Legendy.
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 30.12.2007 16:31:02
- Lokalizacja: Carlow
- Kontakt:
Heh, nawiązując do pierwszego postu w temacie - to chyba źle postawione pytanie - jakby nie patrzeć w Krankedzie 4 jeżdżono na rowerach praktycznie takich jak sa obecnie - oczywiście ciut inne tendencje wagowe itp .... ciekawiej wyglądają rowery z pierwszego Krankeda - prawie same fulle do xc .... Simons skaczący na biku ze sztycą powyżej uszu i tego typu sytuacje .... jakby się przyjrzeć to w Krankedzie II był już znaczny postęp technologiczny - prawie że rewolucja - pojawiają sie Tomac'i, RM ... coś bardziej wyglądające na prawdziwy freeride.
http://img134.imageshack.us/img134/3203/1ffbb5e0ac.jpg
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 30.12.2007 16:31:02
- Lokalizacja: Carlow
- Kontakt:
W tym cannondalu to nie punkt obrotu był najważniejszy, a przekładnia zastosowana. Wykorzystywało to 3 łańuchy. Duża zębatka jaką widać na pierwszym planie obracała się niezależnie od ramienia korby ( jak w obecnym Hammersmith'cie )
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
co do monsterów to pierwszy oficjalnie posiadla rocznik zdaje sie 99' natomiast robiono je w 98. Super monster to 2003 wtedy co zaczeli robic już "nowe" monstery po 200mm.
Z takich klasyków to jeszcze z canonów pierwsze v-ki, trek Y który w latach 90 stał w krakowie na krupniczej w sklepie za cene 10k i wszytscy stali przed wystawą i sie dziwili co to jest. No i napewno RM pepin. Krakned 2 to w dużej mierze rowery K2
Z takich klasyków to jeszcze z canonów pierwsze v-ki, trek Y który w latach 90 stał w krakowie na krupniczej w sklepie za cene 10k i wszytscy stali przed wystawą i sie dziwili co to jest. No i napewno RM pepin. Krakned 2 to w dużej mierze rowery K2
wojtasu pełna nazwa monstera od 1997 roku (pierwszy wyprodukowany jako proto) to:
"Marzochci Bomber Monster T" więc od zawsze był to jednocześnie i Bomber i Monster
Oficjalna data puszczenia na rynek to 1999 rok.
Historie monsterów można podzielić na dwa etapy:
Gdy wyglądał tak przed 2003 rokiem wentylowane korony jak w duro triple i 175mm skoku na HSCV do tego źle zaprojektowane mocowanie hampla które się urywało:

Oraz po 2003 korony z kutego alu nadal HSCV i 203mm skoku oraz mocowanie hampla nie do uszkodzenia
no ale jaka waga:

Te po 2003 roku całkowicie przebudowano względem poprzedników. Dodano ponad 1500g alu no ale te już więcej potrafiły znieść
Waga 5.5kg dla 203mm 
Jeśli chodzi o super monstera to mamy rok 2003 i 2004.
Potem był rocznik, 2005 w wersji 203mm do sprzedaży detalicznej oraz rok 2006 czyli monster 203mm wypuszczony jako OEM tylko do jakiego roweru był dodawany?
Dorzuce że wersja OEM znaczy, ze amortyzator można było nabyć tylko i wyłącznie z gotowym rowerem tylko kurna jakim?
Tego nie udało mi się określić nigdy może ktoś pomoże w ustaleniu
Co do fotek, pirat ma 2003 tego zna chyba każdy
2004 w górę to tylko zmiany naklejek.
Teraz pytanie odnośnie tego canondale co tam robiła właściwie ta przekładnia? Nie ogarniam jej moze ktoś zapodać więcej foto?
"Marzochci Bomber Monster T" więc od zawsze był to jednocześnie i Bomber i Monster

Oficjalna data puszczenia na rynek to 1999 rok.
Historie monsterów można podzielić na dwa etapy:
Gdy wyglądał tak przed 2003 rokiem wentylowane korony jak w duro triple i 175mm skoku na HSCV do tego źle zaprojektowane mocowanie hampla które się urywało:

Oraz po 2003 korony z kutego alu nadal HSCV i 203mm skoku oraz mocowanie hampla nie do uszkodzenia


Te po 2003 roku całkowicie przebudowano względem poprzedników. Dodano ponad 1500g alu no ale te już więcej potrafiły znieść


Jeśli chodzi o super monstera to mamy rok 2003 i 2004.
Potem był rocznik, 2005 w wersji 203mm do sprzedaży detalicznej oraz rok 2006 czyli monster 203mm wypuszczony jako OEM tylko do jakiego roweru był dodawany?
Dorzuce że wersja OEM znaczy, ze amortyzator można było nabyć tylko i wyłącznie z gotowym rowerem tylko kurna jakim?
Tego nie udało mi się określić nigdy może ktoś pomoże w ustaleniu

Co do fotek, pirat ma 2003 tego zna chyba każdy

Teraz pytanie odnośnie tego canondale co tam robiła właściwie ta przekładnia? Nie ogarniam jej moze ktoś zapodać więcej foto?
-
- Posty: 279
- Rejestracja: 28.09.2004 20:43:33
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
maverick-fr jestem pewien ze byly OEMy w RM7 WS rocznik 2003
http://www.toospeed.com/Bikes/Downhillb ... ews_ID=176
Spaced zawsze byly hscv z wyjątiem OEMa, niewiem natomiast czy w 99 te tłumiki nazywaly sie hscv - w każdym razie działały dokladnie tak samo jak 2001 z tym ze mialy szersze spektrum ustawień (mozna bylo zmulić go tak zeby kilka sekund wracal, czego juz w 2001 zrobic nie mozna)
http://www.toospeed.com/Bikes/Downhillb ... ews_ID=176
Spaced zawsze byly hscv z wyjątiem OEMa, niewiem natomiast czy w 99 te tłumiki nazywaly sie hscv - w każdym razie działały dokladnie tak samo jak 2001 z tym ze mialy szersze spektrum ustawień (mozna bylo zmulić go tak zeby kilka sekund wracal, czego juz w 2001 zrobic nie mozna)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość