie tyle katowany ;p zdarzaja sie tez lepsze i gorsze modele, duzo zalezy od techniki blablabla. dj natomiast jest CIEZKI 04 i 05

co do 06 i 07 to peknietej korony nie widialem... ale wogole malo ich widzialem :P xcholera wie jak to jest.

a co do pike'a to nie masz w miescie kogos kto tez go ma? rozbierz taregulacje i porownaj, a jak pokretlo sie odkreca czy cus to sproboj usztywnic? :I przykra sprawa
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
xxxxxx
Posty: 2058
Rejestracja: 23.05.2005 02:21:45
Kontakt:

Post autor: xxxxxx »

Ogolnie kłucimy sie o byle co, kazdy chwalic bedzie cos innego, jak dla mnie do bomberow powinni dawac po 300ml oleju 5w, 300ml 7,5w , 300 ml 10w . I troche popracowac nad swoimi plastikowymi tlumikami zamknietymi w 5kg klocku :/ jakies regulacje bez owieracza do konserw....
Krzywy
Posty: 6655
Rejestracja: 19.04.2004 15:58:45
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Krzywy »

mczuszu
no to po co ci maniciak ktorego co chciwle trzeba czyscic? pojezdzisz troche po piachu, syf sie zbierze to nawet sherman jumper niby taki emga sie zacina potem;/
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
Zbigi666
Posty: 209
Rejestracja: 17.07.2006 21:07:57
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

Post autor: Zbigi666 »

w kazdym amorze trza czyscic uszczelki.w moim PIKE czyszcze co tydzien i od razu czuje roznice w pracy..wracajac do tematu mi do tych otworkow wleciala jedna z tych 3 kulek i zastapilem ja jakas troche mniejsza..dalem troche smaru aby sie to lzej krecilo a nie zauwazylem jeszcze aby mi sie to obkrecalo,moze dokreccie mocniej to pokretlo,mozna je dokrecic ta czerwona srubka od tlumienia lub imbusem 2.5
z tym czyszczeniem to kumpel w duro jezdzi rok i ani razu nie czyscil i dalej chodzi dobrze...jak na duro.gosciu z mojego miasta ma DJ i takze co tydzien czysci uszczelki bo mowi ze sie praca pogarsza.inny co mial blacka ani razu nie czyscil i black chodzi spoko
mczuszu
Posty: 784
Rejestracja: 22.09.2006 08:50:43
Lokalizacja: żagań
Kontakt:

Post autor: mczuszu »

plusy marcoka pękająca korona i dolewanie oleju zdarzają się też lepsze i gorsze modele ale wole czyścić amora po skończonej jeździe niż jebać się z dolewaniem oleju
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] i 5 gości