Strona 3 z 4

: 23.12.2006 14:54:44
autor: Zbigi666
niekoniecznie,travis jest pozbawiony wad 66-tek.wagi lepiej pracuje,vf i vf2 niema co porownywac do tpc a co dopiero do tpc+,sztywnosc i wytrzymalosc mniej wiecej ta sama i cena mniejsza wiec wybor wydaje sie oczywisty.

: 23.12.2006 14:59:29
autor: xxxxxx
Tak jak juz powiedziałem, sam jeźdze na RS , ale do bomberow nic nie mam , poza komercją... Nie pasuje mi ich praca i waga, jak dla mnie duzy plus to to że maja otwarta kapiel olejową , ktora uplynnia ta dziką prace. Dla mnie ta firma spadla w przepasc bo jak widze jak pracuja starsze roczniki i shivery to te nowe moga stanąć koło duro... z dwoma zerami wiecej...................

: 23.12.2006 15:45:58
autor: tomeks
travis jest tanszy od 66?? to raczej odwrotnie

: 23.12.2006 15:47:53
autor: tomeks
travis jest tanszy od 66?? to raczej odwrotnie

: 23.12.2006 16:34:01
autor: PawianBiker
travis 1890
66rc2x bo o tym mowa(to obiekt pożadania nastolatków) teraz po przeceie obnizce i robieie Łaski ze strony gregorio 2 tysiące

ja na szczescie dokonalem dobrego wyboru balem sie brac travisa, ale wkurzało mnie to ze w marzochhi płacisz głube tysiące za cos co nie pracuje jakos super, a ma renome ładny wygląd i na tym sie kończy...
Sztywnosc jest nie do porównania z marzokami, po co mi te wszystkie regulacje w rc2x jak i tak ich nie wykorzystam? w travisie mam tłumienie kompresji i tłumienie odbicia i wystarcza w zupełności.

Ma ktos linka do jakiegos porównania Travia single z 66 jakims?
Bo kumple sie cały czas upiera ze 66 sa we wszystkim lepsze ze marzochi to robi złycha amorów ze to legenda która sobie nie pozwoli na cos takiego itp..

Jak bedziecie mieli to walic linkami po pysku :D

: 23.12.2006 16:40:16
autor: tomeks
nie widzisz no jest w temacie?? mowa jest o 66vf a nie o rc2x

: 23.12.2006 16:48:31
autor: PawianBiker
tomeks ale nie wiem czy zauwazyles kilka postów bylo tez o rc2x i o nim pisze.
a vf to jakas pomylka 1600zł za ssv które nie działa ładnie golenie 35mm 3.5 kilo i po co?

: 23.12.2006 16:50:32
autor: tomeks
ok, tak bylo o nim troche chociaz nie wiem po co ;] raczej wole jedna polke, bo moj scott nie wiem czy wytrzyma dwie.!?!

: 23.12.2006 16:55:55
autor: PawianBiker
nie lubie co 5 sekund dodawac postów, ale gdzie tu masz cos o 2 półce?
ja mówie kategorycznie do siebie, bierz travisa jak chcesz dobrego amorka dobrą jakos a nie taka cene jaką bys musial zaplacic w marzochi
travis tez ma kąpiel olejową jakby ktos sie pytał.

: 23.12.2006 17:04:29
autor: tomeks
napisalem zeby mi tu np, nie dodawal czegos o dwu polkach.

: 23.12.2006 17:19:41
autor: tomeks
kurde, juz sam nie wiem co mam brac, wracam znowu do punktu wyjscia;] a nie wiecie moze czy 66vf 150mm jest cos tanszy od 170mm??

: 23.12.2006 17:30:47
autor: Zbigi666
widzialem travisa nowego z gwara na allegro za 1599zl :)

: 23.12.2006 17:33:53
autor: tomeks
ale w sklepie internetowym sprzedajcym na alegro?? czy u jakiegos goscia, ja widzialem za 1750 ?! mozesz dac link?? czy to nie aktualne?

: 23.12.2006 17:53:53
autor: kyrys
Było już dużo tematow o marcochach i innych firmach i zwykle Marcocchi wygrywało,
I to nie dlategoże jeździ na tym taki a taki albo robił to i to….
Po prostu ich budowa jest prosta jak budowa cepa.

Konex „Pod lekką osobą 66 nie będą wcale pracować tak jak powinny. Ja waże 60 z groszem i 66vf chodził realnie jak Duro (bez tuningu ;D)” no to zes se popisal wiedza i zdaniem naprawdę gratulacje… Moza mieć swoje zdanie ale nei wciskac takie wałki.

Nie rozumiem ludzi którzy porownója amory w ten sposób z eten nie prcuje woglule a ten pracuje a 2 osoba powie zupelanie inaczej, każdy Amor pcuje tyle ze w odmienny sposób i mogą si nieznacznie roznic,

Osobiście miałem juniora z 04 i teraz amm 888vf z 06 i wg mnie pracuje nieco gozej niż juniorek mimo ze naj znawcy tematu wiedza ma on wyższe tłumiki bo ssvf cokolwiek to znaczy,

Do pracy tak czy inaczej trzeba się przyzwyczaić, ale np. nigdy nie lubialem firmy RS bo jesze jej stare amorki były strasznie słabe jak na dłuższe uzytkowanie lagi się poprosu ścierały ale to było cos Kolo 10lat temu, z kolei tak uwielbiany przez niektórych pike wg mnie nie jest znowu taki piekny i ładny jak go piszecie pracuje ładnie ma regulacje ale idzie go dobic z b-h
Nie mówiąc o większym gapie,-teraz ktos odpowie ze jestem za ciezki-nie sprężyny pod mojawage a regulowac ustawiac nei ma co bo pogorszy to prace na malych nierównościach.
Ale to jest moje zdanie i nikt nie musi się mnie słuchać.

Także wracając do tematu 66 i travis to 66 bo tak czy siak pracuje fajniej przynajmniej ja śmigałem na tym od kolego Rosa który czasem wpada na masza miejscowe jego praca nei była az tak rewelacyjna, pracował wybieral ładnie ale nie była to ta wszechstronność co 66

A co to sztywności to wodocznie nie potraicie sztywno utrzymac kiery kiedy wydaje się wam ze amortyzatory gna się jak zpalki, jak widze opinie ze dorado jest wujowe bo się gnie to normalnie nie mogę i nawe tnie czytam dalej,

Jak już piszecie to popatrzcie z obydwu stron na ten problem a nie tylko z 1 bo to ci się podoba a to nie może ktos Iny ma inne zdanie a jego argumenty SA mocniejsze :D

: 23.12.2006 18:00:53
autor: tomeks
i taka odpowiedz mnie np. zadowala a nie jak ktos napisze w swoim poscie: "66" albo " bierz travisa" i co mi po tym??

: 23.12.2006 18:22:07
autor: xxxxxx
kyrys pisze:Było już dużo tematow o marcochach i innych firmach i zwykle Marcocchi wygrywało,
I to nie dlategoże jeździ na tym taki a taki albo robił to i to….
Po prostu ich budowa jest prosta jak budowa cepa.

hahahahaha , to kup se okulary i naucz sie czytać, bombery wygrywaly jakies 3-4 lata temu jak jeszcze pracowaly jak prawdziwe Marzocchi !

Prosta jak budowa cepa , ważąca przykładowo 3,5kg kosztująca ponad 2000zł . To za co sie płaci ? Za tą budowe cepa , czy za te 3,5 kg aluminium, stali i jak to wlasnie jest w nowych bomberach PLASTIKU! Szkoda tylko że bombery są coraz cieższe a mają coraz wiecej plastiku... Kurde nowa odmiana plastiku - "cieżki plastik" hmmm... Pewnie marzocchi współpracuje z NASA... N/c
Dobjajacy pike ? To Ty tu jesteś dobijajacy... Jak sie nie potrafi zakupić odpowiedniej sprężyny to tak już jest.


Pozdrawiam, wesolych świat !

: 23.12.2006 18:35:17
autor: konex
kyrys Dojechałeś referat, a tak naprawde napisałeś totalnie nieobiektywną bzdurę której nawet nie chce mi się komentować..

Począwszy od dobijającego Pike-a z bunnyhopa..buahahaa, a po co są różne twardości sprężyn?
A może to kwestia pełnego wykorzystywania skoku? Nie to co 66vf, które musisz dowalić z kilumetrowego dropa a moze łaskawie się ugnie..
Nie, nie...napisałbym Ci więcej ale nie będe wchodził w spór.

: 23.12.2006 18:47:10
autor: xxxxxx
konex Wybacz mu, ostatnio pewnie widzial nowe NWD to do tej pory ma przed oczami białe 66 Rc89903ProSlSe i 888 H2W1D3P4


Dokladnie, do pike osoby powyżej 60kg powinny miec twardszą spreżyne by cieszyć sie płynnym skokiem amora, az do ostatniego minimetra :-)

konex jak 66 dobijesz na dropie to przy odbijaniu na ladowisku flipa zrobisz , a i tak nie wejdzie wiecej niz 13cm :-))))))))

: 23.12.2006 18:57:06
autor: konex
xxxxxx Wiem... Bo miałem i bardzo żałowałem.. Z zipem na goleni dałem 110kg koledze na testy bez powietrza. 120-130mm schodził, nie wiecej. I to ma być płynny skok 150mm przy każdym riderze? Śmiech na sali