Strona 3 z 6

: 30.03.2009 20:41:59
autor: pIOTRAS_OSW
nooo nie ma co ramka wyglada zacniee doobry projekt podziwiam wytryzmałosc w tworzeniu i zdolnosci :) oby wsystko dalej wypaliło

: 30.03.2009 20:50:30
autor: Anałana
do tego jescze dojdzie popychacz i ciagla , oraz plywajacy hamulec ( wszytko CNC),

: 30.03.2009 20:58:08
autor: KaKTuSSS
no zobaczymy jak cały rower będzie się sprawował i jak będzie ze sztywnością wahacza :) jestem bardzo ciekaw. ramka wygląda bardzo fajnie.

główka i jej okolice wyglądają identycznie jak w zumbi f44 ;)

: 30.03.2009 20:58:31
autor: Noldorek
Anałana Pierwsze pytanie:D wykonanie mielec?? czy może mielec przez zumbi?? czy jeszcze gdzie indziej ??

: 30.03.2009 21:10:36
autor: Anałana
musze przyznac ze sa bardzo podobne co F44, male roznice ( bez mierzenia prawie nie widoczne), ale inne ramy tez maja podobny system wzmocnien.jako pierwsza moja rama chcialem miec pewnisc ze nie urwie glowki.

: 30.03.2009 21:46:15
autor: darex
Podoba mi się, tylko wszystkie rogi i "przeskoki" materiału na wahaczu bym zeszlifował.

: 30.03.2009 21:47:31
autor: quilong
podziwiam:), czekam na zlozony rower

: 30.03.2009 22:06:15
autor: kelahcim666
Ile wazy i jaki kosz takiej ramy?;>

: 30.03.2009 22:56:44
autor: Spaced
Wyglada niezle ale ciekawi mnie pare rzeczy. Jak sztywnosc? Mały tylny trójkat, przedni tez dosc niewielki przez dziwny kat podsiodlowej.

Pod jaka zebatke zawieszenie projektowales?(łańcuch w lini wachacza) 36-38 czy raczej wieksze?

Waga ramy?

: 31.03.2009 06:59:33
autor: snizy
Anałana wielkie GRATULACJE
Mi się rama osobiście bardzo podoba.

Każdy własny projekt zasługuje na szacunek. Domyślam się ile pracy, czasu i forsy musiałeś w to włożyć, zresztą mógłbyś to napisać na forum - pewnie parę osób to zainteresuje lub zachęci do własnych projektów.
Tak krok po kroku jak wyglądał proces tworzenia projektu w komputerze, jakimi narzędziami, komu zlecałeś wykonanie, jakie technologie i przybliżone koszta poszczególnych etapów

jeszcze raz GRATULACJE

: 31.03.2009 08:26:41
autor: off_road
A ja mam pytanie podobne do Spaced jak mocno udało Ci się oddzielić bujanie zawiechy od pedałowania?

: 31.03.2009 13:15:20
autor: mlynooo
pewnie mu sie nie udalo jak to w jednozawiasach :]]] chociaz dobry damper moze czesciowo rozwiązac ten problem :P

: 31.03.2009 14:07:10
autor: Marcio
Ladnie wyglada ale ile wazy? Jakis blotniczek obowiazkowo w komplecie musi byc ;) (carbonowy :D )

: 31.03.2009 14:12:09
autor: off_road

pewnie mu sie nie udalo jak to w jednozawiasach :]]] chociaz dobry damper moze czesciowo rozwiązac ten problem :P
Jeśli wiedział jaki blat założy z przodu mógł punkt obrotu umieścić tak ze nie będzie bujać kwestia tego czy tak zrobiono? :)

: 31.03.2009 14:30:46
autor: Anałana
materialy to al 7020,ciagla i popychacze ( ktore jescze nie sa na focie) z al 7075, wachacz robiony pod balt 38. waga do 3,5kg (3kg gola rama bez ciagiel) . kopanie korbami zminimalizowane,najwieksze odchylenie jest w sagu., wszytko juz od poczatku bylo projektowane pod blat 38. jedno zawiasowce mozna tez zrobic zeby nie pompowaly ( kwestia umiescowienia punktu osi obrotu wachacza), tutaj staralem sie go jaknajbardziej zmniejszyc. jest to porto wiec estetyka jeszcze musi poczekac, nastepna mysle ze bedzie ladniejsza. Rama jest robiona podemnie, i dlatego sa podemnie rozwiazania ( nie zawysoko suport 368mm, wole dolorzyc kilka gram w plywajacym niz miec usztywniajace sie zawieszenie-dlatego tez nie ma mocowania normalnego. ale moge zrobic ze plywak przykrecioc do ramy na sztywno ( po to ta kostka jest na wachaczu)

: 31.03.2009 15:38:55
autor: Damian04
Anałana Gratulacje! :D

Ramka wygląda naprawde fajnie ! Kojarzy mi sie troche z f-44 i evilem revoltem ;)
A gdzie wykonano ramke ??

: 31.03.2009 16:38:25
autor: darex
off_road pisze:Jeśli wiedział jaki blat założy z przodu mógł punkt obrotu umieścić tak ze nie będzie bujać kwestia tego czy tak zrobiono? Smile
Spotkałeś się z zawieszeniem, które nie buja podczas pedałowania?

: 31.03.2009 18:05:46
autor: off_road
darex Daleko szukać nie trzeba Iron Horse Sunday, Big Hit speca np.

: 31.03.2009 18:25:54
autor: Kruk
Anałana off_road powiedzcie jak to jest zrobione, jak trzeba umieścić punkt obrotu w jednozawiasie zależnie od zastosowanej koronki by zminimalizować bujanie ?
A co jak punkt obrotu jest w suporcie ?