
Intense M6 EVO
bamix71 nie wiem czy nie przeniesli czesci produkcji tam. Zreszta to nic złego. Na tajwanie robi sie Yeti (nie wiem czy wszystkie), Canfieldy, Banshee, Speca i pare innych na prawde topowych marek. Spawac tam tez potrafia wiec pipczenie, ze tajwan to zło bo jak ma sie skośne oczy to i skośne spawy wychodza jest zwyczajnie durne.
bamix71 ale to prototyp to raz. Pewnie nie jezdzacy jeszcze do tego.
A co do tajwanu to chyba nie widziales wpełni zautomatyzowanej linii produkcyjnej i jak dobrze cos takiego potrafi spawac. Spaw wyglada 10x lepiej niz cokolwiek co jest w stanie pospawac jakikolwiek człowiek(nie ma ząbków i jest jakby płynna linia). Technologia stanieje to mysle, ze spawy z tajwanu, jesli juz nas tak wyglad obochodzi, beda wygladac duzo lepiej niz "ręczna robota".
A co do tajwanu to chyba nie widziales wpełni zautomatyzowanej linii produkcyjnej i jak dobrze cos takiego potrafi spawac. Spaw wyglada 10x lepiej niz cokolwiek co jest w stanie pospawac jakikolwiek człowiek(nie ma ząbków i jest jakby płynna linia). Technologia stanieje to mysle, ze spawy z tajwanu, jesli juz nas tak wyglad obochodzi, beda wygladac duzo lepiej niz "ręczna robota".
Może i lepiej wygląda ale traci to coś, co odróżnia od masówki. Ferrari też pewnie dało by się maszynami poskładać ale jakoś składa się ręcznie. To ma swój urok i niestety cenę. Wiele firm straciło klientów dzięki przeniesieniu produkcji na Tajwan. Utraciły to "magiczne coś".
Dla Intensa było by to samobójcze posunięcie.
Dla Intensa było by to samobójcze posunięcie.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Steel2 sranie w banie magiczne cos. Prawda jest taka, ze po prostu na razie wysokiej jakosci zautomatyzowane linie produkcyjne sa cholernie drogie wiec małych firm na to zwyczajnie nie stac. To, ze kazda rama bedzie troche inaczej pospawana mnie nie obchodzi. Wole zeby rama byla spawana przez T-800 niz przez Józka, a zamiast tego miec bardzo dobry customer service z czym czasami w małych firmach jest problem bo konstruktorzy zjeci sa spawaniem. Przykladem swietnym sa tutaj chłopaki z Canfielda. Outsorcowali produkcje to maja czas na kontakt z klientem i na prawde to ile potrafia poswiecic czasu komukolwiek zainteresowanemu przekonuje mnie 10x bardziej niz to, ze spawał to typ w stanach zamiast tajwanczyk czy robot na tajwanie.
Wiem, że masz inne podejście. Masz wybór, ja bym na Canfielda nawet nie spojrzał, tak nieziemsko brzydkie ramy robią ( wizualnie, nie technologicznie ).
Linii technologicznych się nie kupuje bez potrzeby, po prostu zleca się produkcję podwykonawcom. Prawie cały Taiwan działa na tej zasadzie. Ręczna robota ma to "coś" i nie ma co temu zaprzeczać, masz produkt niepowtarzalny.
Technologicznie masz rację ale technologia to nie wszystko.
Linii technologicznych się nie kupuje bez potrzeby, po prostu zleca się produkcję podwykonawcom. Prawie cały Taiwan działa na tej zasadzie. Ręczna robota ma to "coś" i nie ma co temu zaprzeczać, masz produkt niepowtarzalny.
Technologicznie masz rację ale technologia to nie wszystko.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
-
- Posty: 313
- Rejestracja: 13.03.2008 11:54:01
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Steel2 Cały czas piszesz o niepowtarzalności ram intensa ip... ale jak by na to nie patrzeć to własnie intense jest pewnego rodzaju,,masówką,, w porównaniu np do canfielda , yeti ,balfy
. Bardziej pownienieś brać pod uwage np ilość wyprodukowanych sztuk , dostępność na rynku a nie to kto ją pospawa. Sam jestem posiadaczem ramy spawanej ręcznie i nie zamieniłybym sie napewno na żadną ,,tajwańską masówke,, tak jak i Ty więc po cześci cię rozumiem . Ale pisanie że yeti czy canfieldy straciły to coś jest przesadą. Poprostu są to jedne z najlepszych technologicznie konstrukcji i nie liczy sie to ,,co,, je spawa.
EVO robi wrażenie :DD

EVO robi wrażenie :DD
marketing to też coś kupujesz razem z nazwą. I nie ma się co tego wstydzić. Jak by tego nie było to wszyscy jeździli by na BH ( chodzi nieźle, wcale nie gorzej od wielu innych rozwiązań ). Ale to tylko spec.
Chris King też nie jest niczym technologicznie wyjątkowym. Ale ma odpowiedni wizerunek, który kupujesz.
Zwróć uwagę, że mało kto kupuje np obręcze będące średnimi modelami w ofercie producenta. Każdy stara się kupić najwyższy model, oczywiście uzasadniając to swoimi potrzebami ( czysto wirtualnymi w większości przypadków ).
Damper ? Jasne ale min fox 5.0, mimo, że 90% ludzi nie ma zielonego pojęcia jak to prawidłowo pod siebie ustawić i pewnie 80% z tych 90% nigdy nic w nim nie przestawi.
Itd.
Takie podejście nie jest niczym złym, tak długo jak sobie je uświadamiamy, a uwierz mi mało osób zdaje sobie z tego sprawę.
balfa2step> masz rację, jednak jest coś takiego indywidualnego jak gust. I balfy, Cantfielda czy Yeti itp w mój gust się absolutnie nie wpasowują. Intense nie jest jedyną marką wartą uwagi i większej niż przeciętnie ceny. A czy to masówka ? Nie sądzę, skala produkcji jest bardzo mała tylko z racji popularności i długowieczności dość "dużo" tego jeździ.
Chris King też nie jest niczym technologicznie wyjątkowym. Ale ma odpowiedni wizerunek, który kupujesz.
Zwróć uwagę, że mało kto kupuje np obręcze będące średnimi modelami w ofercie producenta. Każdy stara się kupić najwyższy model, oczywiście uzasadniając to swoimi potrzebami ( czysto wirtualnymi w większości przypadków ).
Damper ? Jasne ale min fox 5.0, mimo, że 90% ludzi nie ma zielonego pojęcia jak to prawidłowo pod siebie ustawić i pewnie 80% z tych 90% nigdy nic w nim nie przestawi.
Itd.
Takie podejście nie jest niczym złym, tak długo jak sobie je uświadamiamy, a uwierz mi mało osób zdaje sobie z tego sprawę.
balfa2step> masz rację, jednak jest coś takiego indywidualnego jak gust. I balfy, Cantfielda czy Yeti itp w mój gust się absolutnie nie wpasowują. Intense nie jest jedyną marką wartą uwagi i większej niż przeciętnie ceny. A czy to masówka ? Nie sądzę, skala produkcji jest bardzo mała tylko z racji popularności i długowieczności dość "dużo" tego jeździ.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
co do wagi... 4,12kg to na pewno waga razem z damperem, a dlaczego tak mysle? bo moje m3 ktore jest nieco bardziej "klockowate" bez dampera wazy 3,85kg. niemozliwe jest zeby nowa rama, ktora wyglada na mega odchudzona byla ciezsza.
www.grawitacyjny.pl - free przesyłka od 300zł!
Aerozine - mega lekkie stery i korby!
Aerozine - mega lekkie stery i korby!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość