Strona 3 z 3

: 27.03.2009 20:27:30
autor: off_road
topick pisze:to moze powiesz cos jeszcze o parze revox/evolver . roznica w serwsie w stosunku do spv pewnie niewielka, a co z praca tych damperow , na ile zmodyfikowano plaforme aby wyelininowac jej wady ?
Revox jest zaworowany identycznie jak swinger różnice w budowie :) mianowicie revox jest haevy duty w nim jest praktycznie wszystko powiększone, tłok jest grubości palca robi wrażenie hehe :) Zapytasz czemu więc czemu taka cena mianowicie:
1. To jest po prostu wzmocniona wersja swingera
2. Standardowo spręzyna tytanowa która kosztuje sporo. (Główny powód wyższej ceny)

Co do evolvera to bardzo sprytnie przerobiony damper spreżynowy na powietrzny. Praca? Prawie jak sprężynowy mi osobiście z AIR-ów tylko DHX podchodził reszta tak jakoś "dziwnie" pracowała.

Pharaun.ojP!! A to taka już mega wersja xD po "tuningu" only for drops more than 30ft :D

: 27.03.2009 21:21:12
autor: darex
off_road, tłoczysko nie tłok.

: 02.04.2009 13:44:09
autor: topick
off_road pisze:Revox jest zaworowany identycznie jak swinger różnice w budowie
czyli wg ciebie nie ma zadnej roznicy w dzialaniu miedzy swingeremi z poprzednich lat a evolverem ?