Strona 3 z 6

: 24.04.2008 08:07:29
autor: ArthurGreen
Steel2 - Ta wypowiedź o tym "klocku" przy wadze 4.6 z damperem, to chyba jakaś prowokacja z Twojej strony ??

: 24.04.2008 10:44:06
autor: topick
ArthurGreen pisze:a wypowiedź o tym "klocku" przy wadze 4.6 z damperem, to chyba jakaś prowokacja z Twojej strony ??
wylacz tarowanie :mrgreen:

: 24.04.2008 19:32:29
autor: Prezes
ramki kozak ;] jak dla mnie piekne ;]

a co do recznego spawania to jestem ciekaw które firmy oprócz meridy spawaja na maszynach ?? bo mi sie jakoś wydaje ze prawie wszyscy maja spawane recznie ramy

: 25.04.2008 00:02:02
autor: emhyr
co ty mowisz????

sc ? spec ? recznie spawaja???

: 25.04.2008 09:30:02
autor: Steel2
Pewnie, że kloc. Mam ramę z damperem 4,1 kg i uważam, że ciężka. I co z tego, że są cięższe ?

Dodatkowo tendencje idą w stronę obniżania wagi ramy, więc oferowanie czegoś cięższego od obecnie istniejących jest średnim posunięciem, ale życzę powodzenia.

Szakall > komentarz iście na poziomie. A pomyślałeś, że moja wypowiedź nie była bezpodstawna ? Interesują mnie lekkie rowery do Dh i rama z damperem 4,6 kg to już kloc. Popatrz na Intensy ( socom 3,65 kg czy nawet ciężki M3 ( 4,5 kg )) lub orange . Rozumiem że dla kogoś 4,6 kg to mało, dla mnie to jednak dużo ( bo można sporo mniej ). A takie prymitywne teksty dla dla kolegów pod blokiem zachowaj.

: 25.04.2008 10:03:53
autor: ArthurGreen
Socom plus DHX 4.0 (nie ti-spring) 4303 gr.. Weźmy pod uwagę, że Socom to jedna z lżejszych ram na rynku..

Maciek podał wagę 4.6 z damperem, Ty podałeś masy bez dampera.

Jeśli Maciek podaje wagę z Avalanche, to może być jeszcze lżej zakładając "coś" innego, bo Avalanch dość ciężkawy jest..

DHS - 1192gr z Ti-Spring

Woodie - ok 950gr z Ti spring

Wię wkładając np DHX 5 z Obtainium ti-spring (ok 780-800gr), można by uzyskać 4.2 kg z damperem.. (oczywiście to wszystko teoretycznie, bo konkretów nie znamy)

: 25.04.2008 13:35:46
autor: Szakall
Steel2skoro interesuja cie lekkie rowery do dh to niewiem poco wypowiadasz sie w tym temacie bo takie ramy jak armagedon czy apocalypse to raczej nie sa ramy przygotowywane glownie do zawodow dh tylko do ciezszych zastosowan wiec po przeczytaniu "taki ciężki kloc " prawie z krzesla spadlem ze smiechu bo ta ramka jest naprawde lekka biorac pod uwage to do czego zostala stworzona

: 25.04.2008 14:39:48
autor: ArthurGreen
Szakall - tym bardziej, że jest to rama (jak pokazałem wcześniej) bardzo atrakcyjna wagowo.. Yeti 303 waży 4,5 kg, Glorka 4,9 ... Ramy przeznaczone do DH.. Tutaj można powiedzieć, że kloc.. Ale przy 4,6 z damperem ??

: 25.04.2008 16:44:59
autor: SeraaX
Steel2 pisze:
Pewnie, że kloc. Mam ramę z damperem 4,1 kg
Steel2 Ty jesteś w takim razie "zboczeniec" :)
(za to siebie zaliczam do "perwersów", bo zawsze mnie pociągały duże i ciężkie ramy :lol: )
do tego Twój sprzęt poza tym ze fajny nie jest tak pancerny jak karpiele.
Intense podaje wagę Uzzi od 4,1kg (a Ty masz S-kę ?)
I czy w ogóle jest to waga rzeczywista, w sensie czy ważyłeś sam ramę ?

jak dla mnie 4,6kg z damperem to mało, znacznie lepsza to decyzja producenta niż odchudzać coś co jest już w bardzo przyzwoitej wadzę kosztem choćby minimalnego spadku wytrzymałości.

: 25.04.2008 16:50:13
autor: ArthurGreen
Krzysiek jak zwykle konkretnie i sensownie :)

4.6kg to bardzo dobra waga..

: 25.04.2008 20:40:13
autor: Steel2
Dokładnej wagi niestety nie znam. Rama z damperem ważona na wadze łazienkowej przed zmianą sprężyny pokazywała 4,1 kg ( co mnie zdziwiło, bo to L-ka. Dokładność wagi raczej wątpliwa ). Obecnie waży niecałe 18 kg ( oczywiście cały rower ). Jeszcze damper do wymiany na powietrzny ( jakoś nie mam czasu zająć się polowaniem ( cult-bikes ma chore ceny )), planowana wymiana piast ( a może i całych kół ) i mostek z kierownicą. Z tego co widzę to jeszcze jak się nowy saint pojawi to lżejszą korbę wstawię ( szkoda, że nie ma wersji z 3 zebatkami, ale może będzie ).

Zastanawia mnie też 888 ATA WC 2008 ( czy jakoś tak, ale najpierw pojeżdżę u kogoś :P ). Jak będzie działał lepiej niż "ukryty" WC to zmieniam.

A propo kół, może ktoś wie jakie obręcze Deemaxa pasują do normalnych piast ( ChK ). Bo jakieś pasują ( kilka razy na PB widziałem ), a harfa twierdzi, że to jakieś koszmarnie stare modele były. Na nowych się nie da?

: 25.04.2008 22:48:46
autor: ArthurGreen
Steel2 - na CRC są obręcze DeeMaxa 32h.. Musisz specjalne szprychy dokupić jeszcze..

: 26.04.2008 08:54:47
autor: Steel2
Wiem widziałem, pytanie czy są te szprychy co trzeba pasujące do normalnych piast ( szprychy deemaxów są proste ). Jeżeli tak, to które to są ?

: 26.04.2008 17:22:37
autor: ArthurGreen
Ja mam taki piasty na proste szprychy - Pulstar.. Ale w XC..

: 02.06.2008 00:38:42
autor: babolfr
no i doczekaliśmy się nowego disco volante http://karpiel.com/products/disco_volante/index.html :mrgreen: ciekawe jak stoi z wagą... jeśli dorówna pod tym względem innym marką to szykuje się mega maszynka.
Czekam na premiere apocalypse'y z nieoficjalnych źródeł moge powiedziec że ramka ta zmiażdzy większośc obecnych tu ludzi.... :mrgreen:

: 02.06.2008 00:52:28
autor: Spaced
babolfr wagą? :P

: 02.06.2008 00:56:19
autor: babolfr
chodziło mi bardziej o skok ale waga z pewnością też będzie zacna... :mrgreen:

: 02.06.2008 01:07:17
autor: Spaced
babolfr sugerujesz, ze bedzie czyms zupełnie innym czy Janek postanowił zrobic cos absolutnie bez sensu [tak wiem paru ludzi sie podjara ale poza moze 2 frajerami nikt by starego odnowionego apo nie kupił )?

: 02.06.2008 05:41:14
autor: lipski
babolfr - skokiem, to już nikogo nie zaskoczysz (no chyba, że mniejszym)..

Janek, jak i reszta producentów już ma gorszą sytuację, bo ciężko teraz czymś naprawdę zaskoczyć.. Karpiel ma już wyrobioną renomę..

Bardzo ładna, ładnie wykończona i w ogóle, ale Apo zupełnie mnie nie interesuje.

Btw: Jak dla mnie Disco Volante ładniejsze od Armagedona..