[GIANT GLORY DH]
Masz linka czy chodzi o dział reviews normalnie? Tam znalazlem bb height 14 cali ale to pewnie zaokrąglenie(jesli to dokładna wartosc to sunday ma nizej). Przydałby sie jakies dokładne dane(strasznie irytujace jak producenci podaja niepełne dane na stronie)
Edit: 14.2" to 14.5" zależnie od sag. A to daje normalna wysokosc w czolowce.(Socom 14.125, 2008 DHR 14.4, Ventana El Cuevro 14.25, Sunday 13.9 itd.)
Edit: 14.2" to 14.5" zależnie od sag. A to daje normalna wysokosc w czolowce.(Socom 14.125, 2008 DHR 14.4, Ventana El Cuevro 14.25, Sunday 13.9 itd.)
ReplaY jezu 2 kilowe gowno sory ale nie moglem sie powstrzymac :> jestes wielki !
a co do lekkosci roweru , 2-3kg czuc poprostu czuc natomias dla osoby ktora dla zabawy traktuje ten sport waga powinna wisiec i powiewac bo nie bedzie walczyl o bog co na trasie , zlozyem sobie fulla 13kg do enduro i jezdzi sie bosko wczesniej byl ponad 15kg roznice cos powaznie

a co do lekkosci roweru , 2-3kg czuc poprostu czuc natomias dla osoby ktora dla zabawy traktuje ten sport waga powinna wisiec i powiewac bo nie bedzie walczyl o bog co na trasie , zlozyem sobie fulla 13kg do enduro i jezdzi sie bosko wczesniej byl ponad 15kg roznice cos powaznie
www.mm-foto.pl
Spaced, weź poczytaj dokladnie pierwszy post ACextreme - gosciu pisał o środku ciężkości, a ty go sprawdzasz z wiedzy o środku suportu. To nie to samo, tak gwoli informacji. Akurat i suport Gloria ma nisko, ale nie jakoś specjalnie nisko. Dobrze jest.
Przy pewnych prędkościaqch te 2 kilo naprawde powiewa, a nabiera znaczenia, gdy jeździ się po technicznych trasach. Co do masy rowerów XC - akurat rowery zawodnicze ważą ok. 8,5kg, masa zjazdówki to w najlepszym wypadku ca. 18kg. Im większa masa, tym mniejsze znaczenie mają dwa kilo. Przykłąd ekstremalny, to może zrozumiesz - masz ciężarówkę. która waży 42 tony z załadunkiem. Myślisz, że jedna butla z gazem więcej, którą kierowca wpakuje do szoferki będzie miała znaczenie dla bezwładności pojazdu? Jasne, dla teoretyka tak, dla praktyka już nie. Jeśli te dwa kilo rozłożysz w ramie "równo", to nie będzie miało to takiego znaczenia, jakbyś miał mieć te dwa kilo w kołach - wtedy owszem, zgoda, różnica jest mega. Pomijam specyfike XC i słabości silnika, jakim jest człowiek. Jasne, możemy debatować, czy wyniki uzyskane na rowerze 8-kilowym będą lepsze od tych uzyskanych na sprzęcie o masie 10kg, może tak, może nie - masa to nie ejdyny czynnik, a raczej jeden z wielu. Jako, że liczą się składowe, a decydują losow o wygranej lub porażce, to minimalizuje się ich wpływ, dlatego rower xc jest bardzo lekki, a kolarz zajada się odżywkami i innymi izotonikami, aby zminimalizować ryzyko spadku mocy lub po prostu zrekompensowac swój słaby dzień.
Przy pewnych prędkościaqch te 2 kilo naprawde powiewa, a nabiera znaczenia, gdy jeździ się po technicznych trasach. Co do masy rowerów XC - akurat rowery zawodnicze ważą ok. 8,5kg, masa zjazdówki to w najlepszym wypadku ca. 18kg. Im większa masa, tym mniejsze znaczenie mają dwa kilo. Przykłąd ekstremalny, to może zrozumiesz - masz ciężarówkę. która waży 42 tony z załadunkiem. Myślisz, że jedna butla z gazem więcej, którą kierowca wpakuje do szoferki będzie miała znaczenie dla bezwładności pojazdu? Jasne, dla teoretyka tak, dla praktyka już nie. Jeśli te dwa kilo rozłożysz w ramie "równo", to nie będzie miało to takiego znaczenia, jakbyś miał mieć te dwa kilo w kołach - wtedy owszem, zgoda, różnica jest mega. Pomijam specyfike XC i słabości silnika, jakim jest człowiek. Jasne, możemy debatować, czy wyniki uzyskane na rowerze 8-kilowym będą lepsze od tych uzyskanych na sprzęcie o masie 10kg, może tak, może nie - masa to nie ejdyny czynnik, a raczej jeden z wielu. Jako, że liczą się składowe, a decydują losow o wygranej lub porażce, to minimalizuje się ich wpływ, dlatego rower xc jest bardzo lekki, a kolarz zajada się odżywkami i innymi izotonikami, aby zminimalizować ryzyko spadku mocy lub po prostu zrekompensowac swój słaby dzień.
www.foesracing.com
marcin34 pisze:dzięki Very Happy trochę dozbieram i na przyszły rok kupuję gianta glory dh 2008 Cool
Pamiętaj o jednej rzeczy... Pracuje u dystrybutora Gianta i powiem Ci że musisz szybko zbierać kasiure jeśli chcesz kupić u nas nową Glory DH. Aby mieć rower w połowie stycznia musisz złożyć zamówienie do końca wrześnie, następne dostawy to marzec i kwiecień po kilka sztuk. W 2007 w Polsce Glory DH dystrybutor sprzedał 18.... a poszły by ze 50 tylko się skończyły- taka polityka. Gratuluje dobrego wyboru
http://www.endura.pl
Hej.Ja jeżdżę na GLORY od 2 sezonów
.Miałem model 06, teraz mam 07 i jak potrzebujesz jakieś rady to pisz na gg 8034280 to wszystko Ci powiem.Jedynym mankamentem tego roweru jest waga ale dzięki zabiegom odchudzającym można zejść spokojnie do 18,5 - 19kg a prowadzenie i działanie zawieszenia jest super. Rower praktycznie bezawaryjny tylko trzeba pamiętać żeby co jakiś czas sprawdzić dokręcenie osi obrotu ale zazwyczaj raz dokręcisz i później spokój. Ewentualnie mogę sprzedać swój jeśli byś chciał GLORY 07`888RC2X WC 07`hamulce FORMULA ORO K24. Pozdrawiam.

Widzialem na zywo wersje 2007 na takim osprzecie:
-boxxer wc 2007
-dhx 5 air
-heble saint 203p / 160t
-mostek thomson
-kiera easton monkey bar
- siodlo z szosy chyba
Podobno caly stuningowany rower wazyl 18.3kg- sic!!!
Tylko ze nijak mi ten chudziutki malutki boxxerek nie pasowal do glory...
-boxxer wc 2007
-dhx 5 air
-heble saint 203p / 160t
-mostek thomson
-kiera easton monkey bar
- siodlo z szosy chyba
Podobno caly stuningowany rower wazyl 18.3kg- sic!!!
Tylko ze nijak mi ten chudziutki malutki boxxerek nie pasowal do glory...
http://www.endura.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości