Strona 3 z 4

: 22.07.2009 00:03:44
autor: KaczorAC1
Monx pisze:Jako zagorzały fan MZ powiem, że korony przypominają odpowiednio duro '06 i duro triple.
Wyglądają jak ale nie są ? To tak prawie jak ale jednak nie.
pentel pisze:Byłyby piękne gdyby nie ta okropna czarna anoda na lagach.
66 i 888 w sumie to i z czarnymi wygląda ok. Lecz przyznam racje , chce się złotego teflonu jak w Shiverach , Monsterach <3

: 23.07.2009 11:00:04
autor: miecio000027
Oficjalna lista produkcyjna na 2010.

22 RLO
33 TST2
44 Micro TI
44 Micro TI 29
44 RC3 TI
44 RLO
44 TST2 29
44 TST2 Air
4X
55 Micro Air
55 RC3 TI
55 RV
55 TST2 Air
66 RC3
66 RC3 TI
66 RCV
888 RC3 EVO
888 RC3 Evo Titanium
888 RCV
Corsa Micro TI
Corsa TST2
DJ 1
DJ 2
DJ 3
Roco Air LO
Roco Air LO 165
Roco Air R
Roco Air TST R
Roco Air World Cup
Roco R
Roco R Piggyback
Roco RC World Cup
Roco TST R
TXC

Nowa porcja fot.
http://kubuspunxdh.pinkbike.com/album/O ... cchi-2010/

: 01.08.2009 18:39:26
autor: Steel2
Jeśli się nei mylę, to na nowych szarych "paskudach" startują już w dzisiejszym PŚ.

: 01.08.2009 21:17:01
autor: eskimos28
Nowa korona. ;)
A ciekawe czy dalej Tajwan? (Nie zjeżdżać mnie, jeżeli było o tym mówiony, nie czytałem całego tematu. ;))

: 01.08.2009 23:35:18
autor: Mervis
dalej tajwan, ale coraz lepiej, boxxy też są robione na tajwanie :)

: 01.08.2009 23:45:39
autor: Steel2
Mervis pisze:boxxy też są robione na tajwanie
:shock:
:shock: :shock:

: 02.08.2009 13:58:41
autor: addyi
Steel2 pisze:Mervis napisał:
boxxy też są robione na tajwanie
Shocked
Shocked Shocked
:shock: :shock: :shock:

: 02.08.2009 19:20:05
autor: Pharaun.ojP!!
Mervis pisze:boxxy też są robione na tajwanie

ŁAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA.

ZGON + DRGAWKI POŚMIERTNE + REINKARNACJA + STRZAŁ W ŁEB NA WIDOK TEGO POSTA+ AGAIN ......NO I TO BY BYŁO CHYBA NA TYLE :twisted:

: 02.08.2009 19:50:55
autor: wojtasu
Mervis to żeś chłopie pojechał :wink:

Na wyglądzie Panowie się nie jeździ wiec spokojnie...

A tak poza tym to Tajwan to nie jest jakaś wiocha jak niektórym sie wydaje....

Tajwan Polske wyprzedza technologicznie o 100 lat(może troszke przesadziłem) ale radze sobie poczytać na Wikipedii na temat Tajwanu :wink:

: 02.08.2009 19:51:12
autor: troyo
hmm to moze ktos mnie uswiadomi gdzie niby sa robione boxxy i cale zawiecho srama ?

cytat ze strony sram : 2005r - "RockShox production is moved to an amazing, automated SRAM factory in Taiwan." pozdro .

: 02.08.2009 21:50:48
autor: ACextreme
Eeee przeciez na Tajwanie robia same najgorsze sprzety przeciez!!!
Na przyklad nowe Gianty, Marcochy i 85% sprzetu na naszym rynku...
Ale prawda ma drugie dno, poniewaz Tajwan Tajwanowi nie rowny.
Sa fabryki na Tajwanie ktore tworza co popadnie w ogromnych ilosciach dla kogo popadnie, byle byl przerób i klienci. Nie ma tam specjalnej kontroli jakosci czy czegos w tym stylu i stamtad pochodzi sporo "szajsu" montowanego w rowerach (oczywiscie nie naszych bo wszyscy smigamy na foxach i X.O :-).
A z drugiej strony sa fabryki, ktore zatrudniaja wykwalifikowanych pracownikow, maja kilkudziesiecio-kilkuset osobowa grupe do spraw kontroli jakosci, ktora zatrudniaja czesto z zewnatrz, aby ich praca byla obiektywna. A caly proces produkcji jest najbardziej zaawansowany jak to mozliwe, bo w takich fabrykach zlecaja produkcje najwieksi z naszego swiatka.
Sa tez fabryki prawie prywatne, np. fabryki Gianta (nie wiem czy jeszcze) lecz oni takze jak wiadomo co poniektorym, produkuja takze sprzet dla innych marek- nie chcielibyscie wiedziec dla jakich, poniewaz upadloby kilka mitow odnosnie "kultowych" sprzetow czy producentow... Nie twierdze ze nie sa kultowe, bo jakosc produkowanych gratow na tych fabrykach jest czesto idealna.

Tak wiec napis na ramie/metce "made in china/taiwan" nie zawsze oznacza to samo, a wrecz prawie zawsze oznacza calkiem co innego w przypadku roznych produktow.
A to czy cos jest produkowane tam czy gdziekolwiek indzej na swiecie nie ma wiekszego znaczenia- pomijam aspekt duzych manufaktur jak te od chriskinga.

: 02.08.2009 23:49:46
autor: Driver
Pharaun.ojP!! pisze:Mervis napisał:
boxxy też są robione na tajwanie




ŁAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA.

ZGON + DRGAWKI POŚMIERTNE + REINKARNACJA + STRZAŁ W ŁEB NA WIDOK TEGO POSTA+ AGAIN ......NO I TO BY BYŁO CHYBA NA TYLE
?

: 05.09.2009 09:34:58
autor: KaczorAC1
Marzocchi na rok 2010 są już dostępne na EBAY ! Czyli tak jak było mówione 1 egzemplarze pojawią się we wrześniu.

: 05.09.2009 09:44:16
autor: pixo
te wagi fajne, ciekawe czy zmieni sie coś w kwestii pracy 888

: 05.09.2009 10:26:16
autor: nooz
zapytam z innej beczki:
od zeszłego (2008) roku marcoch nie produkuje juniorów. Firma jakoś to wyjaśniła czy po prostu zakończyli produkcję bo to już przeżytek?

: 05.09.2009 11:32:03
autor: jan.mikael
swiechu56 pisze:Skoro zmienią ślizgi to pewnie będą płynniejsze smile Mam model 2008 to trochę skokami chodzi ale lepiej niż poprzednie modele. Jak dla mnie najważniejsze jest to żeby Marzcoki były wytrzymałe bo te kilka gram mi różnicy nie robi, a i żeby nie wymagały częstego serwisu jak RS czy Fox...
No to widzę masz duże pojęcie o amortyzatorach, skoro twierdzisz że modele 2008 działają lepiej od wcześniejszych:D

: 05.09.2009 12:00:18
autor: Czlenson
Cenowo bardzo ok, gwara 3 lata, kusi

: 05.09.2009 13:53:43
autor: ArthurGreen
Ale Boxx z E-B przy aktualnym kursie $ 3168 zł.. Są powody do myślenia..

Aira już raczej nie chcę, solo air raczej co najmniej problematyczne jest..

Fox - praca miazga, ale to dbanie o amora..

Na przyszły rok więc pozostaje dylemat.. Nowe M, czy BoXX..

: 05.09.2009 14:04:48
autor: Digas
wielkie fu jeśli chodzi o nowe marcoki, dla mnie ta firma upadła w mojej świadomości wraz z pierwszym modelem rocznika 2008. 2005-2007 to lata kiedy marcok wspiął się na wyżyny swojej techniki, stylu i prestiżu. szkoda tylko że nie pozostał tam długo.

zresztą co tu dużo mówić - fakty mówią same ze siebie. A faktem jest to że 66 czy 888 z tamtego okresu bardzo ciężko kupić, bo nawet jeśli ktoś je ma, to raczej nie sprzedaje z oczywistych powodów - lepszego amortyzatora na rynku nie znajdzie, w cenie osiągalnej dla zwykłego śmiertelnika i o takim poziomie niezawodności i łatwości serwisu, oraz kulturze pracy. Aczkolwiek 888 łatwiej już dostać niż 66, które cudem jest kupić osobno bez całego roweru, chociaż i tu szału nie ma.

ciekawe kiedy zaczną robić marzocchi 999 :twisted: