Strona 3 z 4
: 28.07.2009 20:32:51
autor: Spaced
Zabora nikt nie krytykuje twojej ramy tylko stwierdzany jest fakt, ze dolna rura łatwo wgnioty łapie. Tak przeciez o pekajacych m6 nic nie slychac wiec FRO tubing wbrew pozorom sie sprawdza (bo rower ma jezdzic, a nie byc wizualnie piekny i powzmacniany tam gdzie nie trzeba).
BTW. Ty jezdzic teraz nie powinienes?
: 28.07.2009 20:36:31
autor: Zaborowski1
Spaced nie pisałem tego jako odpowiedz na krytyke ( nie odebrałem tego tak ) tylko jako uwage do poglądu ze wgnioty sie robią. goraco 35 stopni, pod wieczo ide. wyciag do 20 wiec relaks
: 28.07.2009 23:33:59
autor: Damian04
Też uważam ze wszystko da sie rozwalić w tym sporcie, tyle ze są mniej lub bardziej wytrzymałe częsci. Dlatego tez pogłoski o dożywotniej gwarancji na ramke DH robią tyle zamieszania :P M6 też pęka...
http://www.pinkbike.com/photo/2119222/
ktoś musiał nieźle przywalić o cos suportem :P
: 29.07.2009 00:32:12
autor: Zaborowski1
w takim miejscu kazda rama polegnie gdy piecem w telewizor wpadniesz.
: 29.07.2009 04:38:54
autor: ACextreme
Oczywiscie wszystko ma prawo strzelic, jak dodac do tego jakies wady czy zwyklego pecha, to nie ma rozmowy

.
Niezłe, ale faktycznie to nie jest od przeciazen tylko od feralnego walniecia w telewicor!
Spaced
Na szczescie zalamka lekka przeszla... Co prawda przygoda z DH sie konczy u mnie powolutku na rzecz Reigna (chcialbym Floata150mm lub 36 na przedzie

, ale sadze, ze jeszcze nie jednemu dokopie na tej "super mega dh maszynie", gdy po wloczedze wjade rekreacyjnie przejechac sie lekka traska dh w gorach

: 30.07.2009 21:07:57
autor: Spaced
Troche dokładniejsze info o Mondrakerze. Nie tylko waga ale geo i cena:
http://www.biotopracing.com/news/show/id/32
: 31.07.2009 04:42:24
autor: Schodek
Spaced hehehee
: 31.07.2009 20:06:12
autor: Spaced
Schodek no napisz takiemu cos na gg to sie podśmiewac z ciebie będzie :P
: 03.08.2009 05:22:27
autor: ArthurGreen
Do IH jedynie wizualnie podobny.. Damper kompensowany z 2 stron.. Przewody w rurze..

: 03.08.2009 11:43:58
autor: Steel2
Hmm, ciekawe po co spaw na środku suportu i łącznika w wahaczu. I fajne blotko w ramie będzie

. Plus za mufę 73 mm.
: 03.08.2009 12:23:30
autor: Noldorek
Steel2 spaw tam jest, bo suport jest jakby z dwóch kawałków, pewnie inaczej by się nie dało wyciąć tego. Postarali się i bardzo dużo firm bierze przykład z treka 88.
: 03.08.2009 12:34:46
autor: Steel2
Noldorek - poszli na łatwiznę kosztem wytrzymałości ( i by obniżyć koszty oczywiście ). A spaw na łączniku już w ogóle sensu nie ma. Zdecydowanie mi się to nie podoba, spawy zawsze osłabiają materiał. Faktycznie widać wiele zapożyczeń z Treka ale czy dobrze ? Ogólnie ramka wyglądała interesująco jednak, moim zdaniem, szczegóły niszczą ten projekt.
: 03.08.2009 20:26:33
autor: Down...
kurcze same zajebiste ramki na 2010:)
btw ciekawe czy bedzie pekac jak nowa glorka

: 03.08.2009 20:44:31
autor: Noldorek
Down... pisze:btw ciekawe czy będzie pękać jak nowa glorka Wink
A co...pewnie połamałeś już ze 3 nowe glorki co nie ??
Steel2 Z błotem masz racje...będzie ono w ramie a to już nie jest fajne...
Najbardziej zastanawia mnie ta regulacja kąta główki...dość ciekawy ten kąt 61 stopni :P
: 03.08.2009 20:50:22
autor: Down...
Noldorek
A co...pewnie połamałeś już ze 3 nowe glorki co nie ??
nie... to byla poprostu mala aluzja do innego tematu...
: 03.08.2009 21:47:31
autor: Schodek
Down... hehe hehe wyłapana na relaksie
Steel2 co znaczy poszli na latwizne ?/ bo zrobili nowa rame w swiatowych standardach ?/ .sadzisz ze puscili nowe ramy na przypal bez testow ?? Czemu ciagle chcecie poprawiac ramy robione przez zawodowcow ?? sami cos zrobiliscie towarzyszu ?? masz jakies blade doswiadczenie ?? wykonales kiedys samemu jakas rame ze twierdzisz ze to sensu nie ma ?? robiles kiedys jakies testy zniszczeniowe ram ?? wiem ze siedzisz w swiatku lotniczym i ogolne pojecie techniczne posiadasz wiec tym bardziej zdziwiony jestem malkontenctwem technologicznym z Twojej strony. Za 2 lata powstanie kilka nowych ( lzejszych ) ram pospawanych czy odlanych czy wycietych i co znowu krajowi mistrzowie wiedzy technicznej pisac beda recenzje bez dotykania z bliska i bez testow ?? Sorewicz ale ta tendencja ze wszystko jest zle jest powalajaca !!
Steel2 pisze:jednak, moim zdaniem, szczegóły niszczą ten projekt.
nie wiem na czym smigasz i na jakim poziomie ale twoja opinia mnie zniszczyla .
Bez urazy ale pier.dolisz farmazony jak Rydzyk. Jak juz koniecznie chcesz zostac moderatorem na dhz to postaraj sie bardziej

: 03.08.2009 22:11:24
autor: Steel2
Schodek - nie wszystko jest złe, ale szczegóły tej ramy są nie do końca przemyślane. Moim zdaniem księgowy miał co nie co do gadania przy tym projekcie. Jak napisałem każdy spaw to osłabienie konstrukcji ( chyba nie będziesz z tym dyskutował ? ), a można by było kilka spawów mniej mieć. Po za tym błoto w ramie będzie na 100%. Dlatego dla mnie ta rama ( choć by była genialna ) jest zepsuta właśnie szczegółami ( bardzo lubię sprzęt dopracowany w najmniejszych szczegółach, a tu widać zabrakło trochę tego ( popatrz na dopracowanie detali np w Lapierrach, zobacz, że nawet każde miejsce mocowania linki jest dogłębnie przemyślane ).
Generalnie jeżdżę na Intense'ach i Cannondale'ach. I zawsze mam je doprowadzone do stanu perfekcyjnego ( łącznie z pospinaniem linek i różnymi innymi patentami ). Na jakim poziomie jeżdżę ? No cóż, jak napisałem Reksio to max moich możliwości.
: 03.08.2009 23:01:29
autor: Schodek
Steel2 mam Lapierra enduro, Spicy i powiem tak ...maja super dopracowane rozwiazania ale tez maja zwalone...np: tylne widły przy hakach sa tak szerokie ze butami wycierasz do zywego w tym miejscu jak krecisz...ja malo krece ( na rowerze) a lakieru juz tam nie mam - zastanawiam sie nawet aby reklamowac rame bo jak dalej tak zostanie to przetre rame w tym miejscu, druga zwala to rozwiazanie klatki dampera - w błocie zbiera sie tam 5 kilo gó.wna w chwile i nie czysci sie samo ( enduro w błocie tez sie smiga nie

)
z otworami w ramie tez sie zastanawialem bo musie sie tam syf dostawac, nie ma bata ...a co do spawania - hem...wiesz doskonale ze sa miejsca w ktorych cos pracuje i nie pracuje..a jak sie dobrze postarasz to ramke mozna tak zaprojektowac aby pracowala w miejscach dedykowanych i byla lekka tam gdzie moze byc a wzmocniona tam gdzie musi

oczywista oczywistosc.
wiem ze wiesz dobrze co w trawie piszczy

Pozdro i bez urazy.
: 04.08.2009 17:10:18
autor: wojtec
nie ma to jak lekka rama z 1kg blota w srodku ...