Strona 3 z 3
: 12.04.2008 14:52:14
autor: ArthurGreen
frango - nie bardzo, za ciężki
Żartowałem.. Ładna fura. Niekompletnego masz chyba tego srs'a?? Można górne prowadzenie od LG1 lub coś podobnego założyć i nie będziesz potrzebował rockringa..
http://www.sicklines.com/gallery/showph ... photo=6357
Troszkę dużo, no nie ??
: 12.04.2008 16:01:59
autor: hi men
frango Przepiękny rower.
: 12.04.2008 16:06:12
autor: ArthurGreen
frango - DHX AIR wybór własny, czy dostałeś z ramą ??
: 12.04.2008 19:05:31
autor: Lord.Abortion
Steel2 A jak sie ma ten Continental w porownaniu do high rollera czy miniona?
: 12.04.2008 19:17:01
autor: Steel2
Lżej się toczy, na suchym trzyma świetnie. Na suchym, twardym podłożu lepsza przyczepność
: 13.04.2008 21:34:51
autor: frango
ArthurGreen, to jest własny patent

kupiłem kawałek poliweglanu za 3pln i przerobiłem SRS

Działa bardzo dobrze, może nie wygląda jak LG1, ale kosztuje sporo mniej

No niestety, Glorka to niezły klocek, ale za to działa super

Damper kupiłem oddzielnie. A że nie jestem żadnym super zawodowym zjazdowcem, to drobna utrata czułości zawieszenia nie przeszkadza mi za bardzo. No a taki damper jest lżejszy od spreżynowego (ze stalową sprężyną) o ponad 500g i bardzo łatwo i na wiele sposobów można go ustawiać... nawet na trasie/szlaku
hi men, dzięki
aaa... czekam jeszcze na korby FSA Gravity Light, więc rower schudnie jeszcze o ponad 200g

więc będzie można założyć chociaż jakieś normalne dętki

: 13.04.2008 21:53:50
autor: Spaced
frango utraty czułosci nie ma jak ramka zaprojektowana jest pod powietrze

Uwierz mi, ze u mnie w mojej wstretnej podróbce glory dhx air pracuje bardzo fajnie i od nowosci charakteryzowal sie swietna czułoscia. Wyslalem go jeszcze do mojo to teraz na stabilnosci zyskał i teraz juz pracuje naprawde miodnie.
A zamiast detek to bezdetki :P
: 15.04.2008 14:14:12
autor: frango
spaced, glorka raczej nie była projektowana pod powietrzny damper. Tuningowanie dampera, szczególnie przez firmę, która się w tym specjalizuje, jest na pewno fajna sprawą... ale nie myślałem o tym jeszcze... nie wiem czy potrzebuję

a czym jest owa "wstrętna podróbka"?

ale by się przesiąść na bezdętki musiałbym nowe koła zbudować albo użyć Stan's No Tube... co z kolei nie jest takie wygodne, gdy jesteś w górach gdzie rano pada i trzeba założyć Mudy/WetScreamy a po południu wystarczą już SwapThingi lub nawet opony na bardziej suchą nawierzchnię
: 15.04.2008 14:24:27
autor: ArthurGreen
frango troszkę Norbert przesadził z tą wstrętną podróbką, bo to ja mam wstrętną podróbkę Glorki (IH Sunday).. On ma wstrętną podróbkę, mojej podróbki .. (LP DH230)

: 15.04.2008 14:28:18
autor: Spaced
ArthurGreen ale ty nie masz dziury w ramie, a jak mam jak w glory :P Tylko moja dziura widocznie jest wieksza i rama wazy 2kg mniej :P
frango no nie była na bank. Z tego co wiem to oprócz Lapierre chyba tylko jeszcze 2stage były projektowane i jeszcze moze Devinci Wilson ale to juz spekulacja bo niby z nim fabrycznie przychodzi.
: 15.04.2008 14:33:09
autor: ArthurGreen
Spaced no nie mam dziury w ramie
Mam, tylko w innej rurce

: 15.04.2008 14:40:15
autor: Spaced
BTW. Z tego co ja pamietam to wiecej oskarzen szło, ze to Mastro jest kopią DW, a nie odwrotnie

: 15.04.2008 18:08:36
autor: piotrex
Spaced swoja droga ile Cie kosztowalo grzebanie mojo?
: 15.04.2008 18:18:12
autor: Spaced
: 16.04.2008 20:48:49
autor: frango
IronHorse? Lapierre... wypas sprzęty!

To zdecydowanie nie podróbki

A nowy Lapierre, ten teamowy, to już kompletny wypas

Z tymi oskarżeniami, to pewnie gra pod publiczkę

Tak, czy inaczej, wszystkie 3 ramy działają super... wg mnie, co najmniej na poziomie SC i Intense
: 16.04.2008 21:35:51
autor: Spaced
frango nabijam sie bo paru speców takie commenty rzucilo jak rama wychodzila :P I tak problem z patentem SC jest w stanach a nie Gianta czy DW.
Swoja droga mi tam v10 zupelnie nie lezy. M6 tez jakos srednio. V10 to kanapa, a do m6 mnie zniecheca wlasnie powiazanie z v10 :P