Strona 3 z 5

: 20.03.2008 17:18:01
autor: ArthurGreen
Jakoś zbiorniczka nie widzę zewnętrznego - Nie kupuję :mrgreen:

: 20.03.2008 17:23:35
autor: Spaced
2 półka to amor race i potrzebuje innej charakterystyki.
Tutaj widocznie nie potrzeba go bo zastosowanie jest inne.

: 20.03.2008 17:27:55
autor: SeraaX
ArthurGreen zawsze można zrobić "tjuning optyczny"
rolka po papierze i trochę taśmy... :lol:

: 20.03.2008 17:31:34
autor: ArthurGreen
SeraaX - Ja bym sobie z 2 stron zrobił, pal licho hamulec :mrgreen: Pełen lans :!:

: 20.03.2008 17:42:24
autor: SeraaX
...jestem genialny :D
mam juniora...
jutro będę miał bosa :lol:
pójdzie na allegro hehe

coś mi się nie widzi, ze cena będzie 1000$. Euro tak, to juz realne.
Zresztą jest z europy to bym był skłonny wierzyć ,ze cenę podali w lokalnej walucie :)

: 20.03.2008 18:03:55
autor: ArthurGreen
Patrząc na to co się dzieje z dolarem, że nawet tak pro Amerykańskie państwo jak ZEA, preferuje euro, to BOS strzelił by sobie "samobója" gdyby to była cena w $

: 20.03.2008 21:19:50
autor: Spaced
ArthurGreen ale cena pewnie jest w euro tylko walnieci jankesi mogli juz na swoim przeliczyc. Nie chce mi sie teraz dokładnie tego szukać.

: 21.03.2008 00:32:21
autor: Driver
tego zbiorniczka byscie mlotkiem nie urwali a co dopiero podczas jazdy w dol po trasce

: 21.03.2008 09:12:12
autor: GÓRNIK
http://www.pinkbike.com/video/14161/ dzisiejszy VOD na pinkbike.com

BOS Suspension Video :)

: 21.03.2008 14:09:42
autor: dhcyc
dhcyc pisze:moze lepiej zobaczcie jak się to sprawdza w praktyce http://freecaster.tv/1000006_1004164


to sie nazywa jazda

...

: 21.03.2008 17:55:39
autor: GÓRNIK
dhcyc spójrz jeden post w górę :wink:

: 21.03.2008 21:53:11
autor: ArthurGreen
Proszę gdyby ktoś zapragnął mieć na dysku ten filmik BOS Engineering

: 23.03.2008 13:25:27
autor: kubabike
Jaka jest zasada działania Stoy'a??
Wydaje mi się że o wiele bardziej zaawansowany jest Double Barrel i jako taki bardziej do mnie przemawia.

napiszcie coś o tych cartridżach do 888.. niby wiem ze widelec jest bardziej racingowy i mniej rozbujany... ktoś ma angielską wersję tej stronki:
http://www.bos-engineering.com/MTB/cartridges.html ?

: 23.03.2008 14:19:36
autor: kar0l
kubabike fajna sprawa z tymi kartridżami. Ciekawe czy warto je kupić i czy charakterystyka pracy ulegnie znaczącej poprawie.

: 23.03.2008 18:34:40
autor: dhcyc
nono nowe bebechy za cene amortyzatora, takiej okazji nie wypuszcza się z ręki

: 23.03.2008 18:45:07
autor: kar0l
dhcyc zależy jak do tego sie podchodzi. Jeśli ktoś zakłada, że kupi te bebechy to może kupić jakiś starszy model np 888 i mieć 888 z bebechami bosa taniej niż np 888 wc. Pytanie tylko czy warto? Czy to rzeczywiście pracuje tak pięknie?

: 24.03.2008 09:30:31
autor: ArthurGreen
kar0l Podobno chodzi Bosko, ale jak sam napisałś - czy warto?? Wolał bym kupić 2 widelec, np 1-dno półkę, na łatwiejsze bardziej kręte trasy (gdybym się ścigał) cena:
"Doubt it the upgrade kit for the boxxers is 480 euros. (equates to $700-750 Au)"

"To ja już Państwu dziękuję" :lol:

Ciekaw jaka jest różnica między STOY a DH07, bo jakoś te drugi tak solidniej wygląda.. Muszę jeszcze wagę "obadać"

Trochę cena zabija "France will be 670 euros."

: 24.03.2008 16:19:05
autor: B.Z.
Nie no, chyba od początku było oczywiste, ze cena zwali znóg, wystarczy spojrzeć czym ogólnie BOS się zajmuje, tego się nie kupi w sklepie samochodowym tak jak np. Monroe, oni robią stricte wyczynowy sprzęt.

Zbiorniczek na zewnątrz widelca - moim zdaniem kicz, mozna było go upchnąć z powodzeniem do środka, jak się to robi w niektórych damperach. w Damperach jest jeszcze jakiś sens wywalania go na zewnątrz (chodzi o to, zeby jak najwęcej miejsca wygospodarować na skok), ale w dwupólkowym widelcu miejsca w goleni jest od cholery, wywalanie go na zewnątrz to czysty lans, mający na celu najprawdopodobniej podkreślenie, że nie jest to tłumik wyłącznie olejowy, ale olejowo-gazowy. To jest faktycznie spora innowacja, z tyłu to jest konieczność, ale z przu jedyne co się do tej pory pompowało to była sprężyna powietrzna. W XC i enduro sama grawitacja wystarcza, zeby tlok był stale zanurzojny w oleju, ale w przypadku DH i FR ryzyko, ze sie zrobi "rzeźnia" po ostrzejszej jeździe jest znacznie większe i taki zbiorniczek rozwiązuje wiele problemów, głównie natury trwałościowej.

Samo umieszczenie go w takim a nie inym miejscu rzeczywiście troszke go naraża na uszkodzenie, ale prawdopodobienstwo jest takie jak w przypadku hamulca - raczej niewielkie. On jest praktycznie w całosci schowany za golenią, trzeba mieć wyjątkowy niefart, żeby go uszkodzić, ale na pewno wiele sensowniej byłoby go umieścićw kardridżu lekko go przedłużając.

: 24.03.2008 16:52:20
autor: ArthurGreen
B.Z. - nie wiadomo, czy jest on jak w foxach olejowo-gazowy, czy nie tylko olejowy.. Wszystko wyjdzie w praniu..

Gdyby miało być dla lansu, to by i w 1-dno półce zamontowali.. Nie sądzę by firma tego formatu, posunęła się do takiego chwytu, by dla lansu montować zew. zbiorniczek.. Po drugie z ekonomicznego punktu widzenia, było by to nieopłacalne.. Wielkoseryjni producenci, nawet gdyby to coś dawało (zew.zbior) i tak by go nie zamontowali, ze względu na złożoność konstrukcji, przez co zwiększenie ceny produkcji.. Efekt - niższe zyski.. Takie manofaktury (bo do gigantów bos nie należy) jak Bos, po prostu mogą sobie na taki krok pozwolić..