Strona 3 z 6
: 13.12.2007 22:36:24
autor: misiek112
Do zwodniczego DH to na pewno lepiej Dorato ale looknij se jeszcze na Boxxery i Foxy co prawda to nie up side down ale są godne uwagi
: 13.12.2007 23:09:18
autor: Spaced
FRZurU wlasnie z tym każdym to jest dziwnie. Bo na dh-zonie widze pochwały ale jak pogadam z zawodnikami to już opinie sa rózne. Za oceanem z kolei Dorado praktycznie wcale dobrych opini nie ma.
A co do prostów skaczacych na sprzecie. To do cholery oni sie nie musza przejmowac wytrzymałoscią i serwisem. Dorado fajnie chodzi ale znam za duzo histori z problemami z nimi.
ArthurGreen reaktywowali dorado po trochu dlatego, ze travis kiepsko sie sprzedaje i wracaja do dawnej dobrze znanej nazwy (troche jak fiat stillo i bravo). Były już pierwsze recki z jazdy tego dorado. Podobno niesamowite ale kto bedzie wierzył zatrudnionym w firmie

: 13.12.2007 23:15:07
autor: bikerman
FRZurU nie znasz mnie człowieku to co ty mozesz wiedzieć i skad texty typu :
" jestem przekonany ze go na oczy nie widziales"?? zastanów się co piszesz i na jakiej podstawie wysnuwasz takie wniosk ?? Żal mi ciebie człowieku...
: 14.12.2007 07:19:02
autor: Jonasz
bikerman wysuwa takie wnioski bo napisałeś że jak jebniesz z dorado to się półka przestawia. Przecież to normalne że półka się przestawi delikatnie, to nie jest żadnen problem. shiver, dorado czy 888 w każdym tym amorze po glebie półka się delikatnie przestawi.
: 14.12.2007 12:32:08
autor: ArthurGreen
Czyli patrząc na tą burzliwą dyskusję, można powiedzieć że w pojedynku Shica vs Dorado mamy remis??
: 14.12.2007 12:36:17
autor: Spaced
To pewnie mogłoby być topiciem innej burzliwej dyskusji.
BTW. Co cie tak na USD wzięło?
: 14.12.2007 12:51:02
autor: ArthurGreen
Podoba mi się, wiele słyszałem dobrego słyszałem o USD (kultura pracy) no i dlaczego by nie spróbować?? Tym bardziej że i Shive i Dorado można teraz kupić w naprawdę rozsądnych pieniądzach.. No i patrząc na foty na PB to dość "estetycznie" wygląda USD z moją ramą.. Ale o estetyce i estetach już Spaced kiedyś dyskutowaliśmy

: 14.12.2007 13:31:05
autor: serek1990
Shiver!! Nie no tak naprawdę to miałem ten sam problem co ty dorado czy shiver.. hmmm... wybrałem shivera a czemu? No usd to Zakochałem sie w nim^^ aa Jeździłem na tym i na tym ale to i tak żeby wyczuć różnicę to trzeba sobie zjechać traske po kamieniach wybrałem shivera ponieważ nie lubie sie babrać często w oleju tak jak wcześniej podobno pojeździsz dorado na błocie i jest kapa a nie praca no z shivera nie ma takich problemów:] A co do pracy to już nie będę mówił bo to każdy wie. Osobiście brał bym shivera no i na pewno nie pożałujesz tego wyboru...
: 14.12.2007 15:50:22
autor: FRZurU
http://www.pinkbike.com/photo/812959/ http://www.pinkbike.com/photo/645067/ http://www.pinkbike.com/photo/812958/ht ... to/635711/ ... a jesli chodzi o ciebie bikerman to twierdze ze go nie widziales na oczy poniewaz gadasz straszne glupoty ,,, to ze sie przestawi to jest czlowieku NORMA !! miales kiiedys 2 polke ?! jedyny raz jak mi sie przestawil dorado na polkach to byla gleba co rostrzaskalem obojczyk ... moim zdaniem shiver do FR , a Dorado DH to DH

i basta...
: 14.12.2007 17:14:39
autor: ArthurGreen
Też mi się wydaje chyba grubo przesadzona opinia że zaraz po jeździe po błocie trzeba oplej wymieniać.. Pamiętam początki kiedy jeździłem i wtedy żaden amor nie był w kąpieli olejowej i nie było mowy by zaraz po błotku go serwisować..
PS Serek1990-Mam mieszkanie na mydlicach i często bywam w DG. Można sie kiedyś na jakiekgoś "rajda" styknąć
: 14.12.2007 17:32:08
autor: Jozan
niektórzy z was pieprzą ale pomińmy to. Jak już mówiłem DH to dorado amorek stworzony do tego, Shivek to FR czasami można i DH pośmigać. Co do serwisowania, Dorado wymaga częstszego serwisu i trzeba o niego dbać. Natomiast Shive w ostateczności braku kasy zostawiasz sobie samej raz na rok zmienisz olej i śmigasz. Dorado jest stworzone z dużym naciskiem na DH a Shiv bardziej FR/DH. Wybór należy do ciebie.
: 14.12.2007 17:41:06
autor: ArthurGreen
Jozan, to Demo z Shiva 05, to Twoje??
: 14.12.2007 18:18:44
autor: suchyFR
Jozan o i tu się zgadzam

swoją drogą, to o każdy amor trzeba dbać, żeby pracował jak należy, a nie tak jak niektórzy mówią, że w maniciakach co 2 miesiące trzeba serwis robić (lol), a w marzochach raz na 2 lata i nawet tyle trzeba !
: 14.12.2007 18:26:30
autor: ArthurGreen
Co 2 lata, ale chyba gdy się nie jeździ
Możliwe że uszczelniacze są w stanie w Marcochu wytrzymać ten okres, ale bankowo olej straci swą lepkość i jedyną jego pożyteczną funkcją, będzie smarowanie lag!
: 14.12.2007 18:39:10
autor: suchyFR
ojj tam nie znasz sie zwyczajnie
spotkałem sie z opiniami "fachowców", że to jest możliwe i co więcej bombiarz pracuje tak samo jak świeżo po serwisie!! a manitou gdy pojeździsz już 3 miesiące bez serwisu, to nawet nie bedziesz w stanie ugiąć!

: 14.12.2007 18:50:44
autor: piotrex
suchyFR akurat w wypadku shermana tak jest-po paru tygodniach juz byla znaczaca roznica w pracy.
: 14.12.2007 18:57:38
autor: suchyFR
akurat tak się składa, że mam teraz shermana i prawie codziennie śmiga, bez względu na deszcz, śnieg, czy temperature. i u mnie znaczącej różnicy w pracy nie ma...
a nie pomyślałeś, że może to być wina uszczelek albo zmiany ciśnienia spv ?
: 14.12.2007 20:21:31
autor: Spaced
ArthurGreen Olej i tak warto wynienic na własny bo kto wie co w tej używce było. Wymieniasz uszczelki i ogólnie wiekszosc tanich rzeczy, ktore mogą być zużyte. Wtedy dopiero jest pewnosc, że chodzi na luzie amor.(Zreszta ja to nawet z nowymi bym robil )
A co do pytania o usd to troche dlatego, ze na wheelworld dalej stoją 05 888 rc. Ważyło to bodajże 3.1kg wiec wagowo miałbys kompromis, a praca podobna do shivera(wiem, że niektórzy twierdzą, że shiva lepiej ale ja w tym widze troche kult starego sprzetu

)
: 14.12.2007 21:05:10
autor: bikerman
FRZurU no dziwne bo jeżeli chodzi o 2 półki to tylko w dorado się przekręcały w innych jakoś spoko sie trzymały....no ale dobra panie specjalisto pisz swoje durnoty
