Strona 3 z 3
: 06.08.2008 10:14:00
autor: Spaced
Boże tylko czemu akurat taka ladna jest ta seria do enduro.
: 06.08.2008 10:25:18
autor: quilong
stary sx trial byl milion razy ladniejszy a podejrzewam ze jezdzi sie tak samo...bo to przeciesz ten sam system...a glowka taka wydaje mi sie madrym rozwiazaniem...stery na dole sa bardziej obciazone niz na gorze, to samo rura sterowa...a stosujesz normalny mostek i jest lzejsze niz calosc 1,5
: 06.08.2008 10:42:19
autor: czarny09
o kuuurde,,, zajooo to malowanie sx'a jest xDDDD
: 06.08.2008 10:51:16
autor: ArthurGreen
Taka pisanka.. Przed świętami się będzie dobrze sprzedawała

: 06.08.2008 10:58:11
autor: mosbergus
jak w tej glowce sie amor montuje ? dla mnie to zupelnie bez sensu i zane rozwiazanie tylko swirowanie...
: 06.08.2008 11:03:39
autor: ArthurGreen
mosbergus - tak samo jak od długiego czasu w Glory i od niedawna w Session 8
: 06.08.2008 14:36:07
autor: ACextreme
Wyglada ladnie. A co do glowki to coraz wiecej producentow stosuje ten patent. Mam tak w glorce, i nie narzekam, mniejsza awaryjnosc mimo kulkowego lozyska na dole. Jak dla mnie super sprawa tylko ciezko dostac cos takiego na zapas... A co do sensownosci rozwiazania to na pewno ma wiecej plusow niz minusow skoro je stosuja.
: 06.08.2008 14:37:20
autor: Spaced
Ale nie lepiej dac zwyczajnie 1.5 cala z obu stron?
: 08.08.2008 14:16:48
autor: konex
Długo nie trzeba myśleć żeby dostrzec plusy tego patentu z główką w stosunku do 100% 1,5".
- na pewno niższa masa w ogóle (na mostku, sterach, rurze sterowej)
- większa wytrzymałość dolnego łożyska, które zazwyczaj dostaje bardziej po d...
- przede wszystkim mniejsza podatność na uszkodzenie ramy, mianowicie wybicie dolnej części miski w ramie. (mi się tak zdarzyło, dolna miska wyrobiła ramę, a góra pozostała niewzruszona. Logiczne, jest to patrząc na kąt i ułożenie widelca)
: 08.08.2008 17:56:42
autor: re5pect
no i możliwość założenia amora w niższej cenie:) (używane onepointfive są nawet o 30% tańsze od 1.1/8)