problem z u-turnem w piku
tech szkoda mi cie bardzo :-)))))) Fajne porownanie 66 = BoxxerWC
Wymiatasz, sam se kup widełki i na nich siedz jak czytasz i piszesz na dhzone.
prosty dokladnie to prawda ze trzeba, no ale w takim amorku jak np. z1 fr3 ktore jest na tej samej półce cenowej co Pike 409 , pike bije z1 na maxa, w z1 trzeba amorka rozbierac zeby tlumienie wlączyć <rotfl> a w pike wystarczy 15 sek i gotowe.
Ja osobiście mam 3 kuleczki w tym pokrętełku , i samo mi sie nie rusza.
Wymiatasz, sam se kup widełki i na nich siedz jak czytasz i piszesz na dhzone.
prosty dokladnie to prawda ze trzeba, no ale w takim amorku jak np. z1 fr3 ktore jest na tej samej półce cenowej co Pike 409 , pike bije z1 na maxa, w z1 trzeba amorka rozbierac zeby tlumienie wlączyć <rotfl> a w pike wystarczy 15 sek i gotowe.
Ja osobiście mam 3 kuleczki w tym pokrętełku , i samo mi sie nie rusza.
-
- Posty: 1744
- Rejestracja: 21.04.2004 14:42:40
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Zgadzam sie calkowicie i to jest prawda. Pike jest o wiele bardziej zaawansowanym widelcem od Z1fr3.xxxxxx pisze:z1 fr3 ktore jest na tej samej półce cenowej co Pike 409 , pike bije z1 na maxa,
Nic nie da bo manetka nie jes od regulacji skoku tylko motion control :]dexter pisze:nie mam pojęcia ale moze trzeba miec manetke poplock zalożoną?? moze to cos da..
http://www.pinkbike.com/photo/1101108/
http://www.pinkbike.com/photo/971071/
http://www.pinkbike.com/photo/971071/
mczuszu manitou wezmy za przyklad shermany ich praca pozostawia wiele do zyczenia serwis tym bardziej nie serwisujesz to sie zaciera wlasnym syfem rs np boxxer czeste przypadki ggnie sie golen dolna od hamulca wiec nie ******* ze sa takie zajebiste i ze marzocchi to jakas lipa bo ma mniej regulacji normalnie jka dziecko jestes regulacje nie sa po to zeby sie bawic nimi co 5 min regulujesz pod siebie i nie zmieniasz tego co 5min wiec marzocchi nie ma wielu regulacji w niekturych widelcach bo nie jest tam potrzebna ...
http://www.pinkbike.com/photo/893261/
gg:1442499
gg:1442499
exist dlaczego nie piszesz że w dj'ach korona pęka(i to wszystkich niezależnie jak jeździsz) a co do regulacji to masz racje nie sa do zabawy ale niestety są przydatne bo nie musisz dolewać do amora olej o odpowiedniej gęstości żeby amor ustawił pod własną wage tylko pare razy kręcisz i masz dobrze ustawionego amora to są plusy regulacji
a swoja droga to dj dlaczego nie ma regulacji??
bo to amor do dirtu wg producenta tam nie potrzebne sa regulacje ja mam z150fr i mam tylko tlumienie powrotu. jezdze duzo i jeszcze nie odczuwalem braku regulacji szybkiej i wolnej kompresii czy tez nie uzywalem jeszcze nigdy tego systemu eta
bo to amor do dirtu wg producenta tam nie potrzebne sa regulacje ja mam z150fr i mam tylko tlumienie powrotu. jezdze duzo i jeszcze nie odczuwalem braku regulacji szybkiej i wolnej kompresii czy tez nie uzywalem jeszcze nigdy tego systemu eta
http://www.pinkbike.com/photo/893261/
gg:1442499
gg:1442499
taa..sherman to nie jest znowu taki nowy amorek.jesgo konstrukcja nie zmienila sie chyba od roku 2003.porownoj lepiej do nixona albo travisa.to nie jest prawda ze pekaja dj tylko z roku 2003.pekaja wszystkie,nie wiem jak z rocznikiem 2006 lub 2007.regulacje sa po to aby ulatwiac zycie,latwosc dostepnosci tych regulacji rowniez ,jedziesz na dirt chcesz miec twardy amor,to wieziesz ze soba pol litra oleju i szybko zmieniasz,potem jedziesz na dh.chcesz amora miekszego,to szybko zmienisz olej aby amor byl miekszy:P,czy tak ma to wygladac ?prawda ze regulacje niesa po to aby sie ciagle z nimi bawic ,ale sa tez po to aby nie meczyc sie za kazdym razem z nimi,bo co z tego ze sa jak trzeba sie upaprac w oleju i bawic przez pol godziny
pozdro
pozdro
-
- Posty: 1744
- Rejestracja: 21.04.2004 14:42:40
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
pokrętła które często sie psują hmmm jak je używasz co 5 minut to sie nie dziw się że sie psują! pogrzebać w amorku i pobawić sie nim a ja myślałem że amor ma wybierać dziury a tu ludzie się nim bawią jak jakimś pluszowym misiem;)hehe jak sie umie to sie ....można co najwyżej się jakieś pół godziny babrać w oleju nie dzięki ja nie lubie grzebać w amorku i nie chce bo chce mi sie jeździć a nie grzebać w amorku ;)
pozdro
pozdro
stary,ale z zalozniea nie masz amorow do dirtu oraz dh! masz amor to ustawiasz go pod sieie pod konkretna dyscypline... ewentualnie street/dirt to mozna laczyc
manitou? sa zwolennicy, ja nie lubie ,widzialem rozpieprzone blacki, shemany sa o'objjezdzane' za padajace bebechy...
PLUS marcoka? olej wlewasz raz na pol roku-rok, zapominasz i jezdzisz. mialem dj3 03, ktory jezdzil TRZY lata u krencika - z tego co wiem olej nie byl zmieniany, a nadal chodzil plynnie. owszem, jebnela korona ;p
korona w KAZDYM dju peka do 05, z1 takze ale mniej. ale coz, sadze ze pike tak samo jebnie na boosterze jak marcok jak bedzie tyle katowany ;p zdarzaja sie tez lepsze i gorsze modele, duzo zalezy od techniki blablabla. dj natomiast jest CIEZKI 04 i 05
co do 06 i 07 to peknietej korony nie widialem... ale wogole malo ich widzialem :P xcholera wie jak to jest.
a co do pike'a to nie masz w miescie kogos kto tez go ma? rozbierz taregulacje i porownaj, a jak pokretlo sie odkreca czy cus to sproboj usztywnic? :I przykra sprawa
manitou? sa zwolennicy, ja nie lubie ,widzialem rozpieprzone blacki, shemany sa o'objjezdzane' za padajace bebechy...
PLUS marcoka? olej wlewasz raz na pol roku-rok, zapominasz i jezdzisz. mialem dj3 03, ktory jezdzil TRZY lata u krencika - z tego co wiem olej nie byl zmieniany, a nadal chodzil plynnie. owszem, jebnela korona ;p
korona w KAZDYM dju peka do 05, z1 takze ale mniej. ale coz, sadze ze pike tak samo jebnie na boosterze jak marcok jak bedzie tyle katowany ;p zdarzaja sie tez lepsze i gorsze modele, duzo zalezy od techniki blablabla. dj natomiast jest CIEZKI 04 i 05
co do 06 i 07 to peknietej korony nie widialem... ale wogole malo ich widzialem :P xcholera wie jak to jest.
a co do pike'a to nie masz w miescie kogos kto tez go ma? rozbierz taregulacje i porownaj, a jak pokretlo sie odkreca czy cus to sproboj usztywnic? :I przykra sprawa
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
w kazdym amorze trza czyscic uszczelki.w moim PIKE czyszcze co tydzien i od razu czuje roznice w pracy..wracajac do tematu mi do tych otworkow wleciala jedna z tych 3 kulek i zastapilem ja jakas troche mniejsza..dalem troche smaru aby sie to lzej krecilo a nie zauwazylem jeszcze aby mi sie to obkrecalo,moze dokreccie mocniej to pokretlo,mozna je dokrecic ta czerwona srubka od tlumienia lub imbusem 2.5
z tym czyszczeniem to kumpel w duro jezdzi rok i ani razu nie czyscil i dalej chodzi dobrze...jak na duro.gosciu z mojego miasta ma DJ i takze co tydzien czysci uszczelki bo mowi ze sie praca pogarsza.inny co mial blacka ani razu nie czyscil i black chodzi spoko
z tym czyszczeniem to kumpel w duro jezdzi rok i ani razu nie czyscil i dalej chodzi dobrze...jak na duro.gosciu z mojego miasta ma DJ i takze co tydzien czysci uszczelki bo mowi ze sie praca pogarsza.inny co mial blacka ani razu nie czyscil i black chodzi spoko
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] i 5 gości