Strona 3 z 3
: 22.09.2008 18:57:52
autor: zimer
kolejny dw-link

: 22.09.2008 19:43:24
autor: KaKTuSSS
no w starszych dhr-ach tez błotem było nieciekawie, w zumbiaczu jest nawet jeszcze gorzej ... nie pozostaje nic innego jak kondoms na tłumik albo sprytny błotniczek

: 23.09.2008 18:37:47
autor: Vergil
Czarny wyglada cudownie, zielony juz "nieco" gorzej.... No ale wszystko sie zobaczy w praniu, może jest po prostu "niefotogeniczny" ^^,
: 24.09.2008 18:16:35
autor: bolek888
wie jzu ktos jaka bedzie cena tej ramy turner dhr?jak ktos bedzie wiedzial to pisac
: 25.09.2008 02:23:23
autor: ArthurGreen
Ciaśniutko jednak:

: 25.09.2008 02:50:04
autor: Spaced
Musza to poprawic jak chca zeby rower po błocie jezdził.
: 26.09.2008 13:37:08
autor: Wooyek
: 26.09.2008 13:56:11
autor: tomac3
Czy to sawieszenie jest oparte w 100%'ach na łożyskach ślizgowych ?
: 26.09.2008 14:05:03
autor: Wooyek
: 26.09.2008 15:17:34
autor: thomson
tomac3
na to wygląda. na fotkach widać porty do smarowania.
sicklines.com -
They are experimenting with pivots (needle / bushing)
: 26.09.2008 18:59:40
autor: tomac3
No tak. Ciekawe i chyba trafione rozwiązanie, biorąc pod uwage to że teraz już robią bardzo dobre i trwałe łożyska ślizgowe. Pewnie też są o wiele lżejsze niż toczne.
: 27.09.2008 08:58:12
autor: KaKTuSSS
jeżeli zastosowali tą sama technologię połączeń co w starszych modelach to to nie są ślizgi. wcześniej były stosowane łożyska wałeczkowe a w odpowiednich miejscach również były umieszczone porty do smarowania.