Strona 3 z 3

: 11.08.2004 12:21:36
autor: 8!k3r
no mozna robic ale ja tam im nie ufam nie mam niestety znajomkow w serwisach i widze jaka zenade odwalaja ;/ niestety tak sie dba o czyjsc sprzet

: 11.08.2004 13:55:13
autor: mlodyaht
witam. Co do swietnosci bomberow to ja mam pewne zastrzezenie.
nie wiem czy lepiej pochylic amora na 10 m do gory nogami czy tez jechac bez problemow i polamac golenie(ladujac na twarzy):(. ja bym chyba wolal ta pierwsza akcje
MIalem z1 mcr z 2001 teraz chce sprzedac jego resztki to co jest sprawne
i nie predko kupie innego bombera zwlaszcza ze ich nowe produkty nie maja dobrej reputacji
pozdr

: 11.08.2004 14:14:07
autor: pchlaa
ostatnio zakupilem z1cr z 2000r. no i jedyne co moge powiedziec to wypas.
bedac w szczawnie zauwazylem ze czolowka europejskich rajderow jezdzi na bomberach z dawnych lat. wszystkie byly z odkrecanym bosterem
mialem jedynie problem bo ten wlasnie boster mialem popekany, ale co sie okazala dalo sie go zrobic. w najblizszym czasie, jak bede przy kasie wytne se taki ze stali i bedzie spokoj, sztywnosc zajebista jak na oske:D
tak wiec polecam szukac bombowcow z "przeszlosci". z reszta mialem ten komfort ze wiem od kogo kupilem, w jakim byl stanie i jak traktowany :D