Strona 3 z 4

: 04.07.2008 17:58:30
autor: Dragon-kr
to nie gadać tylko do roboty się brać panowie

: 04.07.2008 18:35:47
autor: Blotolf
Dragon-kr Niby tak ale jesli każdy się zabierze za przerabianie po swojemu to powstanie jeden wielki burdel a nie trasa. Chodziło mi o to , że jak juz ktos się bierze za kopanie to niech to robi z głową.

: 04.07.2008 19:17:33
autor: Dragon-kr
było to robione z głową.....tylko bierz jeszcze pod uwagę, że nie wszyscy daleko latają......widziałem nie małą ilość osób które raczej spokojniej skaczą.........druga sprawa...fakt faktem cięzko tam zrobić rozsądne lądowanie, które by wszystkich zadowoliło

: 04.07.2008 20:53:12
autor: Roman_KRK
no a speeddown do 2 wawozu po prostu swieeetny... wybicie super ale gdyby bylo 2 m wczesniej to jeszcze jakies wyzwanie, a nie taka ta lopata prosta sie robi, ze trzeba hamowac przed hopami zeby nie przeleciec ;/
Jesli juz kopiecie to stawiajcie sobi wyzej poprzeczke, robcie hopy zeby byly dla was wyzwaniem, a jak wytyczacie nowe sciezki jak np. po pierwszym wawozie to moze jakims zygzakiem, jakis zakret ( niekoniecznie musi byc banda) zeby sie nie jechalo na wprost bo to zaden fun

: 04.07.2008 21:38:17
autor: Avat
Łopata to ta traska zaraz obok ZOO, tak? Warto się tam wybierać? Ostatnim razem byłem rok temu i nie wiem czy coś się pozmieniało, a planuję się wybrać bo u mnie się zaczyna nudzić.

: 05.07.2008 11:15:49
autor: Dragon-kr
Roman_KRK ja tego nie robiłe :-) faktycznie przydałoby się jakieś utrudnienia porobic....muszę to przekminić...jakieś drzewa w poprzek na wyokości 1m coby było trudniej ;-DDD

: 06.07.2008 10:47:17
autor: =disbrainer=
Blotolf ladowanie od trzeciej chopy jest juz zrobione, tak ze da sie ladowac i nie pozera calego zawieszenia w rowerze (na oko jakies 6-7m). a co do robienia pod swoj poziom, to wezcie poprawke ze niektorzy nie wymiataja tak bardzo. prawdopodobnie gdybym sam tego dabla nie budowal, tez mialbym spine co do wjebania sie w prog ladowania.

Roman_KRK ja za przerabiabnie speedjumpa do drugiego wawozu sie nie zabieralem, bo nigdy mnie nie jarala jazda po tym plaskim odcinku. przerobil go moj kumpel ktory jezdzi na hardtailu i nie dziwie sie ze mial problem z doleceniem (no i co, teraz bedzie konflikt interesow sztywniak vs. full?:))

trzecia sprawa. na przyszlosc wezcie i zastanowcie sie zanim zaczniecie cos krytykowac. przebudowa trzeciej chopy ruszyla w niedziele, tak sie jakos kurwa sklada ze jak sie juz komus chce cos zbudowac, to moze np jak ja, pracuje caly tydzien i po prostu nie da sie od razu wszystkiego skonczyc. i tak sie uwinelismy z tym do wczoraj calkiem niezle. i nie chodzi tu o budowanie z glowa czy bez, bo koncepcja 3 chopy byla od poczatku jasna i bylo wiadomo gdzie bedzie sie ladowalo. inne powody sa takie o jakich napisal Dragon-kr.

: 06.07.2008 12:26:24
autor: Marcio
Jak z traska u Was?? Da sie spokojnie pojezdzic po tych deszczach??

: 06.07.2008 12:32:57
autor: Zaborowski1
No spokojnie , byłem wczoraj i było bez problemów... już za chwile będzie całkowicie sucho...

: 06.07.2008 21:15:01
autor: Zaku_Krk
Lądowanie jest już całkiem ok. :wink: Musi się jeszcze troszke ubić ale na to potrzeba czasu. Ale naprawde jest mega. Zresztą troche sie napracowalismy nad tym :wink: Miłej jazdy życze.

Jesli jutro nie bedzie padać to wpadne pojeździć :wink:

: 07.07.2008 00:46:47
autor: Zaku_Krk
Więc wybiera sie ktoś jutro ? ;]

: 11.08.2008 11:53:42
autor: =disbrainer=
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


siemka,

czy ktos moze mi objasnic czemu ma sluzyc ta konstrukcja ktora powstala w miesjscu starych dropikow (2 wysokosci, obok siebie) niedaleko przed drugim wawozem? bo jak dla mnie to profil ma jakos wyp********acy w powierze... ktos ma zamiar z tego na druga strone wawozu latac? jesli tak, to sorki za glupie pytanie.

: 11.08.2008 12:16:34
autor: łobuziara
no wlasnie. nowa konstrukcja dodatkowo jest mocno niestabilna..a raczej te patyczki, ktore tam lezą zyja wlasnym zyciem.. ratunku, komu przeszkadzalo tak jak bylo? byly 2 opcje, to bylo bardzo demokratyczne rozwiazanie.. teraz naprawde leci sie za dlugo, moze bob budowniczy naprawilby to co zepsol? ;)

albo chociaz przyczepcie na drugi raz kartke do drzewa
8)

: 11.08.2008 17:46:24
autor: =disbrainer=
poprostu nie kumam tego.. przeciez tam ladowanie jest strasznie plaskie. rozumiem, gdyby przy tym profilu wybicia bylo 3-4m dalej usypane jakies sensowne, ale nie jest. ja tamtedy chce jezdzic, jesli ktos tego do weekendu nie naprawi, to gwarantuje ze w takiej formie to nie przetrwa.

: 11.08.2008 19:12:34
autor: Michal_KRK
To i ja dołączę się do tego wątku. Co za głupiec powiększył wybicie hopy (tej na płaskim) po której wpada sie do drugiego wąwozu. Hopa była bardzo fajna, dobrze sie z niej wklejało, a teraz wybicie jest o wiele za duże i po prostu można po nim przejechać i sie doleci. Co to za przyjemność? To samo tyczy sie większości "nowych" wybić w górnym wąwozie... Po prostu dramat, pojedzie się trochę szybciej i sie je przelatuje na płaskie pomimo tłumienia. Jak ktoś ma zamiar coś przebudowywać na łopacie to może skonsultował by się z resztą tam jeżdżących... Bo jak tak dalej pójdzie to się tam nie będzie dało w ogóle jeździć...

: 12.08.2008 06:29:58
autor: =disbrainer=
Fils lopaty wydaje osobiscie :P tak wiec musimy sie jakos ustawic. ja bede na trasie w srode ok 17 jakos (wczesniej pracuje niestety). co do hop w gornym wawozie, to zamierzam postawic hope mniej wiecej rownolegla do pierwszej, z tym ze jakis metr wczesniej (zobaczymy ile we srode bedzie rak do pracy). z druga hopa nie wiem co mozna innego zrobic, a trzecia jest nadal do przerobki.

: 12.08.2008 08:59:31
autor: Gavron
Zgadzam się z Michal_KRK : ogólnie hopki w pierwszym wąwozie są za duże - trzecia to lądowanie ma o jakieś 1,5 m za blisko, a wybicie to jak "dert" przy dużej prędkości działa :]

: 12.08.2008 12:10:26
autor: =disbrainer=
tak chopaki, zgadzam sie z wami. 3 chope obnizy sie troche, wtedy przy tej predkosci bedzie bardziej w przod walila a nie w gore. jakies sugestie jeszcze?;)