: 21.11.2008 14:09:36
Acidusss:
Zaproponuj zatem model fizyczny.
1. Nie muszę, znam wzór na ciało zjeżdzające z równi pochyłem z tarciem X. Nie wiem tylko co to ma wspólnego z oporami aero.
2. Opór toczenia _opon_ przy kilku kW* mocy ciągnących Cię na dół to pryszcz. Opory toczenia wynikłe z korzeni, przeszkód poprzecznych, uskoków bardziej by mnie martwiły tbh. Co to ma do oporów aero przy 36/h?
Opory powietrza nie zależą od kierunku działania grawitacji oraz powierzchni po której jedziesz. Chociaż prawda - jadąc po trudnym terenie przy 36/h gros energii idzie na pokonanie przeszkód oraz opory aero.
Dalej nie idzie to w rozpędzanie kół.
Swoją drogą - to wykaż gdzie na wiki jest błąd. jest tam sporo formuł i mądrych wzorów, a Ty jako boss od fizyki bez problemu znajdziesz w nich nieścisłości.
Spaced: wybacz, z całym szacunkiem, ale ludzkie doświadczenia nie są dobrą metodologią. Mogę Ci przedstawic pęczki ludzi którzy doświadczali róznych rzeczy - od rozmów ze świętymi przez ufo do potęgi Feng-Shui.
Jeżeli moje założenia są błędne, to twoja działka, aby je skorygowac, chętnie mój model poprawię.
Opory powietrza nie zależą od rodzaju opony. Zresztą nie wiem co chcesz udowodnic? Że opory masy rotowanej zalezą od ciśnienia w oponie? Przyznam dośc rewolucyjne podejście.
*cyferka z dupy, nie chce mi się liczyc
Zaproponuj zatem model fizyczny.
1. Nie muszę, znam wzór na ciało zjeżdzające z równi pochyłem z tarciem X. Nie wiem tylko co to ma wspólnego z oporami aero.
2. Opór toczenia _opon_ przy kilku kW* mocy ciągnących Cię na dół to pryszcz. Opory toczenia wynikłe z korzeni, przeszkód poprzecznych, uskoków bardziej by mnie martwiły tbh. Co to ma do oporów aero przy 36/h?
Opory powietrza nie zależą od kierunku działania grawitacji oraz powierzchni po której jedziesz. Chociaż prawda - jadąc po trudnym terenie przy 36/h gros energii idzie na pokonanie przeszkód oraz opory aero.
Dalej nie idzie to w rozpędzanie kół.
Swoją drogą - to wykaż gdzie na wiki jest błąd. jest tam sporo formuł i mądrych wzorów, a Ty jako boss od fizyki bez problemu znajdziesz w nich nieścisłości.
Spaced: wybacz, z całym szacunkiem, ale ludzkie doświadczenia nie są dobrą metodologią. Mogę Ci przedstawic pęczki ludzi którzy doświadczali róznych rzeczy - od rozmów ze świętymi przez ufo do potęgi Feng-Shui.
Jeżeli moje założenia są błędne, to twoja działka, aby je skorygowac, chętnie mój model poprawię.
Opory powietrza nie zależą od rodzaju opony. Zresztą nie wiem co chcesz udowodnic? Że opory masy rotowanej zalezą od ciśnienia w oponie? Przyznam dośc rewolucyjne podejście.
*cyferka z dupy, nie chce mi się liczyc