Do czego tak naprawdę służy Boost Valve w DHX-ie?

off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

topick pisze:to moze powiesz cos jeszcze o parze revox/evolver . roznica w serwsie w stosunku do spv pewnie niewielka, a co z praca tych damperow , na ile zmodyfikowano plaforme aby wyelininowac jej wady ?
Revox jest zaworowany identycznie jak swinger różnice w budowie :) mianowicie revox jest haevy duty w nim jest praktycznie wszystko powiększone, tłok jest grubości palca robi wrażenie hehe :) Zapytasz czemu więc czemu taka cena mianowicie:
1. To jest po prostu wzmocniona wersja swingera
2. Standardowo spręzyna tytanowa która kosztuje sporo. (Główny powód wyższej ceny)

Co do evolvera to bardzo sprytnie przerobiony damper spreżynowy na powietrzny. Praca? Prawie jak sprężynowy mi osobiście z AIR-ów tylko DHX podchodził reszta tak jakoś "dziwnie" pracowała.

Pharaun.ojP!! A to taka już mega wersja xD po "tuningu" only for drops more than 30ft :D
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
darex
Posty: 225
Rejestracja: 16.08.2005 05:28:55
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: darex »

off_road, tłoczysko nie tłok.
[url]http://www.proshox.com[/url]
topick
Posty: 529
Rejestracja: 29.05.2006 08:04:39
Kontakt:

Post autor: topick »

off_road pisze:Revox jest zaworowany identycznie jak swinger różnice w budowie
czyli wg ciebie nie ma zadnej roznicy w dzialaniu miedzy swingeremi z poprzednich lat a evolverem ?
sprzedam rame Santa Cruz Bullit L-ka 04 dodatki . sprzedam roco tst 215 + sprezyna
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości