Strona 3 z 7
: 26.10.2008 21:49:13
autor: BikerJG
Steel2 hehehe dobra wypowiedz

Adekwatna cena aby zumbi zrobilo sie "ciekawsze" to 2,5-3k

wiecej malo kto za to zaplaci, a jak juz ktos to kupil to ze wzgledu an to iz zumbi bylo na starcie super wypromowane.
Poprawic wykonanie (zrezygnowac z mielca) nie oszczedzac na spawaczach to i zadowolenie bedzie wieksze. A te bajeczki o m6 to o 19-tej na 1-ce ;P
: 26.10.2008 21:55:44
autor: Noldorek
No nieprzyjemnie

ale kolega pyta czy za 4000zł warto...i dostaje to czego chce.... czyli dobra opinie o ramie

(dobra w tym sensie ze wyczerpująca)
Ale musimy pamiętać ze są także ludzie zadowoleni z tych ram...wiekszość mówi o dobrym zawieszeniu...temu nikt nie zaprzecza

: 26.10.2008 22:02:43
autor: wymiot8
ja tam nie nazekam, jak sobie radze widac na fotach w podpisie ;D ogolnie to rama po calym sezonie katuszy polegla i pekla ale wymiana jest na koszt gwarancji wiec nie moge sie doczepic i potwierdzic ze 1000zl za nowy trojkat, wrecz temu zaprzeczam i pokazuje ze aktualnie nie ma problemu z gwarancja bo w przyszlym tygodniu ramka powinna do mnie wrocic.
: 26.10.2008 22:04:58
autor: Steel2
Tu nie chodzi o to czy przyjemnie czy nie, ale zaczyna się wciskanie kitu takiego samego jak to, że NS robi badania laboratoryjne swoich produktów i je samodzielnie projektuje.
To też świadczy o firmie.
W końcu zostawiamy "trochę" kasy w pewien sposób wiążąc się z firmą ( choć by przez gwarancje ).
Jeżeli sprawa z gwarancjami ma się tak jak koledzy przedstawiają to też świadczy to o firmie ( przyznam, że dla mnie niepojęte jest kasowanie klienta za jakąkolwiek część, która popękała inaczej niż przy zderzeniu z czymś ( samochód, drzewo itp ). Wszelkie mikropęknięcia wiadomo, że z wypadku nie pochodzą. oczywiście dotyczy to czasu kiedy rama jest na gwarancji ).
: 26.10.2008 22:05:01
autor: Roman_Maxx
Artur nie rób się kolego taki komunista, że jak nie po myśli centralnego komitetu, to przysłać wojsko pozamykać - bo taki ma to wydźwięk.
Fakty są takie, że bardzo dobra rama z ponad przeciętnym zawieszeniem, niestety jest słabo wykonywana - nie ma pewności, czy to projekt w którym są naprężenia tak bije w jakość, czy słabi spawacze?
: 26.10.2008 22:17:48
autor: ArthurGreen
Panie Romanie, jak bym chciał to bym zamknął.. Po prostu zaczyna się "jechanie" a nie o tym temat...
: 26.10.2008 22:39:00
autor: kar0l
ArthurGreen ma trochę racji bo temat staje się coraz mniej uprzejmy i po prostu przewiduje do czego to doprowadzi...
Na wstępie powiem, że nigdy Zumbi nie miałem, nie miał tej ramy też żaden z moich kolegów. Jakiś miesiąc temu spotkałem na Żarze Osego, który przesiadł się z Zumbi na Socoma i mówił, że jak chodzi o Intensa to jeszcze się na jego temat wypowiedzieć nie może, bo się cały czas przyzwyczaja, ale Zumbi wspominał raczej ciepło.
loko m6 jest na rynku raczej krótko i dziwne jest dla mnie, że już znajdują się ludzie, którzy przesiedli się z niej na Zumbi. Żeby poznać dobrze rower trzeba jednak trochę na nim pojeździć
Co do frezowanych bajerów, to może one na jazdę nie wpływają, ale fajnie jak rower jest dopieszczony i cieszy też oko

: 26.10.2008 23:41:23
autor: pawelDh
no ale to dziwne ramka troche kosztuje to nie jest prodigy full za 1800 zł. No ale spoko jak was nie zrażają takie Gratisy to niema problemu. Pracując w serwisie miales styczność co rusz z nowymi ramami za 3-4 k ? wątpie szczerze w to i ta se błedy albo spowodowane przez uzytkownika albo przez firme. pozdro
: 26.10.2008 23:52:08
autor: Soulflame
Panowie specjalnie dla tego tematu założyłem sobie konto bo mnie rozniesie tak niektórzy pie...ą. Sam posiadam f-44 od kilku miesięcy i powiem że jeździ mi się bardzo dobrze praca zawieszenia jak i geo jest najleprze na jakich dotychczas jeździłem a mam porównanie bo przewinęło się już u mnie trochę ram i systemów zawieszeń( np: FSR, Maestro - według mnie i ludzi którym udostępniłem rower do próbnych jazd FPS - Zumbiego oferuje lepszą pracę ). Rower cały waży mi 17,5 kg i mam zamiar jeszcze do końca roku zbić wagę do 17kg więc przestańcie narzekać że to ciężka maszyna (a mam M-ke ). Wykonanie według mnie jest również dobre ( nie miałem żadnych problemów z wymienionych powyżej) a spawy nie wyglądają idealnie estetycznie bo są kładzione przez ludzi a nie przez maszynę. V-10 kosztuje teraz 6999zł a M-6 jakąś pewnie chorą kwotę a f-44 to 4000 zł nie tylko za świetną ramę ale też za przejaw indywidualizmu i oryginalności -custom
: 27.10.2008 00:08:38
autor: Spaced
Soulflame mówisz o cenie v10 z damperem i f44 bez dampera

Troche ceny sie zblizaja chociaz i tak uwazam, ze F44 jest bardzo fajnie zaprojektowana rama, a Paweł zna sie na rzeczy (chociaz ja bym ten support jeszcze bardziej obnizył ale rozumiem, ze wtedy jeczeli by ludzie, ktorzy z jakis dziwnych powodów kupuja korby 175mm i pedałuja w dziwnych miejscach

) i ogolnie projekt jest fajny. Co do ramek samych to znajomi maja niesamowicie rózne opinie. Znam ludzi bez problemu z F44, a znam takich co mieli z nia sporo co nie zmienia faktu, ze narzekanie było na wykonanie, a sama jazde wszyscy chwala.
Paweł nie myslales nad jakąs lepsza kontrolą jakosci? Nie wiem od czego to zalezy. Lepsza umowa z mielcem? Bo jednak narzekania ludzi troche opinie psuja, a glupi ludzie z takiego powodu ci na niezwiazane z jakoscia i usterkami wjada bo plotki wszystko mocno przeinaczą.
: 27.10.2008 00:20:31
autor: karolinadh
wiem ile Paweł poświeca się firmie zumbi i ile pracy w to wkłada, znam też meile które przychodzą z różnych czesci świata od klientów z wyrazmi zachwytu nad ramami...
niestety Polacy potrafią tylko narzekac, mieszać z błotem. wszyscy się lepiej znają a najwięcej mają do powiedzenia zwykle ci, którzy nigdy nie mieli do czynienia z ta ramą. to przykre, ale tacy są ludzie w tym kraju. zawisc i zazdrość?
Pawel wtrącił sie do dyskusji bo chciał wyjaśnić kilka rzeczy, które napisały pewne osoby. niestety nie ma to sensu bo wszyscy wiedzą "lepiej"...
: 27.10.2008 00:21:30
autor: Spaced
karolinadh bo to polskie wiec jak prodigy powinno kosztowac
BTW. Nie przesadzaj bo jednak wiekszosc ludzi z ram jest zadowolona

: 27.10.2008 00:24:44
autor: karolinadh
co do kontroli jakosci, firma się rozwija a wraz z rowzowjem polepsza się kontrola jakości. wkrótce pojawi się oficjalne info o ramach na 2009 i nie tylko.
tak, ci co jeżdżą są zadowoleni, ale najwiecej do powiedzenia niestety mają ci, którzy nie jeździli na tych ramach.
: 27.10.2008 00:25:57
autor: karolinadh
Spaced prodigy to chyba chińskie albo tajwańskie

: 27.10.2008 00:29:22
autor: Steel2
No to czekamy. Ja mam wielką prośbę, jak już by ramy były zrobione i zdjęcia byście wrzucali na stronę to wrzućcie naprawdę duże zdjęcia ( np spakowane do ściągnięcia ).
: 27.10.2008 07:14:53
autor: SegatiV
karolinadh sory ale to jakaś brednia z kontrolą, ramę widziałem co prawda tylko z boku, nie jeździłem na niej itd, więc biernie się rozwojowi sytuacji przyglądałem ale to mnie dobiło. Jeśli dobrze Wyczytałem, to Zumbi korzysta z usług mielca... Mam podobną sytuacje, co prawda z firmą która docina mi elementy mebli, jednak jak jednorazowo dostaje ok 200 czy 300 elementów staram się obejrzeć każdy przed odebraniem, gdyż chce żeby klient był zadowolony pod każdym względem z produktu... A przecież od mebli nie zależy czyjeś życie... Więc kontrola jakości chociaż by spawów (była mowa o wykończeniu), czy są proste, ładne i na swoim miejscu i podstawowe jakościowe, powinny być od razu wprowadzane, niezależnie czy to mała firma czy gigant...
: 27.10.2008 10:24:57
autor: KaKTuSSS
hmmm ja tam do spawów się nie doczepiam, owszem nie są równe, ale to są spawy kładzione ludzką ręką. przypatrzcie się karpielom, też nie są idealnie równo pospawane. idąc dalej z tego co mi wiadomo to nie spawy stanowią powód usterek i narzekań

: 27.10.2008 10:28:42
autor: Cesiu
Wtrącę swoje trzy grosze do dyskusji.
Mam Zumbi F44 od kwietnia. Rama jak do mnie przyszła, hmmm , troszkę mnie zaskoczyła jakością wykonania (średnią, nie jest źle, ale mogłoby być dużo lepiej). Złożyłem rowerek i pierwsze testy pokazały, że pieniądze które przelałme na konto Zumbi prawdopodobnie były dobrze wydane. Prawdziwy test rama przeszła dopiero na żarze. Jak wyjechałem na trasę to byłem w szoku jak pracuje zawieszenie i jaka jest kontrola nad rowerem, po prostu bajka. We wrześniu rama przeszła pozytywnie kolejny poważny sprawdzian na ośmio minutowej trasie w Rumunii, gdzie również sprawowała się fantastycznie i z pewnością daje duże możliwości rozwoju bikerowi (chodzi mi tu o poprawę techniki i ze względu na pracę i geo szybsze pokonywanie trasy).
Co do wytrzymałości, nie walę wielkich dropów, zazwyczaj największe hopy omijam (mam nadzieje że to kwestia czasu bo ramka która na mniejszych hopach daje wrażenia jakby się skakało z krawęznika pozwoli mi odblokować psychikę ) i nie mam z tym problemów, ale podkreślam to, że nie zajeżdżam na maksa tej ramy.
Podsumowując - jestem jak do tej pory bardzo zadowolony.
Pozdrawiam
Grzesiek
: 27.10.2008 12:18:26
autor: Schodek
Witam i dodam cos od siebie.
Ramkę F44 posiadam od zeszłego sezonu , pośmigałem na niej wystarczająco sporo aby miała szanse się wykazać minusami i plusami. F44Ti - prototyp 1.5"
- zawieszenie i jego praca bardzo dobre
- wykonanie - bardzo mocno niedopracowane i to powinien zmieniać zakład ZUMBI
W tej cenie nie kupisz lepszej ( nowej - z gwarancją ) ramy DH o takiej pracy zawieszenia i takiej możliwości zestrojenia jej pod siebie !!! 2 lata uwzględniające zawody !!!!!
gadacie o innych ramach...widziałem w Wiśle na MP V10 nówkę z pęknięta główką a kolo co śmigał na niej był takim naleśnikiem że skoro jemu pada rama po 2 miesiącach to znaczy że kolo bardziej zaawansowany rozwala ją w 2 tyg. Widziałem też popękane pod główką zumbiacze i znam takie co witały sie z naprawami na gwarancji ale i tak sądzę że nówka warta jest tej kasy.
Pozdro i bez ciśnień. Wszystko się da rozwalić.
M6 za 12.000!!!
Gloria,santa i inne kosztują zdecydowanie więcej a wcale nie pracują aż tak aby nie uwzględniać ZUMBI .