Strona 3 z 4

: 20.02.2008 00:08:47
autor: Bikes_Shop
zeby dać tarcze Hope , trzeba obciąć to co wystaje z klocka , to co ułatwia wyciaganie ;) , ale bez tego tez łatwo wyciagnac klocki .

: 20.02.2008 00:37:07
autor: Vel
:)
ubawiłeś mnie po pachy

: 20.02.2008 23:04:39
autor: Bikes_Shop
Velzamknij sie koleś , jak nie chcesz nic wnieść do tematu tak ?

: 21.02.2008 00:06:04
autor: samuraj
nie trzeba tego obcinać, ja w moim avidzie tylko odgiołem troche i nic nie ocierało.
Naprawde fajny rowerek masz i nawet rozumiem że chcesz go odchudzić, zawsze się lepiej jeździ na lzejszym bajku
Tak jak pisałem wcześniej, zacznij od damperka, albo zmnień na powietrzny albo zmień sprężyne na tytanową.
Zmieniłeś już tą korbe?
zmień mostek i kiere na eastona, weź sobie tą karbonową kiere do dh naprawde ta firma ma mega lekkie części
Jeśli możesz to informij nas na bierząco jak przebiega u ciebie ta wymiana no i jak już skończysz to koniecznie zrób fotke i podaj wage bika

: 21.02.2008 09:33:39
autor: Schodek
dawidek13-14 szukaj części z pogranicza XC, masz tak małą masę własną że wsadzisz tam super lekkie elementy. Zmień koła na XC/Enduro,korby,hample na Formule K18 185/160,pedały PSD,mostek !!! sztyca,kiera,sprężynka TYTAN,siodło XC

można ten rower wylajtować na mniej niż 16kg co kosztuje odpowiednio ;)
zastanów się czy nie warto zainwestować te pieniądze w treningi i solidne wypady w góry co przyniesie większy progres niż zejście na tym etapie o kilo z kawałkiem ??

17 kilo to bardzo dobry wynik :twisted:

: 21.02.2008 10:16:13
autor: Korean_Boy
zastanow sie czy jest sens, kazdy gram bedzie Cie kosztowal coraz wiecej i wiecej,

masz i tak bardzo lekki rower i dodatkowe 500gr ogromnej roznicy nie zrobi.

Ale widze ze "srasz kasą" (albo raczej rodzice) wiec powodzenia :)

Peace, pozdro!

: 21.02.2008 17:34:56
autor: bike86
własnie własnie, koledzy dobrze mowia. kase zamiast ladowac niepotrzebnie w rower i tak juz swietnie zlozony, przeznacz na treningi, wyjazdy(tez zagraniczne) o ile oczywiscie chcesz na tym rowerku sie scigac, bo jezeli nie chcesz na nim jezdzic tylko miec i na naiego patrzec i wazyc to tak jak napisal Schodek wkladaj stuff od enduro/xc, lzej sie nie da;)
ps....ale po co lzeeej?? stary, nie szkoda ci czasu na siedzenie i rozmyslanie o sprzecie? jesli te liczby w twoim nick'u to wiek to hoho,nic tylko trenowac pelna para, przy takich funduszach sponsor ci nie jest potrzebny! ;)

: 21.02.2008 17:38:44
autor: ArthurGreen
bike86 choć by nawet do ścigania.. Powiedz mi kto w WC jeździ na 14,5 kg baju??

: 21.02.2008 17:53:30
autor: Schodek
ArthurGreen znajdą się i tacy :twisted: Pytanie na jakiej trasie ? Rower Stefana juz kilka lat temu oscylował w rejonie 15kg, obecnie SUNN poskładany na poziomie 15,5kg a i u nas znajdziesz ludzi na super poskładanych maszynach...

Jak walczysz o setne to każdy gram się liczy !! Jak się tylko bawisz to możesz mieć opony 3.0 i rower 27kg !!! Tylko po co sie męczyć walcząc z prawami fizyki ??

: 21.02.2008 18:04:27
autor: Spaced
Dawidek robisz tak - dajesz w łape nauczycielom - zrywasz sie na rok ze szkoły i trenujesz - kasa lepiej wydana :P

Schodek no tak jezdza ale bez własnego sponsora nie stac cie na te 20 kompletów kół na sezon etc. ;) Zreszta nawet z kasa na to bez mechanika to chyba by mnie cos trafiło wymieniac w biku prawie wszystko co tydzien.

: 21.02.2008 18:09:48
autor: Schodek
bez paniki laseczki,koła nie siadają co 2 h
nasze trasy to Enduro i takie komponenty trzeba pakowac....era Bendera mineła i kloce po 25kg to historia :)

: 21.02.2008 18:15:14
autor: babolfr
Schodek pisze:era Bendera mineła
miejmy nadzieje że kiedyś wróci... :?

: 21.02.2008 18:25:27
autor: Spaced
Schodek po prostu przypomniało mi sie te 100kompletów kół w teamie gravity ;)

: 21.02.2008 18:45:29
autor: Driver
Schodek pisze:era Bendera mineła i kloce po 25kg to historia
dla ciebie

: 21.02.2008 18:47:16
autor: Spaced
Driver nie wszyscy żyja przeszłoscią ;)

: 21.02.2008 21:59:52
autor: MacGyver
Driver widze ze mamy podobne podejscie do sprawy :)

era Bendera sie nieskonczyła, bo on dalej jezdzi z tym ze na kilka kilo lzejszym rowerku, on sam nie jest przeszłoscią i zapewne pokaze jeszcze na co go stac.

Co do Dawidka to te cyferki to to niejest jego wiek :)

: 21.02.2008 22:18:26
autor: dhcyc
era Bendera to kilka dobrych lat wstecz i może wam sie te lata właśnie dobrze kojaza, bo mnie zaaaajebciście jeśli chodzi o jazde, klimat i wogóle no a Bender to jej uosobienie :> wiec nawet jakby powstawały teraz podobne produkcje z nim, nie byłyby one nigdy takie jak choćby Nwd 3...chyba ze za nast 5 lat

: 21.02.2008 23:56:07
autor: Bikes_Shop
Zacznijmy od tego , że sponsora już mam i nie mam 13-14 lat , a w górachw tamtym roku byłem tylko 3 razy , ale w tym roku zaczne latać Austria , Czechy , Wszystkie zawody DH contest , Groobbery , Mistrzostwa Polski .

Ps. Mam juz kiere Eastona ec 70 , i nie jest to jedna z najlzejszych kierownicy , a po drugie to przeznaczenie jest do xc a nie do dh .

Zmieniłem juz na tyle wrzucilem Mavic ex 823 i opone michelin c 16 zwijana Teletubiśia , moze tu nie chodzi o wage lecz o nie łapanie snaków . Ale z wagi tez pewnie zszedłem o pare set gram;) ,

A co do damperka powietrznego to nie mam przekonania , wole tytanową sprezyne 350 x 3.0 , lecz ciezko takie znaleść , znajduje 350 x 2.5 ;((

: 22.02.2008 01:20:12
autor: Schodek
Panowie fajnie że żyjecie wspomnieniami o znanym zawodniku jakim był J. Bender. Szanuję go osobiście za wkład w rozwój dyscypliny ale kąsałem do tego że już dziś nie składa się tak monstrualnych maszyn bo technika poszła zdecydowanie do przodu i to co 10 lat temu uznawane było za najmocniejsze dziś dostępne jest w klasie Enduro !!!

Widziałem w zeszłym roku kolesia na jakimś Benderowym potworze w Wiercho,widziałem jak się męczył biedak z masą roweru i jak wpadał na ludzi jadąc na pałę po stoku bo nie był w stanie skręcać !! Jak ktoś chce spadać 15m dropy to rozumiem że potrzebuje mocarnego baja ale do normalnej jazdy DH/FR to styka rower na poziomie 18kg a nie 27kg. Teorie że muszę mieć opony 3.0 bo snejków nie lubię są fajne...znam takich ale szybko zmienili zdanie jak w praktyce powychodziły ograniczenia niesione takimi patentami.