Czy warto wydac 4000zł na Zumbi f-44 Ti ???

BikerJG
Posty: 1875
Rejestracja: 30.08.2005 00:01:45
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BikerJG »

Steel2 hehehe dobra wypowiedz ;) Adekwatna cena aby zumbi zrobilo sie "ciekawsze" to 2,5-3k :) wiecej malo kto za to zaplaci, a jak juz ktos to kupil to ze wzgledu an to iz zumbi bylo na starcie super wypromowane.


Poprawic wykonanie (zrezygnowac z mielca) nie oszczedzac na spawaczach to i zadowolenie bedzie wieksze. A te bajeczki o m6 to o 19-tej na 1-ce ;P
Noldorek
Posty: 653
Rejestracja: 01.12.2007 11:42:50
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: Noldorek »

No nieprzyjemnie :) ale kolega pyta czy za 4000zł warto...i dostaje to czego chce.... czyli dobra opinie o ramie :) (dobra w tym sensie ze wyczerpująca)
Ale musimy pamiętać ze są także ludzie zadowoleni z tych ram...wiekszość mówi o dobrym zawieszeniu...temu nikt nie zaprzecza :)
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6438250
Wszystko na sprzedaż
wymiot8
Posty: 161
Rejestracja: 29.04.2006 10:11:25
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: wymiot8 »

ja tam nie nazekam, jak sobie radze widac na fotach w podpisie ;D ogolnie to rama po calym sezonie katuszy polegla i pekla ale wymiana jest na koszt gwarancji wiec nie moge sie doczepic i potwierdzic ze 1000zl za nowy trojkat, wrecz temu zaprzeczam i pokazuje ze aktualnie nie ma problemu z gwarancja bo w przyszlym tygodniu ramka powinna do mnie wrocic.
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

Tu nie chodzi o to czy przyjemnie czy nie, ale zaczyna się wciskanie kitu takiego samego jak to, że NS robi badania laboratoryjne swoich produktów i je samodzielnie projektuje.
To też świadczy o firmie.
W końcu zostawiamy "trochę" kasy w pewien sposób wiążąc się z firmą ( choć by przez gwarancje ).
Jeżeli sprawa z gwarancjami ma się tak jak koledzy przedstawiają to też świadczy to o firmie ( przyznam, że dla mnie niepojęte jest kasowanie klienta za jakąkolwiek część, która popękała inaczej niż przy zderzeniu z czymś ( samochód, drzewo itp ). Wszelkie mikropęknięcia wiadomo, że z wypadku nie pochodzą. oczywiście dotyczy to czasu kiedy rama jest na gwarancji ).
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Roman_Maxx
Posty: 1499
Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
Lokalizacja: Somerwill
Kontakt:

Post autor: Roman_Maxx »

Artur nie rób się kolego taki komunista, że jak nie po myśli centralnego komitetu, to przysłać wojsko pozamykać - bo taki ma to wydźwięk.

Fakty są takie, że bardzo dobra rama z ponad przeciętnym zawieszeniem, niestety jest słabo wykonywana - nie ma pewności, czy to projekt w którym są naprężenia tak bije w jakość, czy słabi spawacze?
____________________________________
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Panie Romanie, jak bym chciał to bym zamknął.. Po prostu zaczyna się "jechanie" a nie o tym temat...
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
kar0l
Posty: 222
Rejestracja: 11.11.2006 21:18:01
Kontakt:

Post autor: kar0l »

ArthurGreen ma trochę racji bo temat staje się coraz mniej uprzejmy i po prostu przewiduje do czego to doprowadzi... :D
Na wstępie powiem, że nigdy Zumbi nie miałem, nie miał tej ramy też żaden z moich kolegów. Jakiś miesiąc temu spotkałem na Żarze Osego, który przesiadł się z Zumbi na Socoma i mówił, że jak chodzi o Intensa to jeszcze się na jego temat wypowiedzieć nie może, bo się cały czas przyzwyczaja, ale Zumbi wspominał raczej ciepło.
loko m6 jest na rynku raczej krótko i dziwne jest dla mnie, że już znajdują się ludzie, którzy przesiedli się z niej na Zumbi. Żeby poznać dobrze rower trzeba jednak trochę na nim pojeździć :D
Co do frezowanych bajerów, to może one na jazdę nie wpływają, ale fajnie jak rower jest dopieszczony i cieszy też oko :mrgreen:
pawelDh
Posty: 25
Rejestracja: 18.02.2008 19:28:52
Kontakt:

Post autor: pawelDh »

no ale to dziwne ramka troche kosztuje to nie jest prodigy full za 1800 zł. No ale spoko jak was nie zrażają takie Gratisy to niema problemu. Pracując w serwisie miales styczność co rusz z nowymi ramami za 3-4 k ? wątpie szczerze w to i ta se błedy albo spowodowane przez uzytkownika albo przez firme. pozdro
Soulflame
Posty: 3
Rejestracja: 26.10.2008 17:03:07
Kontakt:

Post autor: Soulflame »

Panowie specjalnie dla tego tematu założyłem sobie konto bo mnie rozniesie tak niektórzy pie...ą. Sam posiadam f-44 od kilku miesięcy i powiem że jeździ mi się bardzo dobrze praca zawieszenia jak i geo jest najleprze na jakich dotychczas jeździłem a mam porównanie bo przewinęło się już u mnie trochę ram i systemów zawieszeń( np: FSR, Maestro - według mnie i ludzi którym udostępniłem rower do próbnych jazd FPS - Zumbiego oferuje lepszą pracę ). Rower cały waży mi 17,5 kg i mam zamiar jeszcze do końca roku zbić wagę do 17kg więc przestańcie narzekać że to ciężka maszyna (a mam M-ke ). Wykonanie według mnie jest również dobre ( nie miałem żadnych problemów z wymienionych powyżej) a spawy nie wyglądają idealnie estetycznie bo są kładzione przez ludzi a nie przez maszynę. V-10 kosztuje teraz 6999zł a M-6 jakąś pewnie chorą kwotę a f-44 to 4000 zł nie tylko za świetną ramę ale też za przejaw indywidualizmu i oryginalności -custom
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Soulflame mówisz o cenie v10 z damperem i f44 bez dampera ;) Troche ceny sie zblizaja chociaz i tak uwazam, ze F44 jest bardzo fajnie zaprojektowana rama, a Paweł zna sie na rzeczy (chociaz ja bym ten support jeszcze bardziej obnizył ale rozumiem, ze wtedy jeczeli by ludzie, ktorzy z jakis dziwnych powodów kupuja korby 175mm i pedałuja w dziwnych miejscach ;) ) i ogolnie projekt jest fajny. Co do ramek samych to znajomi maja niesamowicie rózne opinie. Znam ludzi bez problemu z F44, a znam takich co mieli z nia sporo co nie zmienia faktu, ze narzekanie było na wykonanie, a sama jazde wszyscy chwala.
Paweł nie myslales nad jakąs lepsza kontrolą jakosci? Nie wiem od czego to zalezy. Lepsza umowa z mielcem? Bo jednak narzekania ludzi troche opinie psuja, a glupi ludzie z takiego powodu ci na niezwiazane z jakoscia i usterkami wjada bo plotki wszystko mocno przeinaczą.
karolinadh
Posty: 90
Rejestracja: 21.02.2008 20:01:38
Kontakt:

Post autor: karolinadh »

wiem ile Paweł poświeca się firmie zumbi i ile pracy w to wkłada, znam też meile które przychodzą z różnych czesci świata od klientów z wyrazmi zachwytu nad ramami...
niestety Polacy potrafią tylko narzekac, mieszać z błotem. wszyscy się lepiej znają a najwięcej mają do powiedzenia zwykle ci, którzy nigdy nie mieli do czynienia z ta ramą. to przykre, ale tacy są ludzie w tym kraju. zawisc i zazdrość?
Pawel wtrącił sie do dyskusji bo chciał wyjaśnić kilka rzeczy, które napisały pewne osoby. niestety nie ma to sensu bo wszyscy wiedzą "lepiej"...
http://karola.pinkbike.com/
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

karolinadh bo to polskie wiec jak prodigy powinno kosztowac ;)

BTW. Nie przesadzaj bo jednak wiekszosc ludzi z ram jest zadowolona ;)
karolinadh
Posty: 90
Rejestracja: 21.02.2008 20:01:38
Kontakt:

Post autor: karolinadh »

co do kontroli jakosci, firma się rozwija a wraz z rowzowjem polepsza się kontrola jakości. wkrótce pojawi się oficjalne info o ramach na 2009 i nie tylko.
tak, ci co jeżdżą są zadowoleni, ale najwiecej do powiedzenia niestety mają ci, którzy nie jeździli na tych ramach.
karolinadh
Posty: 90
Rejestracja: 21.02.2008 20:01:38
Kontakt:

Post autor: karolinadh »

Spaced prodigy to chyba chińskie albo tajwańskie ;)
http://karola.pinkbike.com/
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

No to czekamy. Ja mam wielką prośbę, jak już by ramy były zrobione i zdjęcia byście wrzucali na stronę to wrzućcie naprawdę duże zdjęcia ( np spakowane do ściągnięcia ).
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
SegatiV
Posty: 3016
Rejestracja: 08.09.2005 14:43:17
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: SegatiV »

karolinadh sory ale to jakaś brednia z kontrolą, ramę widziałem co prawda tylko z boku, nie jeździłem na niej itd, więc biernie się rozwojowi sytuacji przyglądałem ale to mnie dobiło. Jeśli dobrze Wyczytałem, to Zumbi korzysta z usług mielca... Mam podobną sytuacje, co prawda z firmą która docina mi elementy mebli, jednak jak jednorazowo dostaje ok 200 czy 300 elementów staram się obejrzeć każdy przed odebraniem, gdyż chce żeby klient był zadowolony pod każdym względem z produktu... A przecież od mebli nie zależy czyjeś życie... Więc kontrola jakości chociaż by spawów (była mowa o wykończeniu), czy są proste, ładne i na swoim miejscu i podstawowe jakościowe, powinny być od razu wprowadzane, niezależnie czy to mała firma czy gigant...
KaKTuSSS
moderator
Posty: 3709
Rejestracja: 21.04.2005 03:40:21
Lokalizacja: Poznań TEY!!!
Kontakt:

Post autor: KaKTuSSS »

hmmm ja tam do spawów się nie doczepiam, owszem nie są równe, ale to są spawy kładzione ludzką ręką. przypatrzcie się karpielom, też nie są idealnie równo pospawane. idąc dalej z tego co mi wiadomo to nie spawy stanowią powód usterek i narzekań :)
Serwis amortyzatorów przednich BOS/anodowanie/nietypowe uszczelnienia!
Cesiu
Posty: 1393
Rejestracja: 19.04.2004 17:51:19
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Cesiu »

Wtrącę swoje trzy grosze do dyskusji.

Mam Zumbi F44 od kwietnia. Rama jak do mnie przyszła, hmmm , troszkę mnie zaskoczyła jakością wykonania (średnią, nie jest źle, ale mogłoby być dużo lepiej). Złożyłem rowerek i pierwsze testy pokazały, że pieniądze które przelałme na konto Zumbi prawdopodobnie były dobrze wydane. Prawdziwy test rama przeszła dopiero na żarze. Jak wyjechałem na trasę to byłem w szoku jak pracuje zawieszenie i jaka jest kontrola nad rowerem, po prostu bajka. We wrześniu rama przeszła pozytywnie kolejny poważny sprawdzian na ośmio minutowej trasie w Rumunii, gdzie również sprawowała się fantastycznie i z pewnością daje duże możliwości rozwoju bikerowi (chodzi mi tu o poprawę techniki i ze względu na pracę i geo szybsze pokonywanie trasy).

Co do wytrzymałości, nie walę wielkich dropów, zazwyczaj największe hopy omijam (mam nadzieje że to kwestia czasu bo ramka która na mniejszych hopach daje wrażenia jakby się skakało z krawęznika pozwoli mi odblokować psychikę ) i nie mam z tym problemów, ale podkreślam to, że nie zajeżdżam na maksa tej ramy.

Podsumowując - jestem jak do tej pory bardzo zadowolony.

Pozdrawiam
Grzesiek
Schodek
Posty: 3217
Rejestracja: 28.09.2005 08:16:56
Lokalizacja: Katmandu
Kontakt:

Post autor: Schodek »

Witam i dodam cos od siebie.
Ramkę F44 posiadam od zeszłego sezonu , pośmigałem na niej wystarczająco sporo aby miała szanse się wykazać minusami i plusami. F44Ti - prototyp 1.5"

- zawieszenie i jego praca bardzo dobre

- wykonanie - bardzo mocno niedopracowane i to powinien zmieniać zakład ZUMBI ;)


W tej cenie nie kupisz lepszej ( nowej - z gwarancją ) ramy DH o takiej pracy zawieszenia i takiej możliwości zestrojenia jej pod siebie !!! 2 lata uwzględniające zawody !!!!!

gadacie o innych ramach...widziałem w Wiśle na MP V10 nówkę z pęknięta główką a kolo co śmigał na niej był takim naleśnikiem że skoro jemu pada rama po 2 miesiącach to znaczy że kolo bardziej zaawansowany rozwala ją w 2 tyg. Widziałem też popękane pod główką zumbiacze i znam takie co witały sie z naprawami na gwarancji ale i tak sądzę że nówka warta jest tej kasy.

Pozdro i bez ciśnień. Wszystko się da rozwalić.

M6 za 12.000!!!
Gloria,santa i inne kosztują zdecydowanie więcej a wcale nie pracują aż tak aby nie uwzględniać ZUMBI .
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości