Strona 3 z 4

: 09.07.2008 17:38:41
autor: Panicman
Szprychy sa mocowane do piasty, nyple sa przy piescie.

: 09.07.2008 17:46:10
autor: Spaced
Artur mi sie wlasnie podobaja bardziej niz te zolte. Te obrecze + piasty burgtec albo CK w zlocie i jest pieknie ;)

BTW. Na wachacu dalej pisze 920 wiec dh-200 to chyba jakas wymysl netowy ;)

: 09.07.2008 21:44:47
autor: BikerJG
yyyy ludzie? co jest? te obrecze sa cudne!! To ze nie stac na nie 95% forumowiczow nie znaczy ze trzeba je jechac. Macie pojecie jak wyglada fabryka mavica a np sun rimsa? Tu placi sie za jakosc, za to ze nie kazdy ma takie kola, za to ze uzytkownik czuje sie w jakis sposob wyrozniony...

Nikt z was nie odczuje w praktyce takich wachan masy (200g na kole) jednak kola JAKOSCIA wykonania zabijaja, wygladaja tez slicznie. Fajnie czytac posty "du dupy" itd ludzi ktorzy smigaja na single trackach i innym gownie a deemaxa na ocy nie widzieli (no czasmi jak ktos smignol im przed oczami)

Sam mam ex 729... zawsze mazyly mi sie deemaxy (dawnymi czasy..) i sobie je kupie jak ttyylko znajde za dobry price ;]
Pzdr

: 09.07.2008 21:53:10
autor: Spaced
BikerJG eee fabryka mavica moze i wyglada ladnie ale jest wiele firm produkujacych PIASTY na wyższym poziomie. Mialem Stare Dee maxy i piasta chodzila ladnie, a kolo bylo na prawde mocne (chociaz i tak obrecze wymienic musialem :P ale uczylem sie na nich wiec mam wymowke ;) ) ale polityka serwisowa mavica z ich piastami jest upierdliwa. Poszla mi oska w kole to trzeba bylo czekac jakies milony lat na cala zabawe (wyslanie piasty do francji ...).
Do tego teraz mam piaste syncrosa i ta piasta pracuje lepiej i nie wrocilbym na dee maxy. Pomijam fakt, ze w ich cenie mozna miec kolo na dowolnej piescie. 10 letnia gwara na CK czy Burgtec to piasty o klase lepsze od Dee maxowej. Do tego mozna miec duzo taniej hope, ktory jest lzejszy, a jak chce sie lzej to jest jeszcze tune ktory wazyl bodajze 278g na tyl.

Kupowanie dee maxa sam krytykuje bo nie chodzi o to czy cie stac na niego tylko, ze kupujac dee maxxa nie dosc, ze kupujesz gorszy produkt od konkurencji i doplacasz za kompletny zestaw (co jest bezsensowna polityka nigdzie nie stosowana) to kasa, ktora straciles na kolo moglaby byc przeznaczona na cos innego. Bo powiedz mi, ze juz zadnych upgrade poza kolami w rowerze nie chcesz? Wlasnie dlatego rodacy narzekaja, ze nie maja w rowerze fajnych rzeczy i inni sa bananowi i maja kase - bo wypierdalaja kase na drogie wylansowane gadzety, a potem nie starcza na naprawde potrzebne rzeczy.


BTW. Kola to miejsce gdzie najbardziej czuje sie mase i 200g za mniej pieniedzy to jest na prawde duzo.

: 09.07.2008 22:18:10
autor: BikerJG
z tym ze chce kupic to byl zart oczywiscie ;P a powiedz czym rozni sie PRACA piasty?? xD odczowasz jak sie tocza? to troche smieszne, fabryka mavica bije na glowe wszystkie inne, beda sprzedawac najwiecej bo najlepiej sie promuja- przez sponsoring itd. Sam jezdze na piastach roox-a orad dt... Jednak mavic cos w sobie ma, ale pewnie to ze smigaja na tym najlepszy w jakis sposob na mnie dziala ;) a no i do dupy to ze wszystko maja nietypowe, odbije kamien w szpryche i 40zl plecy..

: 09.07.2008 22:28:49
autor: Spaced
BikerJG praca piasty to - opory ( w jezdzie sie tego nie czuje ale to mily dodatek), szybkosc lapania piasty. Do tego moje syncrosy sa bezglosne. Mavic sprzedaje duzo ale z biciem na glowe mam wrazenie, ze przesadzasz. Reczna robota to reczna robota. Liczy sie projekt, a CK czy Burg maja lepsze.
A ceny serwisu sam jak widzisz, nienormalne. Ja po prostu lubie miec kase na sprzet i wyjazdy, a nie miec ladne kolka i nie miec kasy :P

: 10.07.2008 06:35:33
autor: Steel2
BikerJG pisze:Nikt z was nie odczuje w praktyce takich wachan masy (200g na kole) jednak kola JAKOSCIA wykonania zabijaja
200g różnicy bez problemu odczujesz. Hmm mówisz o jakości, ale jakoś jakiejś rewelacyjnej jakości tam nie widać (tani nuke proof na tył jest wykonany jak biżuteria, a mavic'a piasta niczym nie zachwyca ). Co do pracy natomiast to się zgodzę, że mavic'i ładnie pracują ( jeździłem na Deemaxach ( nawet myślałem o założeniu do intensa ), Crossmaxach ( dawno temu ) i Crossridach ( mam do dzisiaj ).

Nadal jednak nie wiem w czym deemaxy ( po za wyglądem ) są lepsze od dobrze złożonych kół.

: 10.07.2008 10:27:34
autor: Sztywniak
a czy te koła waszym zdaniem są warte swojej ceny?? http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=15732

: 10.07.2008 10:52:20
autor: Steel2
Jak dla mnie nie warto. Te same zastrzeżenia co deemaxy

: 10.07.2008 12:13:25
autor: BikerJG
Steel2 wygladem wlasnie!! za to placisz, kazdy o tym wie.. Ktos ma kase na deemaxy to nie bedzie skladal i kombinowal zeby zaoszczedzic kilkaset zlotych, ktos kto nie ma tyle kasy nie zrozumie tego (ja tez nie mam ;P) Chcial bym kiedys te kola, tak o, zeby miec ladny rower ;] I pewnie 99% chce, ale niestety ich na nie nie stac.

Tylko czekac az moje zdanie zaraz bedzie zjechane: " sa do dupy wykonane porownujac z.." Poza tym spaced to jak ty wyczowasz roznice w toczeniu piasty?? <lol> to jakas kpina? a moze roznice a aerodynamicznosci tez odczowasz xD bez obrazy ale to dla mnie troche smieszne

: 10.07.2008 12:23:32
autor: Spaced
BikerJG napisalem, ze w trakcie jazdy tego nie czuc ale jak prowadzisz rower to jest wyraźna roznica. Opory w piastach podczas prowadzenia czuc. To kwestia jakosci wykonania, o ktorej mowiles, a nie performance ale jest to argument. Czytaj uwaznie.

A co do wygladu to mozna miec ladne kola za mniej. Mozna zreszta pomalowac sobie obrecze w profesjonalnym zakladzie i kupic naklejki. Wyjdzie znacznie taniej. To dalej jest glupie rozwiazanie.

: 10.07.2008 17:48:38
autor: ArthurGreen
Sztywniak - FR2350 (końcowa liczba to masa zestawu) to nic innego jak DT 6.1 z piastami onyx.. Tylko ładnie pomalowane i sprzedawane jako wheel set..

EX1750 są na DT 5.1

Do tematu: Znalazłem fotę na której srebrny DeeMax wygląda świetnie:


Obrazek

: 10.07.2008 22:31:28
autor: KaczorAC1
No nie powiem... Na tej fotce widać potęgę... Moje żółte i tak są spoko :)

: 11.07.2008 07:45:23
autor: ArthurGreen
Widać szerokość tej obręczy.. Potęga!!

: 11.07.2008 11:01:59
autor: Spaced
To nie jest zwykle 823? Przeciez starsze Dee Maxy byly szersze. Wrazenie szerokosci poteguja troche rowki na opone UST chyba.

: 11.07.2008 11:24:56
autor: Steel2
cos nie tak jest z tym zdjęciem. Piasty powinny być taj samej szerokości a nie są.

: 11.07.2008 11:59:14
autor: szczerb_
Czyżby to prawe było 24" i powiększone zdjęcie?

: 11.07.2008 12:10:48
autor: Steel2
Raczej rozciągnięte w poziomie

: 11.07.2008 12:20:13
autor: Spaced
Po prostu jedno to Crossmax. Dlatego tez kolor jest inny.