Yeti 303 vs. Intense Socom
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Ja bym wybrał IH sunday. Kompromis pomiędzy waga socoma a sztywnoscia 303.. Niestety w moim przypadku, to mocno subiektywna wypowiedz, ale cox w tym jest, skoro od następnego sezonu Sliwa, Perin, Zielu, Vincent, na IH będą startowali.. No i oczywiście ja 

http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Yeti oprócz tego, że jest ciężkie, jest też wysokie - rozmiar S to 16.8", a górna rura jest prościutka (wysoki przekrok - awaryjne zatrzymanie na stromej trasie = strzał w kule). Mały Socom to 15.75" a w dodatku rura jest poprowadzona znacznie niżej, co da dodatkowe kilka cm na jajka:
http://www.yeticycles.com/#/ourrides/303_DH/TEAM/
http://www.intensecycles.com/2008/bikes ... l=socomfro
Dla mnie to byłby zdecydowanie wystarczający argument (też jestem niski - 170 cm - więc zwracam uwagę na ten parametr).
Poza tym Yeti to dość specyficzna rama, którą się kocha albo nienawidzi (chociażby ze względu na wygląd, czy rozwiązanie z szynami) - więc powinieneś sam sobie odpowiedzieć, czy chcesz mieć taki rower...
Ja się "oboma rencyma" podpisuję pod Socomem, zwłaszcza że ze względu na swój charakter (lekka, zwinna) powinna fajnie pasować do "kompaktowego" ridera
http://www.yeticycles.com/#/ourrides/303_DH/TEAM/
http://www.intensecycles.com/2008/bikes ... l=socomfro
Dla mnie to byłby zdecydowanie wystarczający argument (też jestem niski - 170 cm - więc zwracam uwagę na ten parametr).
Poza tym Yeti to dość specyficzna rama, którą się kocha albo nienawidzi (chociażby ze względu na wygląd, czy rozwiązanie z szynami) - więc powinieneś sam sobie odpowiedzieć, czy chcesz mieć taki rower...
Ja się "oboma rencyma" podpisuję pod Socomem, zwłaszcza że ze względu na swój charakter (lekka, zwinna) powinna fajnie pasować do "kompaktowego" ridera

-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
a cóż to sie stało ?! Intense podpisało umowe na amory z Fox'em ? bo widze na stronie Socom na Foxie 40rc2 , m6 tez ?
w sumie to dobrze , wkoncu cos porzadnego z przodu Kovarik bedzie miec 
BTW. czemu wszystkim znikły wszystkie ostrzeżenia ? ;p


BTW. czemu wszystkim znikły wszystkie ostrzeżenia ? ;p
GG:13430637
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
Na stronie faktycznie są na Foxie, jednak plotki wspominają o umowie z BOSem, a i sporo M6 zaczyna się pojawiać firmowo na Dorado. Nie mam zielonego pojęcia na czym team będzie jeździł w 2009.
ps. Może amnestia ? Spóźnione mikołajki ? :p
ps. Może amnestia ? Spóźnione mikołajki ? :p
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Rowery "sklepowe" raczej nie mają wiele wspólnego z tym, na czym śmiga Kovarik
Zwróć uwagę na dwa fakty:
1) Team CRC-Intense nie jest teamem fabrycznym Intense'a (=> vide MS-Racing)
2) jednym ze sponsorów CRC-Intense jest Manitou

1) Team CRC-Intense nie jest teamem fabrycznym Intense'a (=> vide MS-Racing)
2) jednym ze sponsorów CRC-Intense jest Manitou
-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Wooyek
Jebnelo mi sie .. sry
faktycznie , kovarik tak jak Cunningham jezdza w teamie CRC wiec tam dalej tak jak mówisz zostanie pewnie Manitou , natomiast w teamie seryjnym MS-Intense Factory Racing w którym jezdzi Mio Suemasa, Anneke Beerten, JD Swanguen, Matti Lehikoinen to tym czasie cały czas mieli przeciez Travisy , natomiast jezeli dalej maja podpisany z Manitou kontrakt to pewnie nastepny sezon bedzie na nowym Dorado , ale jezeli Intense podpisało kontrakt z Fox'em to wydaje mi sie ze obowiazuje to tez seryjny team , wiec powinni smigać na Foxach 40rc2...
Jebnelo mi sie .. sry
faktycznie , kovarik tak jak Cunningham jezdza w teamie CRC wiec tam dalej tak jak mówisz zostanie pewnie Manitou , natomiast w teamie seryjnym MS-Intense Factory Racing w którym jezdzi Mio Suemasa, Anneke Beerten, JD Swanguen, Matti Lehikoinen to tym czasie cały czas mieli przeciez Travisy , natomiast jezeli dalej maja podpisany z Manitou kontrakt to pewnie nastepny sezon bedzie na nowym Dorado , ale jezeli Intense podpisało kontrakt z Fox'em to wydaje mi sie ze obowiazuje to tez seryjny team , wiec powinni smigać na Foxach 40rc2...
GG:13430637
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
Manitou jest partnerem* MS-Racing, więc to już raczej zależy od umowy (tak jak piszesz).
Koniec w Intensach to już byłaby totalna klapa dla Manitou... Już teraz z całkiem mocnej pozycji na rynku (głównie OEMowym) zostali zepchnięci na margines...
* nie wiem, jaka jest różnica między partnerem a sponsorem, ale jest.
Koniec w Intensach to już byłaby totalna klapa dla Manitou... Już teraz z całkiem mocnej pozycji na rynku (głównie OEMowym) zostali zepchnięci na margines...
* nie wiem, jaka jest różnica między partnerem a sponsorem, ale jest.
-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Wooyek jeżeli sponsorzy na tej stronie to sa sponsorzy teamu seryjnego ,a wiec nie ma tam Foxa wyglada na to ze beda smigać na Dorado nowy. Zreszta możliwe ze umowy dla seryjnych rowerów , a dla teamu chodz seryjnego moga byc zupełnie inne. Tego sie juz raczej nie dowiemy 

GG:13430637
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
http://weeze.pl/ [S] mostek Straitline 2010 28mm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości