ChuckNorris ale akurat chyba nie wiesz na czym stoisz mówiac, ze projekt bcd jest przestażały(swoja droga sugerowanie przestażałosci pomysłów Lance'a Canfielda swiadczy o tym, ze sry ale o dh wiesz tyle co ja o balecie. Najnowsy rower jego to w tym momencie moim zdaniem jednen z 3 najlepszych bików na rynku). Ten rower jezdził w tym sezonie. A do tego jego projekt był relatywnie dobry. Jeśli przestażałe nie sa rozwiazania konstrukcyjne, który proponujesz to sry ale chyba w twoim swiecie czas biegnie w druga strone. Bo z biegiem czasu wachacze, rozstaw osi i srodek ciezkosci sa obnizane/skracane. Twoj pomysł dziala na odwrót. I nie mów mi tylko, ze takie podali ci kolesie z Turnera, Santy czy Ellswortha bo oni wiedza jak budowac rowery do DH i FR (no moze nie Ellsworth bo dalej tłuka stare dare i roweru dh to własciwie nigdy nie mieli w ofercie ale NM).
Chuck z tego co piszesz wynika, ze gadałes z nimi o ZWYKLYCH 29'' i załozyłes, ze skoro sa pozytywnie naastawieni do XC i AM to pewnie też bedą do DH.
ChuckNorris pisze:ztucce juz są np. WB, manitou 47mm, RST 44mm, Fox 44mm i G2 fox 51mm Reba G2 51mm, German A około 48mm, Maverick Duc 32 48mm
http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=344920 zreszta przejzyj cały wątek nie tylko pierwszy post, który jest nieaktualny. WB będzie pracować nad wiekszym offsetem w DH.
No sztućce już sa. Pojezdzij na nich w DH to odwiedzimy cie w szpitalu. A to, że bedzie 1 sztuciec drogiej(do tego pewnie jeszcze droższy niż zwykle WB) i mało dostepnej firmy to jeszcze wiosny nie czyni.
Idelany rower DH to 32" przód i 29" tył dla człowieka około 185cm a im wyższy i cięższy zawodnik tym te róznice w wadze stają się jedynie ułamkami procentów.
Chuck ten rower nie zmiesciłby sie w żaden zakret. Miałby dodatkowe 4.5'' rozstawu osi. To jest 10% długosci nowoczesnej maszyny DH. Sry ale wali ci na czerep.
A róznice w wadze staja sie ułamkami procentów? TO JEST MASA ROTACYJNA - Ona wpływa najbardziej na to jak sie rower prowadzi. TO BYŁABY KOLOSALNA RÓZNICA!!!
ChuckNorris pisze:Napewno zaden zawodnik MBA nie jeździłby na DH 26" bo to jak wy byście jeździli na 20"
SeraaX
Na MBA to ludzie sa raczej niscy. Moja Mama robiła, a ona ma 157cm wzrostu :P A tak powaznie to Peat, Rennie i Minaar maja ponad 190cm wzrostu i jakos sobie radza z mniejszymi zawodnikami.
ChuckNorris pisze: Bardoz otwarci ludzie nawet sa gotowi zrobić na zamówienie inny offset amortyzatora.
No tak kazdy głupi ma kase na amora na zamówienie. Juz to widze ta rewolucje gdzie wszyscy robia sobie rowery na zamówienie.
Sry Chuck ale dla mnie nie powinienes sie w tym temacie wypowiadac bo z tego co widać to nie dość, że odpowiadasz wybiórczo na argumenty innych ludzi to jeszcze o DH nie masz zielonego pojecia. Do tego nie bierzesz pod uwage aspektów ekonomicznych i wydaje ci sie, ze mozliwa jest opcja kiedy kazdy zawodnik ma customowo robiony rower pod swój wzrost. Ludzie teraz narzekaja, ze rowery do dh sa drogie, wtedy to byłoby już szaleństwo. A to, że producent jest zainteresowany 29'' w lżejszym przypadku albo nawet przyznaje, ze 29'' jest fajnym pomysłem nie znaczy, ze to zrobi. Głownie dlatego, ze podwyższone koszty produkcji zabiłbyby im dochody(jasne bedzie pare małych firm ale małe manufaktury nie dyktuja co sie dzieje na rynku).
Szczerze mówiac widze twoja krucjate jako chęc popisania sie jakiegos rodzaju orginalnoscią i wiedza(i uwazam, ze spora czesc ludzi własnie po to jezdzi na 29'') ale wychodzi ci to równie nieudolnie co twój temat na temat czesci MX w DH. Tak samo jak tam po prostu odpowiadales tylko na te argumenty, na które było ci wygodnie, a pozostałe ignorowałes.
Chcesz przekonywac ludzi do 29'' spoko ale rób to w dziedzinach, w których masz wiedze bo tutaj z całym szacunkiem ale po prostu robisz z siebie kretyna.